Ένα εξαιρετικό ματς διεξήχθη το Σάββατο πρωί στο Δ Ηλιούπουλης. Η ομάδα μας φάνηκε στην αρχή να ελέγχει το παιχνίδι και με ένα σωστό πρεσινγκ ανάγκασε τον αντίπαλο να κάνει ένα καίριο λάθος και έτσι ήρθε το 1-0.
Η συνέχεια ήταν ανάλογη πίεση από την ομάδα μας και η σωστή αμυντική λειτουργία κράτησε το 1-0 που ήταν και αποτέλεσμα ημιχρόνου. Στο δεύτερο ημίχρονο μετά από μια ωραία εκτέλεση κόρνερ η ομάδα σκόραρε το 2ο τέρμα της. Το τρίτο γκολ ήρθε πάλι από κόρνερ αλλά αυτήν την φορά από αμυντική αδράνεια του αντιπάλου η οποία κατέληξε σε ένα αυτογκόλ. Καλώς έτσι το ματς τελείωσε με σκορ υπέρ της ομάδας μας 3-0
Νίκη για την ομάδα μας απέναντι σε μια ομάδα που δεν ήταν της δυναμικότητας μας, ωστόσο διέθετε κάποιους αρκετούς καλούς παίχτες. Στόχος σε αυτόν τον αγώνα ήταν κυρίως να κυκλοφορήσουμε την μπάλα και να βελτιώσουμε τα αδύναμα μας στοιχεία στο παιχνίδι μας. Σε αρκετό βαθμό τους επιτύχαμε.
Αρκετοί και διαφορετικοί οι σκόρερ για την ομάδα μας, ενώ κάποια λάθη απροσεξίας στην άμυνά μας είχαν ως αποτέλεσμα να δεχτούμε 3 γκολ.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την προσπάθεια !!
Καλή εικόνα για την ομάδα μας στο πρώτο μέρος με ανάπτυξη από την άμυνα μας και αρκετούς συνδυασμούς στο επιθετικό μισό, όπου δημιουργήσαμε αρκετές τελικές και πετύχαμε και ένα τέρμα.
Στο δεύτερο μέρος επικράτησαν αρκετά λάθη στη κυκλοφορία της μπάλας και από τις δυο ομάδες , με την ομάδα μας να εκμεταλλεύεται μερικά από αυτά και σε ανάκτηση της μπάλας στην επιθετική ζώνη να πετυχαίνει δυο ακόμη τέρματα γράφοντας το τελικό 1-3.
Η ομάδα μας παρουσιάστηκε στο πρώτο μέρος με καλή κυκλοφορία της μπάλας στη μεσαία ζώνη και απείλησε σε τρεις περιπτώσεις για να βρει ένα γκολ, όμως το πλασέ του Στανη πέρασε λίγο άουτ και την ίδια κατάληξη είχε και το σουτ του Μπανου μετά από συνεργασία των δυο.
Στο δεύτερο μέρος ο αντίπαλος κέρδισε πέναλτι μετά από μια απροσεξία στην άμυνα μας, ευστόχησε και έκανε το 1-0 με την ομάδα μας να αντιδρά άμεσα και να ισοφαρίζει με ατομική ενέργεια και δυνατό σουτ του Μπανου.
Ένα συναρπαστικό ματς διεξήχθη στο Δ Ηλιούπουλης την Κυριακή το μεσημέρι μεταξύ της ομάδας μας και της ΓΣ Ηλιούπολης.
Το ξεκίνημα δυστυχώς δεν ήταν το ιδανικό για την ομάδα μας και ήδη από τα πρώτα λεπτά βρέθηκε πίσω στο σκορ 1-0. Όμως δεν το έβαλε κάτω η ομάδα μας και πίεσε ψηλά με αποτέλεσμα να ισοφαρίσει με ένα ωραία σουτ μέσα από την περιοχή. Αυτό ήταν και το σκορ του ημιχρόνου 1-1. Στο δεύτερο ημίχρονο οι φάσεις πήγαν πολλές και για τις δύο πλευρές με την Ηλιούπολη να βρίσκει δίχτυα και να κάνει το σκορ 2-1.
Ήττα για την ομάδα μας το απόγευμα του Σαββάτου από τον ΓΣΗ με 5-3.
Η ομάδα μας ενώ μπήκε δυνατά στο παιχνίδι και ξεκίνησε χάνοντας 1-2 πολύ καλές ευκαιρίες , την πλήγωσε η κακή συνολική αμυντική της συγκέντρωση, με αποτέλεσμα η αντίπαλη ομάδα να σκοράρει 2 γκολ σε μικρό χρονικό διάστημα και να παίρνει ένα σημαντικό προβάδισμα.Στη συνέχεια οι παίχτες μας συνέχισαν να έχουν ενέργεια και διάθεση για παιχνίδι χωρίς όμως να καταφέρουν να σκοράρουν.
Στο β ημίχρονο κι ενώ η ομάδα μας βρισκόταν πίσω στο σκορ με 3-0 , καταφέραμε να μειώσουμε αρχικά με γκολ του Συρίγου και ύστερα με γκολ του Γκαβέλα σε 3-2 και να ξαναμπούμε έτσι για τα καλά στο παιχνίδι.
Νίκη για την ομάδα μας με σκορ 3-1 απέναντι στην ομάδα του Ολυμπιακού Γλυφάδας. Οι παίχτες έπαιξαν με πολύ ενέργεια και διάθεση και κατάφεραν να κάνουν ένα από τα καλύτερα τους παιχνίδια για την φετινή χρονιά. Εξαρχής εκδήλωσαν την επιθετική τους διάθεση και κατάφεραν να προηγηθούν με τον Ζαβιτσάνο. Λίγο αργότερα σκόραρε και ο Σούλης διαμορφώνοντας το 2-0.
Νίκη με 3-0 για την ομάδα της Κ14 με αντίπαλο την ομάδα της Ηλιούπολης. Η ομάδα μας συνεχίζει το εντυπωσιακό σερί αγώνων με μόνο νίκες και μόλις μία ήττα από την αρχή του Θουκιδίδειου τουρνουά που ξεκίνησε τον Οκτώβριο. Το Α Ημίχρονο και για τις δύο ομάδες ήταν πολύ φτωχό δημιουργικά και πολλά λάθη και δυνατές μονομαχίες.
Στο Β ημίχρονο όμως η ομάδα μας ξεκίνησε πολύ καλύτερα τον αγώνα ανέβασε την απόδοση της και στο 15ο λεπτό μετά από μία εντυπωσιακή ατομική προσπάθεια του Παπαμερή και πάσα στον Κουζούπη, ο οποίος από κοντά έκανε το 1-0. Στο 18ο λεπτό επαναλήφθηκε ακριβώς η ίδια φάση με τους ίδιους πρωταγωνιστές, τον Παπαμερή να κάνει πάλι την ίδια προσπάθεια και να πασάρει στον Κουζούπη, ο οποίος πάλι από κοντά έκανε το 2-0. Στο 24ο λεπτό τον ρόλο του Παπαμερή ανέλαβε ο Κουτσούκος ο οποίος με μία πολύ καλή προσπάθεια περνώντας 2 αντιπάλους, πάσαρε στον Κουζούπη ο οποίος κάνοντας χατ-τρικ έκανε το τελικό 3-0 για την ομάδα μας.
Νίκη με σκορ 7-3 για την ομάδα μας με αντίπαλο την ομάδα του Ολυμπιακού Γλυφάδας.
Οι παίχτες σε μια πραγματικά εξαιρετική εμφάνιση είχαν μεγάλη διάθεση για ποδόσφαιρο, πολύ ενέργεια και συγκέντρωση σε έναν αρκετά απαιτητικό αγώνα.Καθόλη την διάρκεια του παιχνιδιού είχαν τον κύριο λόγο.Κατάφεραν και σκόραραν πολλά γκολ , ενώ σε εξαιρετική ημέρα βρισκόταν ο τερματοφύλακας μας Αραβανής που πραγματοποίησε ένα πολύ καλό παιχνίδι.Από νωρίς προηγηθήκαμε με 4-0 δείχνοντας τις επιθετικές μας διαθέσεις.
Κερδίσαμε πολλές μονομαχίες, κάναμε πολλά σουτ και καταφέραμε σε αρκετές περιπτώσεις να κυκλοφορήσουμε και την μπάλα.
Ο αγώνας δεν ξεκίνησε ιδανικά για την ομάδα μας διότι βρεθήκαμε από νωρίς πίσω στο σκορ καθώς δεχθήκαμε δύο γκολ. Αυτό, όμως, δεν πτόησε τους μικρούς μας παίκτες και γεμάτοι όρεξη να παίξουν όμορφο ποδόσφαιρο κατάφεραν να μειώσουν πριν την ανάπαυλα σε 2 – 1 με τον Βασίλη Ντίνο μετά από ωραία κάθετη μεταβίβαση του Αλέξανδρου Θεοφιλάτου. Στο δεύτερο ημίχρονο, η ομάδα μας πέτυχε την ισοφάριση μετά από πλάγιο άουτ που εκτέλεσε ο Βασίλης Ντίνος το οποίο κατέληξε στα δίχτυα μετά από κακή εκτίμηση της αντίπαλης άμυνας. Το 2 – 2 παρέμεινε έως το τέλος καθώς οι προσπάθειες των αντιπάλων για γκολ σταματούσαν πάνω στον πολύ καλό τερματοφύλακά μας, Άγγελο Ζυγούρη.
Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την όμορφη προσπάθειά τους.