Ένας από τους πιο ανταγωνιστικούς αγώνες για την ομάδα μας πραγματοποιήθηκε στο γήπεδο του Ορίων. Οι Τράχωνες αντιμετώπισαν τον ΠΑΣ Αθηνών με μεγάλη επιτυχία. Τα παιδιά μας έδειξαν καλό πρόσωπο, ο Κουμαντανος χρησιμοποίησε πολύ σωστά το σώμα του και δημιούργησε αρκετές ευκαιρίες, όπως και ο Κοκκινέλης σε νέα καθήκοντα στο κέντρο του γηπέδου ήταν εντυπωσιακός. Όλα τα παιδιά έκαναν καλή προσπάθεια και λάτρεψαν της ένταση του αγώνα.
Άλλο ένα ντέρμπι για την ομάδα μας εναντίον του Παθιακάκη. Πολύ κοντά στην νίκη έφτασαν οι Τράχωνες, με το παιχνίδι να κρίνεται στις λεπτομέρειες. Όμορφες συνεργασίες και συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη από τον τερματοφύλακα ήταν τα βασικά σημεία του αγώνα και από τις δύο ομάδες. Καλή προσπάθεια από τους Καρούσο και Πιτσινη, όπως και του Καραγιάννη με το όμορφο γκολ.
Αξία στη νίκη της προηγούμενης εβδομάδας κόντρα στην Θύελλα Αγίου Δημητρίου έδωσε ο Απόλλων Αθηνών Δάφνη που έμεινε στο 1-1 με τους Τράχωνες στον Άλιμο.
Οι νεοφώτιστοι κατάφεραν να αντιδράσουν μετά το γκολ που δέχτηκαν και πλέον έφτασαν τους 24 βαθμούς και στην 11η θέση στον Ατρ. Μεταμόρφωσης, έχοντας ωστόσο ματς περισσότερο. Για τους Τράχωνες δεν άλλαξε κάτι αφού διατήρησαν την επαφή τους με την πρώτη τριάδα έχοντας 40 βαθμούς.
Στο 3′ ο Νέστορας έκανε το 1-0, με τον Δημητρόπουλο στο 50′ να γράφει το τελικό 1-1.
Διαιτητής ήταν ο Κωσταγιάννης με βοηθούς τους Λιαμπότη και Αθανασάκη.
Απογοητευτικό αποτέλεσμα για την Κ15 των Τραχώνων σε ένα παιχνίδι που είχε τον απόλυτο έλεγχο μέχρι και 15 λεπτά πριν τη λήξη και είχε και προβάδισμα 2 τερμάτων σχεδόν σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού.
Το παιχνίδι ξεκίνησε νωχελικά και για τις 2 ομάδες ωστόσο όσο η ώρα πέρναγε οι παίκτες του Αλίμου έπαιρναν την πρωτοβουλία και έγιναν απειλητική. Στα μισά του ημιχρόνου πέτυχε δύο τέρματα σε διάρκεια ενός λεπτού με τον Κολοτούρο να κλέβει την μπάλα σε πίεση και να τελειώνει άψογα για το 0-1 ενώ το 0-2 ήρθε μετά από 1 λεπτό όταν μετά από σέντρα του Κάτσιου ο Παπαδόπουλος με διπλή προσπάθεια έστειλε την μπάλα στα δίχτυα. Όλα έδειχναν ότι το ημίχρονο θα έληγε με αυτή ή ακόμα μεγαλύτερη διαφορά τερμάτων αλλά μετά από τεράστια αδράνεια των παικτών του άξονα ήρθε η μείωση του σκορ με σουτ σχεδόν από το κέντρο.
Ακόμα ένα παιχνίδι στο οποίο η Κ14 είχε την υπεροχή και τον έλεγχο του παιχνιδιού αλλά βρέθηκε πίσω στο σκορ μετά από πλάγιο άουτ του αντιπάλου λίγο πριν τη λήξη του ημιχρόνου. Στο χρόνο που υπήρχε για την λήξη του ημιχρόνου προσπάθησε να αντιδράσει και είχε κάποιες σημαντικές στιγμές αλλά δεν κατάφερε να βρει τον δρόμο προς τα δίχτυα.
Εύκολη νίκη που προήλθε όμως από πολύ καλή αγωνιστική εικόνα για την κ16 μας. Ειδικά στο α ημίχρονο η απόδοσή μας ήταν σε υψηλά στανταρ, πολύ καλή κυκλοφορία, εξαίρετοι συνδυασμοί και πολύ ενέργεια. Στα τελευταία λεπτά του α ημιχρόνου είχαμε ένα κενό απόδοσης αλλά μέχρι το τέλος παιχνιδιού η διαχείριση του αγώνα ήταν υποδειγματική.
Αγωνιστικά ξεκινήσαμε πολύ καλά το παιχνίδι και στο 08′ έγινε το 0-1 με τον ΒΑΡΘΑΛΙΤΗ με πλασέ μέσα από την μεγάλη περιοχή αφού προηγήθηκε ωραία συνεργασία-κομπίνα στην εκτέλεση του κόρνερ. Στο 22′ έγινε το 0-2 πάλι με τον ΒΑΡΘΑΛΙΤΗ (που επέστρεψε δριμύτερος μετά από ενάμιση μήνα απουσίας) με σουτ έξω από μεγάλη περιοχή αφού προηγήθηκε πολύ ωραία μεταφορά της μπάλας. Το τελικό 0-3 έγινε στο 25′ του Β’ ημιχρόνου με τον ΚΑΒΑΓΙΑΔΑ που “πυροβόλησε” την αντίπαλη εστία μετά από στραβοκλωτσιά του αντίπαλου αμυντικού.
Νίκη με 5-0 για την ομάδα της Κ10 με αντίπαλο την ομάδα του Υμηττού. Η ομάδα μας ξεκίνησε πολύ καλά τον αγώνα, είχε τον έλεγχο και δημιουργούσε συνέχεια φάσεις για να πετύχει κάποιο γκολ. Αυτό ήρθε στο 12ο λεπτό όπου ο Μπίθας με ωραίο σουτ έκανε το 1-0. Στο 14ο λεπτό έγινε το 2-0 από τον Παπαευθυμίου με ένα πολύ δυνατό σουτ έξω από την περιοχή. Στο 17ο λεπτό έγινε το 3-0 με ωραία ατομική προσπάθεια του Μπίθα.
Ένας ωραίος αγώνας έγινε την Κυριακή μεσημέρι στο γήπεδο των Τραχώνων.
Το ματς δεν ξεκίνησε ευνοϊκά για την ομάδα μας καθώς δέχθηκε νωρίς το 1ο γκολ. Η συνέχεια ήταν ανάλογη και το σκορ του ημιχρόνου ήταν 3-0. Στο δεύτερο ημίχρονο ανακάμψαμε και νωρίς μειώσαμε το σκορ σε 3-1. Παρότι την πίεση που άσκησαμε δεν καταφέραμε να μειώσουμε κι άλλο. Τελικό σκορ αγώνα ήταν 5-1.
Ισοπαλία με 1-1 για την ομάδα της Κ15 με αντίπαλο την ομάδα της Δόξας Βύρωνα. Η ομάδα μας κατάφερε πιέζοντας ψηλά στο γήπεδο, να προηγηθεί στο 18ο λεπτό με 1-0, με ένα πολύ εντυπωσιακό σουτ του Πηλιόπουλου έξω από την περιοχή, στο ‘Γ’ της αντίπαλης εστίας, μετά από πολύ καλή πάσα του Μητσώνη.
Στο Β ημίχρονο όμως ήταν η ομάδα της Δόξας Βύρωνα που είχε περισσότερο την κατοχή της μπάλας και στο 25ο λεπτό κατάφερε να ισοφαρίσει σε 1-1, το οποίο ήταν και το τελικό σκορ του αγώνα.