Ήττα με 2-4 για την ομάδα της Κ11 με αντίπαλο την ομάδα του ΟΣΦΠ Ηλιούπολης. Η ομάδα μας στο Α Ημίχρονο δεν ανταποκρίθηκε στις απαιτήσεις του αγώνα, αφού βρέθηκε με τη λήξη του να χάνει με 4-0.
Όμως στο Β Ημίχρονο η αλλαγή στην αγωνιστική εικόνα ήταν εντυπωσιακή. Περιόρισε τα λάθη του Α Ημιχρόνου και κατάφερε να σημειώσει 2 γκολ, με τον Πετράτο με σουτ από κοντά στο 7ο λεπτό και με τον Μαγδάκη με σουτ από μακρυά στο 19ο λεπτό και να μειώσει το σκορ σε 4-2, το οποίο ήταν και το τελικό σκορ του αγώνα.
Νίκη εκτός έδρας με 2-1 για την ομάδα της Κ15 με αντίπαλο το Π. Φάληρο. Η ομάδα μας έπαιξε αρκετά καλά σε όλη την διάρκεια του αγώνα. Περιόρισε τα αμυντικά λάθη και δημιούργησε και άλλες ευκαιρίες για να πετύχει κάποιο γκολ ακόμα. Το 1-0 έγινε στο 12ο λεπτό του πρώτου Ημιχρόνου, μετά από εκτέλεση κόρνερ του Πηλιόπουλου, ο Μέγας εκμεταλλεύτηκε την αμυντική αδράνεια της αντίπαλης ομάδας και από κοντά με σουτ έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα.
Ισόπαλο έληξε το παιχνίδι ανάμεσα στην ομάδα μας και τον Άρη Βούλας το Σάββατο μεσημέρι.
Η ομάδα μας δεν έκανε το ιδανικότερο ξεκίνημα και βρέθηκε πίσω στο σκορ με 1-0. Πολύ γρήγορα όμως ήρθε η ισοφάριση με ένα τελείωμα μέσα από την περιοχή. Η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη και ο Άρης Βούλας σκόραρε αλλά 2 γκολ διαμορφώνοντας και το σκορ του ημιχρόνου σε 3-. Το δεύτερο ημίχρονο ήταν διαφορετικό με την ομάδα μας να μειώνει αρχικά σε 3-2 και έπειτα να ισοφαρίζει το παιχνίδι σε 3-3. Στα εναπομείναντα λεπτά οι 2 ομάδες ξανά σκόραραν και διαμορφώθηκε το τελικό αποτέλεσμα 4-4. Αξιοσημείωτη στιγμή του αγώνα ήταν το απευθείας κόρνερ της ομάδας μας που ήταν και το τελικό γκολ του αγώνα.
Ήττα για την ομάδα της Κ12 με αντίπαλο την Γεννάδειο. Στο 1ο ημίχρονο το παιχνίδι ήταν ισορροπημένο και από τις δύο πλευρές με τους αντιπάλους να καταφέρνουν να σκοράρουν 2 γκολ τα οποία διαμόρφωσαν το σκορ του ημιχρόνου. Στο ξεκίνημα του δευτέρου ημιχρόνου η ομάδα μας πίεσε ψηλά και κατάφερε να σκοράρει μετά από εκτέλεση κόρνερ. Η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη όμως με τους αντιπάλους να καταφέρνουν να σκοράρουν αλλά 2 γκολ. Στο τέλος καταφέραμε με ένα πέναλτυ να μειώσουμε το σκορ σε 4-2 το οποίο έμελε να ήταν και το τελικό αποτέλεσμα.
Μια καλή εμφάνιση συνολικά για την ομάδα μας παρά την ήττα με σκορ 1-4.
Η ομάδα μας βρέθηκε από νωρίς πίσω στο σκορ με 1-0 μετά από αδράνεια της άμυνας. Λίγο αργότερα ήρθε η ισοφάριση για την ομάδα μας .Μετά από ωραίο χτύπημα κόρνερ του Μαντζαφλάρα η μπάλα κάπου κόντραρε σε αντίπαλο αμυντικό και κατέληξε στα δίχτυα.
Ισόπαλοι αναδείχθηκαν οι Τράχωνες με τη Θύελλα Αγίου Δημητρίου για την 23η αγωνιστική μένοντας στο 1-1.
Οι φιλοξενούμενοι με πέναλτι του έσωσαν την παρτίδα με πέναλτι του Χίου στο 90+6′, με τους γηπεδούχους από τον Άλιμο να έχουν τρομερά παράπονα από τη διαιτησία θεωρώντας ότι το πέναλτι με το οποίο ισοφάρισε η Θύελλα είναι λάθος απόφαση, αφού υποστήριξαν ότι ο αντίπαλος παίκτης ανατράπηκε εκτός περιοχής.
Για την ιστορία οι γηπεδούχοι είχαν προηγηθεί στο 78′ με τον Τσιουρή.
Διαιτητής ήταν ο Τσολακίδης με βοηθούς τους Κουντουρέλη και Κωτσοβίλη.
Από σήμερα και όλας θα ξεκινήσει το μοίρασμα των ψηφοδελτίων από τον προπονητή σας!!!!
Ψηφίζουμε:
🎖️τον δημοφιλέστερο ποδοσφαιριστή
🎖️τον δημοφιλέστερο γονιό
🎖️και τον δημοφιλέστερο προπονητή
Μέχρι την επόμενη Τετάρτη 28/2 οι κάλπες 🕋 θα είναι ανοιχτές στην γραμματεία του Συλλόγου μας.
Η ανακοίνωση των νικητών 🥇 θα πραγματοποιηθεί το ΣΑΒΒΑΤΟ 2/3 στην κοπή της πίτας μας στο θέατρο ‘’ Άρτεμις Μαλλιάρα ‘’ εντός των Νέων Εκπαιδευτηρίων Γ. Μαλλιάρα (Πυθαγόρας 8, Αλιμος)
Ήττα με 4-2 για την ομάδα της Κ15 με αντίπαλο την ομάδα του ΠΑΣ Αθηνών. Η ομάδα μας ενώ ξεκίνησε πολύ καλά τον αγώνα, έχοντας τον έλεγχο, μόλις στο 3ο λεπτό δέχθηκε γκολ με ένα σουτ έξω από την περιοχή, με το οποίο έγινε το 0-1. Όμως στη συνέχεια η ομάδα μας ανέβασε ακόμη περισσότερο την απόδοση της και κατάφερε αρχικά να ισοφαρίσει σε 1-1 με τον Πηλιόπουλο, με ένα πολύ δυνατό σουτ μέσα από την περιοχή και στη συνέχεια να προηγηθεί με 2-1, με σουτ του Μαρινι πάλι μέσα από την περιοχή.
Ήττα με 2-1 για την ομάδα της Κ11 με αντίπαλο την ομάδα του ΠΑΣ Αθηνών. Η ομάδα μας στάθηκε πολύ καλά σε όλη την διάρκεια του αγώνα και κυρίως στο Α ημίχρονο, στο οποίο δημιουργήσει πολλές φάσεις και ευκαιρίες για γκολ, με αποκορύφωμα τα τρία δοκάρια, σε σουτ του Παρασκευόπουλου, του Λευτεριώτη και του Μαγδάκη. Όμως στη μοναδική φάση που δημιούργησε η ομάδα του ΠΑΣ Αθηνών στο 12ο λεπτό, κατάφερε να προηγηθεί στο σκορ με 1-0. Η ομάδα μας συνέχισε να πιέζει ασφυκτικά την αντίπαλη ομάδα και κατάφερε να ισοφαρίσει σε 1-1 στο 16ο λεπτό με πολύ δυνατό σουτ του Λευτεριώτη έξω από την περιοχή.