Το trahones – news.gr συνάντησε τον Αντώνη Τσιμπακη, προπονητή της πρώτης ομάδας των Τραχώνων για μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης. Ο κ. Τσιμπακης έκανε λόγο μεταξύ άλλων για μια ομάδα με αρχές που γνωρίζει καλά τι θα πει σκληρή δουλειά και επαγγελματισμός. Επίσης δεν παρέλειψε να αναφερθεί στους στόχους της ομάδας για τη νέα χρονιά.
1.Ποια είναι η πορεία της ανδρικής ομάδας φέτος; Πώς είναι η επίδοσή τους στους αγώνες;
Αυτή η ομάδα ξεκίνησε με πολύ κόπο και με πίστη πάνω απ’ όλα. Κατά την γνώμη μου, το πιο σημαντικό είναι ότι συνεχίζει να παράγει και να εξελίσσει νέους παίκτες. Και νομίζω ότι αυτή η δυνατότητα που υπάρχει στους Τράχωνες και αυτή η δυναμική που αναπτύσσει η ομάδα, με αυτά τα νέα παιδιά είναι το μεγαλύτερο κέρδος. Είμαστε ομάδα με αρχές, χαρακτήρα και ρόλους. Τα στοιχεία που μας χαρακτηρίζουν είναι η σκληρή δουλειά, η συνέπεια και ο επαγγελματισμός.
Η πορεία της ομάδας είναι αρκετά καλή. Ο Πρόεδρος μαζί με το διοικητικό συμβούλιο και σε συνεργασία τους προπονητές το καλοκαίρι πήρε το ρίσκο να στηριχθεί στα νέα παιδιά του συλλόγου. Το πλάνο τριετίας που έχει τεθεί στοχεύει στην άνοδο της ομάδας σε κατηγορία και την κατάκτηση τίτλων. Βρισκόμαστε στην 3η θέση έχοντας την 3η καλύτερη επίθεση στην κατηγορία έχοντας πλουραλισμό στο σκοράρισμα. Οι παίκτες μας συμπεριφέρονται πάρα πολύ καλά. Αυτό συμβαίνει όχι μόνο στο πρωτάθλημα αλλά και στο κύπελλο, καταφέραμε να φτάσουμε μέχρι την προημιτελική φάση όπου αποκλειστήκαμε από τον πρωτοπόρο του 2ου ομίλου, την ομάδα της Νέας Ιωνίας (θεωρώ άδικα βάση των ευκαιριών και της γενικής εικόνας του αγώνα). Οι παίκτες δουλεύουν καθημερινά πάρα πολύ καλά. Θεωρώ πως η ομάδα έχει ένα τελείως διαφορετικό πρόσωπο από τις προηγούμενες χρονιές με νέα παιδιά ενώ αξίζει να σημειωθεί πως έχει τον δεύτερο χαμηλότερο μέσο όρο ηλικίας στην κατηγορία
Μια από τις καλύτερες εμφανίσεις της στην φετινή αγωνιστική περίοδο πραγματοποίησε η ομάδα των Τραχώνων Αλίμου, η οποία για την 20η αγωνιστική στη Stoiximan Futsal Super League νίκησε με 8-5 το Νέο Ικόνιο και έφτασε τους 17 βαθμούς.
Έτσι, κατάφερε να απομακρυνθεί οριστικά από την Υπεροχή Τρικάλων, αφού είναι στο +8, ενώ ξεπέρασε Πήγασο και ΑΕΛ. Στους 33 βαθμούς έμειναν οι φιλοξενούμενοι που δεν προσαρμόστηκαν ποτέ στις γηπεδικές συνθήκες και στις απαιτήσεις του αγώνα.
Οι νεοφώτιστοι νίκησαν πέρα για πέρα δίκαια, κάνοντας και ένα εκπληκτικό πρώτο ημίχρονο, στο οποίο προηγήθηκαν με 6-1 και έβαλαν γερές βάσεις για το τρίποντο. Στο β’ μέρος, οι φιλοξενούμενοι προσπάθησαν να αντιδράσουν, αλλά η νίκη κατέληξε στους Τράχωνες.
Ο Φαναράς σημείωσε χατ τρικ, ο Μπεχράκης έβαλε δύο γκολ και από ένα οι Βλυσσίδης, Καραμπάτσης και Μαχμουτάι. Στον αντίποδα, η ομάδα του Περάματος είχε κορυφαίο με τρία τέρματα τον Κετίκογλου, ενώ από ένα έβαλαν οι Κοντογεώργης Δ. και Τριμίτσης Α.
Επιστροφή στις νίκες και στις καλές εμφανίσεις για την Κ12 του Α.Ο.Τ. απέναντι στον Απόλλων Χαλανδρίου, με την ομάδα του Αλίμου να πιάνει πολύ καλή απόδοση, κυρίως στο πρώτο ημίχρονο, να υπερισχύσει έναντι του αντιπάλου της και με δύο εξαιρετικά γκολ στο πρώτο μέρος να αποκτάει από νωρίς το προβάδισμα.
Τα παιδιά των Τραχώνων μπήκαν εξαιρετικά στο παιχνίδι, με πλάνο και πολύ συγκεντρωμένα, ενώ η αγωνιστική ένταση και οι γρήγορες συνεργασίες έκαναν τη διαφορά. Η πρώτη πολύ καλή φάση ήρθε στο 3′ με το σουτ του Ασημακόπουλου, ύστερα από κόρνερ, να αποκρούεται από τον τερματοφύλακα, ενώ στην επαναφορά ο Βεζύρης απείλησε και πάλι με δυνατό σουτ που και πάλι εξουδετέρωσε το νούμερο 1 του Απόλλωνα. Ένα λεπτό αργότερα ο Ασημακόπουλος έκανε το 0-1 με πολύ ωραίο γκολ. Συγκεκριμένα, η φάση ξεκινάει με πολύ όμορφή και γρήγορη συνεργασία με τον Αθανασάκη να περνάει εσωτερικά τη μπάλα στον Παπαθωμά-Μπαλούτογλου και τον δεύτερο να βλέπει την κίνηση του Καλοπήτα στο χώρο, να βγάζει εξαιρετική κάθετη πάσα και τον Καλοπήτα με προσωπική ενέργεια να φτάνει κοντά στην εστία και με πολύ έξυπνη πάσα στο δεύτερο δοκάρι ο Ασημακόπουλος με δυνατό πλασέ έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα.
Βελτιωμένη για άλλη μια φορά η ομάδα μας κόντρα αυτή τη φορά την Διάνα Ηλιούπολης. Οι παικτες μας έκαναν καλή προσπάθεια και απέδωσε με την νίκη και ότι περάσαμε ωραία! Όμορφα γκολ, ωραία σουτ, καλές αντεπιθέσεις. Η ομάδα μας ωστόσο απειλήθηκε αλλά ήταν εκεί οι τερματοφύλακες μας Βαγγελής και Λεβάντης. Ακόμα, καλές εμφανίσεις και από τους Τσιλίκη και Κουμαντανο στην επίθεση και Κωτση και Τριμμη στην άμυνα. Αξιοσημείωτο το πανέμορφο γκολ του Τσεκούρα με δυνατό σουτ.
Πολύ καλό πρόσωπο έδειξε η ομάδα μας στον εντός έδρας αγώνα εναντίον του Ολυμπιακού Ρέντη. Τα παιδιά εδειξαν θέληση και έπαιξαν με τον καλύτερο τρόπο, από την ένας εναντίον ενός άμυνα του Κουτσοδήμου και την σταθερά βελτιωμένη επικοινωνία και κατεύθυνση των συμπαικτών τους οι Καρκατζινος και Αρβανίτης, μέχρι τα ένα-δύο των παικτών μας όπως του Λιακόπουλου. Όμορφα γκολ όπως το ντεμι βολέ του Κουτρούλη και η κομπίνα μας με τους Τσαπατσαρη και Πιτσινη επέδωσαν και ήρθαμε στην νίκη.
Ήττα για την ομάδα της Κ10 με 7-5 με αντίπαλο την ομάδα της Τερψιθέας. Η ομάδα μας γενικά πήγε καλά, δημιουργώντας πολλές ευκαιρίες και φάσεις για να πετύχει ακόμα περισσότερα γκολ, αλλά ήταν άτυχη στην τελική προσπάθεια, συν το χαμένο πέναλτι στο Β ημίχρονο.
Στο Α ημίχρονο η ομάδα της Τερψιθέας ξεκίνησε καλύτερα τον αγώνα αφού μόλις στο 2ο λεπτό με σουτ έκανε το 1-0. Η ομάδα μας ισοφάρισε γρήγορα στο 5ο λεπτό με τον Μαυρέα Μάξιμο, μετά από ωραίο πάσα του Σωτηράκου. Η ομάδα της Τερψιθέας έκανε το 2-1 στο 8ο λεπτό και το 3-1 στο 11ο λεπτό. Η ομάδα μας στο 14ο λεπτό μείωσε σε 3-2 με τον Μπίθα με πολύ δυνατό σουτ έξω από την περιοχή. Στο 16ο λεπτό ο Μπίθας ισοφάρισε σε 3-3 για την ομάδα μας με πολύ ωραία ατομική προσπάθεια. Στο 18ο λεπτό η ομάδα της Τερψιθέας προηγήθηκε και πάλι με 4-3. Όμως η ομάδα μας κατάφερε να ανατρέψει το σκορ και να προηγηθεί με 5-4 με δύο γκολ του Μαυρε’α Ορέστη στο 20ο και στο 23ο λεπτό.
Νίκη με 2-1 για την ομάδα της Κ15 με αντίπαλο την ομάδα του Πανιωνίου.
Η ομάδα μας ξεκίνησε τον αγώνα στο Α ημίχρονο χωρίς να αποδώσει στο μέγιστο των δυνατοτήτων της. Δεν κατάφερε να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για γκολ. Ήταν όμως καλή στα αμυντικά της καθήκοντα.
Στο Β ημίχρονο όμως όλα τα παιδιά ανέβασαν την προσπάθεια και την απόδοση τους και έτσι αρχικά στο 16ο λεπτό έγινε το 1-0 από τον Κουτσόπουλο με διπλή προσπάθεια για σουτ, μετά από πολύ καλή πάσα του Κωστόπουλου. Στο 19ο λεπτό έγινε το 2-0 πάλι από τον Κουτσόπουλο μετά από ωραίο συνδυασμό με τον Πηλιόπουλο. Τέλος στο 22ο λεπτό η ομάδα του Πανιωνίου μείωσε σε 2-1, με σουτ μέσα από την περιοχή, μετά από κόρνερ.