Τέσσερις ακόμα αθλητές, ηλικίας 16 ετών, που αγωνίζονται στα τμήματα υποδομών των Τραχώνων με την Κ17 πήραν το βάπτισμα του πυρός με την ανδρική ομάδα και έκαναν το ντεμπούτο τους απέναντι στην κυπελλούχο ΑΕΚ. Οι Ηλίας Παπαδημητρίου, Πέτρος Αθανασάκης, Σταύρος Λιακόπουλος και Γιάννης Μπεχράκης άφησαν υποσχέσεις με την παρουσία τους για ένα λαμπρό μέλλον!
Με το… δεξί μπήκε η ΑΕΚ στις υποχρεώσεις της στο πρωτάθλημα για το 2024, καθώς στο πλαίσιο της 16ης αγωνιστικής της Stoiximan Futsal Super League επικράτησε με 10-1 των Τραχώνων Αλίμου στο κλειστό του Καματερού, επιβεβαιώνοντας τον τίτλο του αδιαφιλονίκητου φαβορί.
Η Ένωση δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα, έπαιξε ωραίο ποδόσφαιρο και κατέκτησε άλλο ένα τρίποντο, με το οποίο παραμένει μόνη πρώτη στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα με 42 βαθμούς, αλλά και ματς παραπάνω από τον Δούκα. Στους 11 βαθμούς έμειναν οι νεοφώτιστοι που δεν είχαν ιδιαίτερα βλέψεις απ’ αυτό το παιχνίδι.
Το 1-0 σημειώθηκε με αυτογκόλ στο 9′, ενώ οι Τροβάτο, Πάις, Σάλας και Γούσης σκόραραν μέχρι το ημίχρονο, ενώ σημειώθηκε και άλλο ένα αυτογκόλ για το 6-0 του 20λεπτου. Η ομάδα του Άγγελου Εμμανουηλίδη καθάρισε το ματς από το πρώτο μέρος και δεν κινδύνεψε στο ελάχιστο.
Στο β’ μέρος, η ΑΕΚ συνέχισε στους ίδιους ρυθμούς, πέτυχε ακόμα τέσσερα τέρματα, με τους Σάλας, Μάνο, Τριαντάφυλλο και Αδαμόπουλος διαμορφώνοντας το τελικό 10-1. Ο Σχοινάς ήταν ο σκόρερ για τους Τράχωνες.
Σαν διοίκηση του Α.Ο. Τραχώνων Αλίμου νιώθουμε την ανάγκη να εκφράσουμε ειλικρινής ευχαριστίες για την άψογη φιλοξενία που είχαμε στον εκτός έδρας αγώνα μας εναντίον του Αγίου Δημητρίου τόσο από τον πρόεδρο της γειτονικής και φίλης ομάδας του Αγίου Δημητρίου Κ.Τζινευράκη, όσο και από το υπόλοιπο διοικητικό προσωπικό του συλλόγου στο Μπραχάμι.
Επίσης να εκφράσουμε και τον σεβασμό μας για το διαιτητικό τρίο του αγώνα, ΣΤΕΡΓΙΩΤΗΣ Ι., ΤΖΕΛΟΣ Ν. και ΜΠΑΓΙΑΣ Ι., που σε ένα γειτονικό ντέρμπι γοήτρου, διαιτήτευσαν με αμεροληψία και αίσθημα δικαίου.
Συγχαρητήρια σε όλους τους φορείς και παράγοντες που βοήθησαν να γίνει ένα όμορφο παιχνίδι και από τις δύο φίλες – ομάδες.
Ο Νίκος Σχίζας αποτελεί ένα από τα βασικότερα μέλη της οικογένειας των Τραχώνων. Βρίσκεται στην ομάδα εδώ και 9 χρόνια και μέρος της μεγάλης επιτυχίας των Ακαδημιών οφείλεται στον ίδιο.
Και φέτος συνεχίζει δυναμικά να εργάζεται για την ομάδα από τη θέση του Τεχνικού Διευθυντή των Ακαδημιών ενώ ταυτόχρονα έχει αναλάβει και την προπόνηση δύο τμημάτων.
«Η προσέλευση των παιδιών στις Ακαδημίες είναι μεγάλη. Αυτό μας χαροποιεί ιδιαίτερα» δήλωσε ο Νίκος Σχίζας στο trahonesnews.gr και προσθέτει «Μας εμπιστεύονται οι γονείς και αυτό είναι αποτέλεσμα καλής οργάνωσης και σωστής δουλειάς ετών».
Σύμφωνα με τον Νίκο Σχίζα φέτος υπάρχει μεγάλη προσέλευση στα παιδικά τμήματα δηλαδή στις ηλικίες 6, 7, 8 και 9 γεγονός που οφείλεται εκτός όλων των παραπάνω και στη δημιουργία τμημάτων στις 7:00 η ώρα το απόγευμα καθώς πρόκειται για μία βολική για τους γονείς ώρα καθώς και στην πολύτιμη βοήθεια της Υπευθύνου της Ακαδημίας Πόπης Βεκρή.
«Το σημαντικότερο σε εμάς, στους Τράχωνες, είναι να έχουμε καλούς προπονητές. Οι προπονητές μας είναι μεθοδικοί και πάνω απ’ όλα παιδαγωγοί. Για εμάς όλους στους Τράχωνες σημασία έχει τα παιδιά να ευχαριστιούνται το παιχνίδι ανεξαρτήτως αποτελέσματος» δήλωσε ο Ν. Σχίζας.
Χριστουγεννιάτικη Γιορτή για τα τμήματα κοριτσιών Κ10-Κ12-Κ14 πραγματοποιήθηκε χθες στο κυλικείο του γηπέδου μας!
Γιορτινή διάθεση, χαμόγελα, οικογενειακό διπλό, ανταλλαγή δώρων, γλυκίσματα ,βραβεύσεις και φυσικά με την παρουσία του Πορέδρου μας και των υπευθύνων του γυναικείου τμηματος ήταν τα χαρακτηριστικά της χθεσινής ημέρας για την ακαδημία μας.
ΝΑ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ!!
Οι Τράχωνες Αλίμου φιλοξενήθηκαν στο ανοιχτό γήπεδο από την ΑΕ Ψυχικού και προκρίθηκαν στην επόμενη φάση με το εμφατικό 0-10 (0-4 ημίχρονο).
Oι παίκτες του Νίκου Σταυρίδη αντιμετώπισαν με σοβαρότητα το παιχνίδι και δεν έδωσαν δικαίωμα στο αξιόμαχο σύνολο του Νίκου Παύλου να πιστέψει στο όνειρο της πρόκρισης.