Ισοπαλία με 1-1 για την ομάδα της Κ15, η οποία ευτύχησε να προηγηθεί μόλις στο 1ο λεπτό με 1-0, με τον Πηλιόπουλο ο οποίος κέρδισε κόντρα από διώξιμο του αντίπαλου τερματοφύλακα.
Η ομάδα μας γενικά προσπάθησε σε όλη την διάρκεια του αγώνα. Όλα τα παιδιά είχαν αρκετά καλή απόδοση.
Δημιούργησαν και στο Α Ημίχρονο αλλά και στο Β Ημίχρονο κάποιες καλές ευκαιρίες για να πετύχουν ένα δεύτερο γκολ, το οποίο όμως δεν επιτεύχθηκε.
Η ομάδα μας ήταν καλή και στα αμυντικά της καθήκοντα και με τον τερματοφύλακα μας Καραφύλλη να κάνει πολύ καλές αποκρούσεις, όμως στο 20ο λεπτό του Β Ημιχρόνου, μετά από κόντρα η ομάδα του ΠΑΣ Αθηνών ισοφάρισε σε 1-1 το οποίο ήταν και το τελικό σκορ του αγώνα.
Μεγάλη νίκη για την ομάδα μας εντός έδρας εναντίον του ιστορικού Πανιωνίου. Πολύ βελτιωμένο πρόσωπο έδειξαν οι ποδοσφαιριστές μας όπως ο Τζολιο κάνοντας ωραίες ενέργειες τις κατάλληλες στιγμές, τον Γεωργίου να είναι πάντα ήρεμος με την μπάλα, τον Δραγώνα να κάνει πολλά μέτρα στο γήπεδο. Δεν είναι μόνο αυτά τα παιδιά που έκαναν την υπέρβαση όμως, παράδειγμα είναι οι Τριμμης, Λουκόπουλος και Χαζαν. Πολύ όμορφα γκολ, με συνεργασίες, με μακρινά σουτ μετά από ντρίμπλα και με ωραία σέντρα και τρομερή κεφάλια.
Το πρωί της Κυριακής η ομάδα μας αντιμετώπισε την πολύ καλή ομάδα του Άρη Βούλας στο ΑΛΜΑ. Ο αγώνας έληξε ισόπαλος 1-1, σε ένα παιχνίδι με πολλές μονομαχίες και φάσεις .
Στο πρώτο ημίχρονο οι παίχτες μας δεν βρήκαν τα πατήματά τους, η αντίπαλη ομάδα ήταν κυρίαρχη και μας απείλησε αρκετές φορές ,βρήκε όμως απέναντί της τους τερματοφύλακες της ομάδας μας (Δασκαλάκη,Ιορδάνου) που ήταν πραγματικά σε πολύ καλή μέρα και κράτησαν σε δύσκολες καταστάσεις την ομάδα μας όρθια.
Η ομάδα μας προσπάθησε να απειλήσει κυρίως με κάποια μακρινά σουτ χωρίς όμως κάποιο αποτέλεσμα.
Στο β ημίχρονο οι παίχτες μας μπήκαν με σκοπό να συνεχίσουν να παίζουν σκληρά και να κερδίζουν μονομαχίες αλλά και να κυκλοφορήσουν περισσότερο την μπάλα, να απειλήσουν πιο ουσιαστικά την αντίπαλη εστία και να σκοράρουν.
Σε γενικές γραμμές οι στόχοι μας υλοποιήθηκαν. Ωστόσο αρκετές φορές χάναμε την συγκέντρωσή μας αμυντικά και σε συνδυασμό με την πίεση που μας ασκούσε ο πολύ καλός αντίπαλος να δεχτούμε γκολ και να βρεθούμε πίσω στο σκορ. Στα μέσα όμως του β ημιχρόνου βελτιωθήκαμε αρκετά και καταφέραμε με πολύ ωραίο πλασέ του Καλοπίτα να ισοφαρίσουμε. Η συνέχεια του παιχνιδιού είχε πολλές φάσεις και από τις δυο ομάδες, η μπάλα πήγαινε στην κυριολεξία πάνω κάτω και το ενδιαφέρον διατηρήθηκε αμείωτο μέχρι και το τελικό σφύριγμα. Μάλιστα προς το τέλος του παιχνιδιού λίγο έλειψε να κερδίσουμε τον αγώνα.
Ένα ακόμη καλό παιχνίδι από την ομάδα μας , με καλή κυκλοφορία της μπάλας με αρκετές συνεργασίες δυο και τριών παικτών για να φτάσουμε στην επιθετική ζώνη όπου εκεί δημιουργήσαμε αρκετές τελικές στην αντίπαλη εστία με Κατσαντώνη , Μωραΐτη, Μπιθα και Κιαμιλη και πετύχαμε πολλά τέρματα.
Η καλή αμυντική μας συμπεριφορά από Ζιάκα, Κατσουνάκη και Παπαηλιού δεν επέτρεψε στον αντίπαλο να μας απειλήσει ιδιαίτερα στην εστία μας με τον ψυχογιό κάτω από τα δοκάρια με αποτέλεσμα από το πρώτο μέρος να έχουμε την κυριαρχία στο ματς μπαίνοντας νωρίς μπροστά στο σκορ, συνεχίζοντας την ανοδική πορεία που δείχνουν να έχουν τα παιδιά βρίσκοντας σταδιακά ομοιογένεια σαν τμήμα.
Με το δεξί ξεκίνησαν οι αγωνιστικές υποχρεώσεις για την κ9 καθώς η ομάδα μας κατάφερε να κερδίσει την ομάδα του ΠΑΟ Αλίμου με 5-4 σε ένα πραγματικά πολύ όμορφο παιχνίδι.
Από νωρίς η ομάδα μας βρέθηκε μπροστά στο σκορ με 3-0, δείχνοντας πως αυτή θα είναι η κυρίαρχη του αγώνα. Και οι δύο ομάδες έδωσαν πολλές μονομαχίες από τις οποίες οι παίχτες μας βγήκαν αρκετές φορές κερδισμένοι.
Στα μέσα περίπου του πρώτου ημιχρόνου οι παίχτες μας χαλάρωσαν και σε συνδυασμό με κάποια αμυντικά λάθη αλλά και λόγω της πολύ καλής παρουσίας της αντίπαλης ομάδας , δεχτήκαμε ένα γκολ πριν την λήξη του πρώτου ημιχρόνου.
Στο β ημίχρονο οι μικροί μας παίχτες μπήκαν αποφασισμένοι να βάλουν κι άλλα γκολ και να παίξουν ποδόσφαιρο. Κατάφεραν και σκόραραν άλλα δύο όμορφα τέρματα.
Στο τελευταίο δεκάλεπτο όμως της αναμέτρησης , χαλαρώσαμε και χάσαμε αρκετά την συγκέντρωσή μας. Η αντίπαλη ομάδα προφανώς εκμεταλλεύτηκε τα λάθη μας και κατάφερε να μειώσει λίγο πριν την λήξη του παιχνιδιού σε 5-4 ,κρατώντας αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την προσπάθεια!!
Ήττα για την ομάδα μας με σκορ 2-3 από την ομάδα του Αστέρα Βύρωνα. Υπό δύσκολες καιρικές συνθήκες το πρωινό του Σαββάτου , η ομάδα μας έκανε σχετικά μια καλή εμφάνιση δίχως όμως να πάρει την νίκη. Οι παίχτες μας έδωσαν πολλές μονομαχίες στο χώρο του κέντρου και δημιούργησαν ευκαιρίες.
Το πρώτο ημίχρονο έληξε ισόπαλο 1-1 με τις δυο ομάδες να χάνουν συνεχώς ευκαιρίες για γκολ.
Στο β ημίχρονο οι παίχτες μας μπήκαν με σκοπό να βελτιώσουν την κυκλοφορία της μπάλας και να προσπαθήσουν να απειλήσουν ακόμη περισσότερο την αντίπαλη εστία. Ωστόσο δεν τα πετύχαμε σε μεγάλο βαθμό και σε συνδυασμό με κάποια αμυντικά λάθη που κάναμε έδωσαν την ευκαιρία στον αντίπαλο να έχει περισσότερο αυτός την μπάλα στα πόδια και να έχει τον πρώτο λόγο. Μέχρι και τα τελευταία λεπτά του αγώνα το σκορ ήταν ισόπαλο 2-2. Στην τελευταία φάση της αναμέτρησης όμως μετά από ασυνεννοησία της άμυνάς μας, δεχτήκαμε τρίτο γκολ, με την αντίπαλη ομάδα να καταφέρνει να παίρνει τη νίκη με 2-3.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την προσπάθεια!!
Δεύτερη συνεχόμενη νίκη πέτυχαν οι Τράχωνες μέσα στο 2024 και έδωσαν συνέχεια στην ανοδική τους πορεία, στον 1ο όμιλο του Πρωταθλήματος της Α’ ΕΠΣΑ.
Η ομάδα του Αλίμου υποδέχθηκε τον Άρη Καλαμακίου σε ένα γειτονικό ντέρμπι, αλλά και σε μία μάχη μεταξύ δύο φορμαρισμένων συνόλων, το οποίο ολοκληρώθηκε με 1-0 χάρη σε γκολ που σημείωσε στο 39ο λεπτό ο Γιατράς με κεφαλιά. Χάρη σε αυτό το αποτέλεσμα, μάλιστα, οι κυανόλευκοι προσπέρασαν στη δεύτερη θέση τον Κένταυρο Βριλησσίων, που αγωνίζεται αύριο (14/1).
Ωστόσο, θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι φιλοξενούμενοι έμειναν με έντονα παράπονα από τη διαιτησία, εστιάζοντας κυρίως σε μία φάση που καταγράφηκε στο 8ο λεπτό. Ο Μιχαλακόπουλος έπιασε ψηλοκρεμαστό σουτ από θέση εκτός περιοχής, η μπάλα χτύπησε στο οριζόντιο δοκάρι, έσκασε στο έδαφος, στην άνοδό της χτύπησε πάλι στο οριζόντιο δοκάρι και κατευθύνθηκε προς τη μικρή περιοχή, με τον δεύτερο βοηθό Καφρίτσα να μην πηγαίνει προς τη σέντρα, τον διαιτητή Θώμογλου να αφήνει το παιχνίδι να συνεχιστεί και τους ποδοσφαιριστές του Άρη να… ωρύονται -μάλλον δικαίως- ζητώντας να μετρήσει το γκολ. Γενικότερα, το παιχνίδι στιγματίστηκε από την ακατάλληλη διαιτησία του Θώμογλου, ο οποίος είχε πολλές αλλοπρόσαλλες αποφάσεις, προκάλεσε έντονο εκνευρισμό και στις δύο πλευρές και στο τέλος κράτησε… σαράντα δευτερόλεπτα καθυστερήσεων!