Εκδρομή έκανε η ομάδα μας μέχρι τις Αχαρνές για να αντιμετωπίσει το Μαρούσι. Τα παιδιά μας μαζί με του αντιπάλους μαζί ευχαριστηθήκαμε το ποδόσφαιρο. Υπήρξαν πολύ ωραίες στιγμές στον αγωνιστικό χώρο με 1-2, ατομικές ενέργειες, άνεση και χωρίς άγχος σε όλο το γήπεδο. Ακόμα όλοι συνεισέφεραν στα αμυντικά τους καθήκοντα και υπήρξαν αρκετές συνεργασίες. Τέλος ήρθε το τελικό αποτέλεσμα, το οποίο ήταν η ήττα, από γκολ που δύσκολα θα μπορούσαμε να είχαμε αποτρέψει.
Σε μία μέρα πολύ κρύα η ομάδα μας δεν κατάφερε να ζεστάνει τις καρδιές μας. Θέληση υπήρχε, διάθεση και πάθος υπήρχε αλλά υπήρχε και η αντίπαλη ομάδα που είναι πολύ ποιοτική και δίκαια έφθασε στην νίκη. Σίγουρα αν δίναμε κάτι παραπάνω δεν θα είχαν τόσο εύκολο απόγευμα αλλά αυτό δεν έγινε στο παιχνίδι αυτό. Ευχή μας είναι στον επόμενο αγώνα απέναντι στην πολύ δυνατή ομάδα της Γλυφάδας να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί.
Αγωνιστικά το 1-0 έγινε στο 22′ με κεφαλιά στο 1ο δοκάρι και στο 34′ το 2-0 από γρήγορη εκτέλεση άουτ στην περιοχή μας.
Υπεγράφη η σύμβαση για την ανέγερση του 2ου Κλειστού Γηπέδου Αλίμου.
Σύμφωνα με ανάρτηση του Ανδρέα Κονδύλη, η σύμβαση ύψους 5.099.177€ υπεγράφη και άμεσα θα ξεκινήσουν οι οικοδομικές εργασίες. Αναμένεται να διαρκέσουν 18 μήνες εωσότου αποπερατωθεί πλήρως το έργο.
Η ανάρτηση του Ανδρέα Κονδύλη:
Μία πολύ απαιτητική ημέρα στο Δημαρχείο τελειώνει (σε λίγο) με τον πιο ικανοποιητικό τρόπο: την υπογραφή της σύμβασης για την ανέγερση του 2ου Κλειστού Γηπέδου Αλίμου, που ξεκινάει να χτίζεται!
Χρειάστηκαν πολλά χρόνια προσπαθειών, μελετών, ετοιμασίας φακέλων, εγκρίσεων, αδειών, διεκδικήσεων χρηματοδότησης και πολλών πολλών ακόμα, μέχρι να φτάσουμε στο αποτέλεσμα αυτό, που μας γεμίζει μεγάλη χαρά και περηφάνια!
Η σύμβαση για την “Ανέγερση Κλειστού Γυμναστηρίου”, συνολικού ύψους 5.099.177 € είναι πλέον υπογεγραμμένη, έχει εγκριθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο και ξεκινάνε άμεσα οι οικοδομικές εργασίες, που αναμένεται να διαρκέσουν 18 μήνες, μέχρι την πλήρη αποπεράτωση του έργου.
Αξίζει να σημειώσω ότι εκτός από τον κυρίως αγωνιστικό χώρο του Κλειστού Γηπέδου, θα υπάρχει και ένας όροφος (ισόγειος από την πλευρά της οδού Ικαρίας) με επιπλέον χώρους προπόνησης, αλλά και υπόγειο γκαράζ, για την εξυπηρέτηση αθλητών και κοινού.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσοι εργάστηκαν για να υλοποιηθεί αυτό το όνειρο, καθώς και στο Υπουργείο Εσωτερικών και το πρόγραμμα “Αντώνης Τρίτσης”, που καλύπτει εξολοκλήρου τη δαπάνη για το έργο.
Περισσότερα καλά νέα και έργα για την πόλη μας, έρχονται μέσα στο 2024!!
Το 2 στα 2 πέτυχε η ομάδα μας στον όμιλο των ισχυρών του πρωταθλήματος της ΕΠΣΑ στην εντός έδρας αναμέτρηση του Σαββάτου. Έτσι βρέθηκαν στη 2η θέση της βαθμολογίας (ο πρώτος ΓΣΑ έχει επιπλέον βαθμούς από τον 1ο γύρο) ενώ είναι μία από τις δύο ομάδες που διατηρούν το απόλυτο στον 2ο γύρο (μαζί με τους Ίωνες).
Οι παίκτες του Αλίμου είχαν πολύ καλό ρυθμό σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού και εκτός του τέρματος θα μπορούσαν να είχαν πετύχει και άλλα τέρματα. Παρουσιάστηκαν σοβαροί, συγκεντρωμένοι και τακτικά άρτιοι σε όλες τις φάσεις του παιχνιδιού. Πολύ σημαντικό το μηδέν στην άμυνα με τον αντίπαλο να δημιουργεί κάποιες επιθέσεις χωρίς να ανησυχεί ιδιαίτερα ο τερματοφύλακας της ομάδας μας (Παπαδόπουλος Θοδωρής).
Με το δεξί ξεκίνησε τις υποχρεώσεις της στον 2ο γύρο του πρωταθλήματος της ΕΠΣΑ η Κ14 πετυχαίνοντας τη νίκη απέναντι στην ομάδα των Αμπελόκηπων.
Η ομάδα του Αλίμου είχε την πρωτοβουλία σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού ωστόσο στο α μέρος δεν είχε την ένταση και τον ρυθμό που θα έπρεπε ενώ σε μία από τις δύο φορές που οι φιλοξενούμενοι βρέθηκαν μπροστά δέχθηκαν και το γκολ κόντρα στη ροή του αγώνα. Έτσι το ημίχρονο έκλεισε στο 0-1.
Το πολύ άσχημο ξεκίνημα πλήρωσε η Κ12 του Α.Ο.Τ. στην αναμέτρηση με την ομάδα της Γλυφάδας, για την πρώτη αγωνιστική του 2ου γύρου του πρωταθλήματος της ΕΠΣΑ, καθώς στα πρώτα έξι λεπτά δέχτηκε τρία τέρματα και βρέθηκε σε όλο το παιχνίδι να κυνηγάει το σκορ. Οι μπλε ανέβασαν την απόδοση τους και υπερίσχυσαν αγωνιστικά χωρίς όμως να καταφέρνουν να φτάσουν στην ισοφάριση.
Με την έναρξη της αναμέτρησης η ομάδα του Αλίμου μπήκε πολύ χαλαρά και χωρίς καμία συγκέντρωση, εν αντιθέσει με την ομάδα της Γλυφάδας που μπήκε πολύ επιθετικά και με άμεσο στόχο να ανοίξει πρώτη το σκορ καταφέρνοντας το μόλις στο 3′. Ένα λεπτό αργότερα οι γηπεδούχοι έκαναν το 2-0 ακριβώς με τον ίδιο τρόπο, ενώ στο 6′ κατάφεραν να ανοίξουν τη διαφορά στα τρία τέρματα πιάνοντας κυριολεκτικά την ομάδα μας στον ύπνο. Μετά το αρχικό σοκ τα παιδιά των Τραχώνων ισορρόπησαν το παιχνίδι και στο 12′ ύστερα από όμορφη κάθετη πάσα- ασίστ του Καλοπήτα ο Πολύμερος με ωραίο πλασέ από το ύψος του πέναλτι μείωσε σε 3-1, ενώ λίγα λεπτά αργότερα ο Κολωνιάδης έχασε μεγάλη ευκαιρία για να μειώσει στο γκολ.
Το πρωί του Σαββάτου η ομάδα μας αγωνίστηκε με αντίπαλο την ομάδα του Πανιωνίου. Το σκορ της αναμέτρησης ήταν 2-2 σε ένα σχετικά ισορροπημένο παιχνίδι με αρκετές φάσεις και από τις δύο πλευρές.Η ομάδα μας βρέθηκε μπροστά στο σκορ με τον Γκαβέλα μετά από πολύ ωραίο δυνατό σουτ, ενώ λίγο νωρίτερα πιθανότατα να έχει σκοράρει και ο Σπύρου παρόλο που δεν μέτρησε το γκολ του καθώς σύμφωνα με τον διαιτητή της αναμέτρησης δεν είχε περάσει η μπάλα ολόκληρη την γραμμή.
Στο β ημίχρονο η ομάδα μας έχασε λίγο την συγκέντρωση της αμυντικά και έτσι δεχτήκαμε το γκολ της ισοφάρισης. Ωστόσο οι παίχτες μας που βρίσκονταν σε καλή μέρα δεν πτοήθηκαν και κατάφεραν με τον Πρασσά να ξανά περάσουν μπροστά στο σκορ.Στην τελευταία φάση όμως της αναμέτρησης δεχτήκαμε από το πουθενά ένα γκολ ύστερα από ασυνεννοησία των παιχτών μας. Ίσως βλέποντας και συνολικά την εικόνα του αγώνα να αξίζαμε κάτι παραπάνω. Ωστόσο σημασία έχει το γεγονός ότι οι παίχτες έβγαλαν αντίδραση, έπαιξαν αρκετά καλά και σίγουρα όλα αυτά τα μικρά λάθη που κάναμε μέσα στον αγώνα θα μας γίνουν μάθημα για τα επόμενα μας παιχνίδια.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την προσπάθεια!!
Ισοπαλία με 1-1 για την ομάδα της Κ10 με αντίπαλο την ομάδα του Υμηττού. Η ομάδα μας αδικείται από το αποτέλεσμα του αγώνα καθώς ήταν αυτή που πίεζε και αυτή που είχε περισσότερες ευκαιρίες για γκολ κυρίως με τον Παπαευθυμίου και τον Μαυρέα Ορέστη. Το 0-1 έγινε μόλις στο 1ο λεπτό στην πρώτη επίθεση της ομάδας του Υμηττού και σε μία στιγμή αδράνειας.
Από εκεί και πέρα η ομάδα μας ανέλαβε τα ηνία του αγώνα δημιουργώντας ευκαιρίες και φάσεις για γκολ, το οποίο ήρθε τελικά στο τελευταίο λεπτό του αγώνα, από τον Μαυρέα Μάξιμο ο οποίος έκανε το 1-1 από κοντά, μετά από μία φανταστική ατομική προσπάθεια και σέντρα του Παπαευθυμίου.