Νίκη για την ομάδα μας σε ένα συναρπαστικό αγώνα το Σάββατο μεσημέρι στο γήπεδο ΑΛΜΑ. Το ματς δεν ξεκίνησε ιδανικά για την ομάδα μας καθώς βρέθηκε πίσω στο σκορ με 1-0. Η αντίδραση δεν άργησε να έρθει και ισοφαρίσαμε γρήγορα σε 1-1. Το σκορ του ημιχρόνου έκλεισε με 2-1 καθώς ο Άρης Βούλας ξανά σκόραρε. Το δεύτερο ημίχρονο ήταν απλά συγκλονιστικό και για τις 2 πλευρές. Η ομάδας μας ισοφάρισε σε 2-2 με ένα ωραίο τελείωμα της φάσης. Από εκεί και πέρα το ματς έγινε ροντέο. Η αντίπαλη ομάδα σκόραρε γρήγορα δύο γκολ αφήνοντας μας πίσω στο σκορ με 4-2. Δεν τα παρατήσαμε και όχι μόνο ισοφαρίσαμε γρήγορα αλλά καταφέραμε και πήραμε κεφάλι στο σκορ με προβάδισμα 2 τερμάτων. Το σκορ στα μέσα του 2ου ημιχρόνου ήταν 6-4. Η ομάδας της Βούλας δεν το έβαλε κάτω και ισοφάρισε ξανά το παιχνίδι σε 6-6. Ο επίλογος ήταν ιδανικός για εμάς καθώς φύγαμε νικητές από αυτόν τον εξαιρετικό αγώνα με 8-6.
Η ομάδα μας δεν μπήκε δυναμικά στον αγώνα και έτσι πήγε στα αποδυτήρια για την ανάπαυλα με το κατά της 0 – 1. Στο δεύτερο ημίχρονο, δεχθήκαμε κι άλλο γκολ αλλά αυτό δεν πτόησε τους μικρούς μας παίκτες οι οποίοι μείωσαν σε 1 – 2 με κεφαλιά του Λεωνίδα Ζέκιο. Μετά από λίγα λεπτά, ο Αλέξανδρος Φελώνης ύστερα από πανέμορφη ατομική ενέργεια σημείωσε το 2 – 2 το οποίο ήταν και το τελικό αποτέλεσμα.
Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την όμορφη προσπάθειά τους!!!
Νίκη με 5-3 για την ομάδα της Κ14 με αντίπαλο την ομάδα του Αστέρα Βύρωνα. Η ομάδα μας γενικά έπαιξε καλά και όλα τα παιδιά ανταποκρίθηκαν στις απαιτήσεις του αγώνα. Η ομάδα μας ήταν αυτή προηγήθηκε μόλις στο 3ο λεπτό με πολύ δυνατό σουτ του Φεύγα. Όμως η απάντηση της ομάδας του Αστέρα Βύρωνα ήταν άμεση, αφού ισοφάρισε σε 1-1 μόλις στο 4ο λεπτό. Η ομάδα του Αστέρα Βύρωνα κατάφερε να προηγηθεί στο 7ο λεπτό με 1-2. Η ομάδα μας όμως ανέβασε κατακόρυφα την απόδοση της και κατάφερε αρχικά στο 10ο λεπτό να ισοφαρίσει με τον Τοπολαϊ από κοντά σε 2-2 και στο 16ο λεπτό να ανατρέψει το σκορ σε 3-2 με ωραίο ατομική προσπάθεια του Πατηνιώτη.
Δεύτερη νίκη σε δεύτερο εκτός έδρας παιχνίδι με την ομάδα του ΠΑΣ έκαναν οι Τράχωνες. Αγώνας γεμάτος με ένταση και ευκαιρίες που εκμεταλλεύτηκαν οι ποδοσφαιριστές μας. Τριμμης και Κοκκινέλης σε καλή μέρα έδωσαν δύναμη στους συμπαίκτες τους και έκαναν μια όμορφη εμφάνιση. Λεβάντης έδινε σιγουριά κάτω από τα δοκάρια και ο Λουκόπουλος έσπαγε την μπάλα από την κορυφή της επίθεσης εύστοχα. Ακόμα ο Κουτσιος ήταν εξαιρετικός με την μπάλα στα πόδια όπως και ο Γεωργίου στην άμυνα.
Σε ένα παιχνίδι με καλό ρυθμό αλλά με λιγοστές φάσεις και στις δυο εστίες είχαμε την κυκλοφορία της μπάλας και καλύτερη εικόνα από τον αντίπαλο χωρίς όμως να βρούμε λύσεις στην επιθετική ζώνη όπου απειλήσαμε ελάχιστα. Ο αντίπαλος στη μοναδική ευκαιρία που του εμφανίστηκε στο δεύτερο μέρος σκόραρε γράφοντας το 1-0 που ήταν και το τελικό σκορ.
Νίκη με 5-4 για την ομάδα της Κ10 με αντίπαλο τον Αστέρα Βύρωνα. Η ομάδα μας ήταν πολύ καλή σε όλα τα σημεία του αγώνα. Έπαιξε καλύτερα από τον αντίπαλο κάνοντας περισσότερες επιθετικές συνεργασίες. Στο 5ο λεπτό έγινε το 1-0 για την ομάδα μας με πολύ δυνατό σουτ του Μαρκαντώνη έξω από την περιοχή. Στο 7ο λεπτό η ομάδα του Αστέρα Βύρωνα ισοφάρισε σε 1-1. Στο 10ο λεπτό ο Μαυρέας Ορέστης έκανε με σουτ από κοντά το 2-1. Στο 13ο λεπτό έγινε το 3-1 από τον Μαρκαντώνη, ο οποίος σημείωσε το δεύτερο προσωπικό του γκολ. Στο 17ο λεπτό η ομάδα του Αστέρα Βύρωνα μείωσε σε 3-2.
Το πρωί της Κυριακής η ομάδα μας βρέθηκε αντιμέτωπη με την πολύ καλή ομάδα του ΠΑΟ Αλίμου. Οι παίχτες μας έχοντας διάθεση για παιχνίδι κατάφεραν να προηγηθούν με 2 γκολ από τα πρώτα κιόλας 5 λεπτά της αναμέτρησης. Στη συνέχεια όμως η αμυντική μας συγκέντρωση δεν ήταν αυτή που θα έπρεπε και έτσι ισοφαριστήκαμε σχετικά γρήγορα σε 2-2.
Στη συνέχεια η ομάδας μας κατάφερε να ξαναπεράσει μπροστά στο σκορ με 4-2, ενώ λίγο πριν την λήξη του ημιχρόνου δεχτήκαμε τρίτο τέρμα λόγω έλλειψης προσοχής σε χτύπημα κόρνερ της αντίπαλης ομάδας.
“Άλλο ένα όμορφο, σε πολύ φιλικό κλίμα και με πολλές φάσεις, παιχνίδι δόθηκε στην έδρα μας για τις μικρές μας με την αντίστοιχη της Ολυμπιάδας Υμηττού. Το παιχνίδι έδειχνε αμφίρροπο για αρκετή ώρα αν και υπήρχαν πολλές τελικές ενέργειες στην αντίπαλη εστία που όμως δεν είχαν το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Μέχρι που πήρε την κατάσταση στα χέρια της η αμυντικός της ομάδας Ελένη Φούκα για να δώσει τη λύση στην επίθεση και να σημειώσει το πρώτο της γκολ. Το παιχνίδι “ανοίχτηκε” κάνοντας πολλές επελάσεις από τα δεξιά η Μυρτώ Χειλαρη και έτσι δεν άργησε να έρθει και το δεύτερο γκολ. Οι αντίπαλες δεν τα έβαλαν κάτω φυσικά κάνοντας τη δική τους προσπάθεια για γκολ και το κατάφεραν μειώνοντας σε 2-1 και στη συνέχεια ισοφαρίζοντας μετά από αδράνεια της άμυνας μας. Οι προσπάθειες για τη νικη συνεχίστηκαν και από τις δύο ομάδες, καταφέρνοντας τελικά άλλο ένα γκολ αμφότερες, τελειώνοντας με ισοπαλία 3-3 με το δεύτερο προσωπικό γκολ της Κλειούς Χειλαρη για την ομάδα μας. Βγάζοντας εύκολα το συμπέρασμα ότι σίγουρα υπάρχει ταλέντο, θέληση και πείσμα για πολλές νεαρές αθλήτριες!”
Η ομάδα μας είχε τον έλεγχο του παιχνιδιού σε όλη τη διάρκεια με καλή κυκλοφορία της μπάλας και πολλές συνεργασίες στο χώρο του κέντρου φτάνοντας σωστά στην επιθετική ζώνη και την αντίπαλη εστία όπου πετύχαμε πέντε τέρματα σε συνεργασίες δυο και τριών παικτών.
Νίκη για την ομάδα μας με σκορ 0-3 απέναντι στην ομάδα του ΟΣΦΠ Γλυφάδας. Μια αρκετά καλή εμφάνιση από όλους τους παίχτες που συνδυάστηκε με νίκη έκανε όλα τα παιδιά αρκετά χαρούμενα για την προσπάθεια τους.
Το πρώτο ημίχρονο βρήκε και τις δυο ομάδες ισόπαλες με 0-0 με αρκετές χαμένες ευκαιρίες και με highlight μέχρι εκείνη την ώρα η τρομερή απόκρουση του τερματοφύλακά μας Αραβανή σε ένα σουτ που έκανε ο αντίπαλος επιθετικός. Πραγματικά εξαιρετική εμφάνιση από τον τερματοφύλακά μας που για άλλο ένα παιχνίδι ήταν σε τρομερή κατάσταση και κέρδισε τις εντυπώσεις από συμπαίχτες και αντιπάλους.