Η ομάδα της Κ14 νίκησε με 3-0 σε φιλικό αγώνα την ομάδα του ΠΑΟ ΑΛΙΜΟΥ.
Η ομάδα μας δεν ξεκίνησε πολύ καλά τον αγώνα, δίνοντας το χώρο και την πρωτοβουλία στην αντίπαλη ομάδα να κάνει κάποιες φάσεις για να προηγηθεί στο σκορ.
Όμως σιγά-σιγά η ομάδα της Κ14 ανέβασε την απόδοση της και στο 15ο λεπτό ο Μπουσι με ωραία ατομική προσπάθεια έκανε το 1-0. Στο 18ο λεπτό έγινε το 2-0 από τον Περκετσα’ι’ με σουτ μέσα από την περιοχή. Στο 28ο λεπτό ο Κουσα έκανε το 3-0 με σουτ από κοντά μετά από προσπάθεια από αριστερά και πάσα του Γκιονι.
Λύτρωση για την ομάδα μας στο τελευταίο λεπτό των καθυστερήσεων με αντίπαλο τον Α.Ο Ιλιου για την δεύτερη αγωνιστική του ομίλου μας. Σε ένα εξαιρετικό παιχνίδι από την πλευρά της ομάδας μας με πλήθος (πάνω από 10) χαμένων κλασικών ευκαιριών, καταφέραμε τελικά να παρουμε την νίκη και τους τρεις πολυπόθητο θα ποντους που μας κρατούν στην κορυφή ενόψει της δυσκολίας συνέχειας. Σκόρερ δις και πολυτιμότερος ο Σταύρος Βουρλουμης ο οποίος έδειξε την κλάση του και την μεγάλη του ποιότητα στο τελευταίο λεπτό όπου και κατάφερε να νικήσει τον τερματοφύλακα των αντιπάλων και να δώσει το σύνθημα για έξαλλα πανηγύρια εντός και εκτός γηπέδου!
Η ομάδα μας μπήκε μουδιασμένη στο πρώτο ημίχρονο με αποτέλεσμα να δεχτεί 2 γκολ το ένα από κόρνερ και το άλλο από αντεπίθεση. Ενώ στο δεύτερο ημίχρονο υπήρχε μια ομάδα στο γήπεδο οι Τραχωνες Αλίμου κάνοντας το 2-1 στο 46′ με την Ανδρομάχη Κεφαλα ενώ στο 56′ η Μαριτινα Κατσινη έκανε το 2-2. Η ομάδα μας έχασε σωρεία κραυγαλεων ευκαιριών να προηγηθεί στο σκορ. Η ομάδα των Τραχωνων διαμαρτύρεται για καθαρή περίπτωση πεναλντι στο 86′ αφού η αμυντικός της αντίπαλης ομάδας σταμάτησε την μπάλα με την παλάμη του χεριού. Ενώ στο επόμενο λεπτό ο διαιτητής εδώσε πεναλντι στους γηπεδούχους όμως μια από τις διακριθεντες παίκτριες μας η τερματοφύλακασ μας Τόνια Βαρβαροπουλου έπεσε στην σωστή γωνια και μπλόκαρε την μπάλα.
Μια εύκολη νίκη πήρε η Κ-10 του Α.Ο.Τ. με αντίπαλο την ομάδα του Χαλανδρίου, σε ένα παιχνίδι που η διαφορά δυναμικότητας των δύο ομάδων ήταν αρκετά μεγάλη και ως εκ τούτου δεν υπάρχουν περιθώρια για ανάλυση.
Οι μπλε μπήκαν δυνατά στο παιχνίδι και έτσι φάνηκε γρήγορα ότι η διαφορά επιπεδου μεταξύ των δύο ομάδων δεν θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για ένα ανταγωνιστικό παιχνίδι. Από την πλευρά τους οι μπλε, μετα τα πρώτα λεπτά και κυρίως στο δεύτερο ημίχρονο, προσπάθησαν να ρίξουν την ένταση του παιχνιδιού τους και να εφαρμόσουν ένα παιχνίδι κατοχής, όσο αυτό ήταν εφικτό.
Πρώτο φιλικό για την ομάδα μας της Κ14 απέναντι στο αντίστοιχο τμήμα της Ολυμπιάδας Υμηττού και νικήσαμε, στην έδρα μας,με σκορ 2-1. Παρά τη νίκη μας, δεν παίξαμε τόσο καλά και σταθήκαμε τυχεροί σε ορισμένες περιπτώσεις όπου ο αντίπαλος θα μπορούσε να σημειώσει περισσότερα τέρματα. Γίναμε επικίνδυνοι για την αντίπαλη εστία σε 5-6 περιπτώσεις, κυρίως με ατομικές ενέργειες κάποιων παικτών κι έτσι σημειώσαμε και τα δύο τέρματα. Δεν ήμασταν πολύ καλοί σε αμυντικό επίπεδο και σε αρκετές περιπτώσεις μας έσωσε ο τερματοφύλακας μας. Στην κατοχή και ανάπτυξη του παιχνιδιού,υστερούσαμε λίγο, ενώ μόνο στο τελευταίο δεκάλεπτο μπορέσαμε να δημιουργήσουμε καταστάσεις οργανωμένης επίθεσης. Έχουμε πολλή δουλειά ακόμη μπροστά μας για να φτάσουμε σε ένα επιθυμητό επίπεδο, όμως είναι αρχή ακόμη, οπότε θα δουλέψουμε σε όλους τους τομείς.
Στον δεύτερο φιλικό αγώνα της ομάδας μας, αυτή τη βδομάδα, με αντίπαλο την Αθηναϊκή Αγίου Δημητρίου, νικήσαμε με σκορ 5-2. Στο πρώτο ημίχρονο παίξαμε, κατά διαστήματα, πολύ καλό ποδόσφαιρο και ήμασταν ουσιαστικοί στις τελικές ενέργειες, ενώ στο δεύτερο ημίχρονο ήμασταν ακόμη καλύτεροι, με πάρα πολλή κατοχή μπάλας και δημιουργήσαμε πολλές ευκαιρίες στην αντίπαλη εστία.
Γενικά ήταν ένα ματς με πολύ καλή απόδοση από τους παίκτες μας και θα μπορούσαμε να έχουμε σκοράρει κι άλλα τέρματα ακόμη. Είμαστε στην αρχή ακόμη και τα δείγματα είναι πολύ καλά για την συνέχεια και σίγουρα έχουμε πάρα πολλά περιθώρια βελτίωσης σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο.
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε, ότι το σωματείο μας, θέλοντας να διασφαλίσει την άριστη υγεία των παιδιών που μας εμπιστεύεστε, προχώρησε στην σύναψη συνεργασίας με κλινικούς Ιατρούς της περιοχής μας για την παρακολούθηση και συνταγογράφηση των απαραίτητων προληπτικών εξετάσεων, αλλά και με το διαγνωστικό κέντρο Α-ΠΡΟΛΗΨΙΣ για τη διενέργεια των προληπτικών αιματολογικών και Καρδιολογικών ελέγχων.
Μπορείτε να μας ζητήσετε την ειδική κάρτα που έχουμε εκδώσει.
Νίκη με 0-2 για την ομάδα μας, η οποία έπαιξε καλό ποδόσφαιρο και ήταν καλύτερη από την αξιόμαχη ομάδα του ΟΣΦΠ ΗΛΙΟΎΠΟΛΗΣ. Στο Α’ ημίχρονο η ομάδα μας δεν μπόρεσε να βρει χώρους για να δημιουργήσει αρκετές φάσεις, αφού η αντίπαλη ομάδα είχε πολύ καλή αμυντική οργάνωση.