Ένα ωραίο παιχνίδι πραγματοποιήθηκε στις αθλητικές εγκαταστάσεις της Παιανίας το μεσημέρι της Κυριακής, με την γηπεδούχο ομάδα του Αγιαξ Πεύκης να κατεβάζει ένα μεικτό τμήμα με παιδιά τόσο από την Κ11 όσο και από την κ10, ώστε να πραγματοποιηθεί ένα δυνατό και ανταγωνιστικό παιχνίδι, όπως και έγινε.
Η ομάδα της Πεύκης μπήκε δυνατά, υπερτερώντας σε δύναμη γεγονός που την οδήγησε σε δύο γρήγορα γκολ. Η ομάδα του Α.Ο.Τ. άρχισε σιγά σιγά να βρίσκει τα πατήματα της στο γήπεδο και να ισορροπεί το παιχνίδι, ενώ έφτασε στην ισοφάριση με γκολ των Νάννο και Καλοπήτα στο 24′ και 25′ αντίστοιχα. Παρόλα αυτά δυο αβίαστα λάθη πριν την ανάπαυλα έδωσα ξανά το προβάδισμα των δύο τερμάτων στον Αγιαξ.
Ένα πολύ όμορφο ντέρμπι έπαιξε αυτή τη βδομάδα η ομάδα Κ12 των Τραχώνων, εναντίον της αντίστοιχης του ΓΣ Ηλιούπολης, στην έδρα μας, όπου δεχτήκαμε την ήττα με σκορ 3 – 5. Πολλά τα γκολ και οι φάσεις και για τις δύο ομάδες και θα μπορούσαν να έχουν σημειωθεί και πολλά περισσότερα τέρματα. Η ομάδα μας προσπάθησε να παίξει όμορφο ποδόσφαιρο και τα κατάφερε σε μεγάλο διάστημα, κυρίως στο πρώτο ημίχρονο, όπου και σημείωσε και τα τρία γκολ της.
Σε ένα καταπληκτικό ματς με απίστευτη εξέλιξη και τρομερές εναλλαγές συναισθημάτων, Καματερό και Τράχωνες ήρθαν ισόπαλοι με 3-3.
Ετσι, οι γηπεδούχοι έφτασαν τους 5 βαθμούς, ενώ οι Τράχωνες έμειναν για τρίτο συνεχόμενο ματς χωρίς νίκη και έχουν 8 βαθμούς.
Το ματς κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό, με τον Δημήτρη Κολοκοτρώνη να αναδεικνύεται <<από μηχανής θεός>> αφού μπήκε στο 74΄και στις καθυστερήσεις σκόραρε και χάρισε το βαθμό στην ομάδα του.
Οι γηπεδούχοι μπήκαν πιο καλά και αφού στο 14΄το σουτ του Ανδριτσόπουλου πέρασε άουτ, στο 16΄άνοιξε το σκορ, όταν ο Κολονέρος έφυγε στην πλάτη της άμυνας και με άψογο πλασέ έκανε το 1-0. Στο 27΄το Καματερό άγγιξε το δεύτερο γκολ όταν ο κεραυνός του Βαρουξή τρλάνταξε το οριζόντιο δοκάρι, αλλά κόντρα στη ροή του ματς ήρθε η ισοφάριση στο 29΄όταν ο Μανωλιάδης βρήκε τον Δημογιάννη που με έξυπνο πλασέ έκανε το 1-1. Οι Τράχωνες έφτασαν στην ανατροπή στο 43΄όταν ο Τσιουρής εκτέλεσε κόρνερ, ο Μπουγιούκος γύρισε τη μπάλα με το κεφάλι και ο Κολλινιάτης με νέα κοντινή κεφαλιά έκανε το 1-2.
Η Διοίκηση του Α.Ο.ΤΡΑΧΩΝΩΝ Αλίμου οφείλει να δώσει θερμά συγχαρητήρια στο παρατηρητή του ντέρμπι της περασμένης Κυριακής με τον Άρη Πετρούπολης, Κο Μυτιληναίο για την ομαλή
διεξαγωγή του αγώνα, επίσης στο διαιτητικό τρίο που υπό την καθοδήγηση του Κου Κατοίκου βοήθησαν να διεξαχθεί ένα παιχνίδι – διαφήμιση για το ερασιτεχνικό Αθηναϊκό ποδόσφαιρο –
και τέλος δίνουμε θερμά συγχαρητήρια στον άξιο αντίπαλό μας για την μάχη κορυφής, τον Άρη Πετρούπολης, που επιβεβαίωσε τη δύναμη και την αξία του φέτος.
Και βέβαια οφείλουμε επίσης ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στους φιλάθλους μας για την συγκλονιστική τους παρουσία.
Ένα όμορφο παιχνίδι με αρκετές φάσεις στις δύο εστίες, αλλά κυρίως παιχνίδι ταχύτητας και δύναμης, έλαβε χώρα στο γήπεδο των Τραχώνων μεταξύ της Κ16 του ΑΟΤ και της ομάδας της Καλλιθέας,με τελικό νικητή την Καλλιθέα με σκορ 4 – 0. Το σκορ άνοιξε πολύ γρήγορα στο ματς, μόλις στο 4ο λεπτό με σουτ μέσα από την περιοχή μετά από ωραίο συνδυασμό της αντίπαλης ομάδας, ενώ στο 10′ είχαν και δοκάρι μετά από δυνατό σουτ, όπου στη συνέχεια η άμυνα έδιωξε αποτελεσματικά! Το 2-0 έγινε ύστερα από εκτέλεση πέναλτι λίγο πριν λήξει το ημίχρονο, μετά από αμφισβητούμενη ανατροπή στην περιοχή. Η ομάδα μας προσπάθησε να παίξει ορθολογικό ποδόσφαιρο και δημιούργησε ορισμένες φάσεις αλλά δεν βρήκαν στόχο κυρίως με τους Παπαδάκη, Πρέγκα και Σταύρου.
Διπλασίασε τις νίκες στο πρωτάθλημα η ομάδα μας της κ12 κερδίζοντας με 1-0 την αντίστοιχη των Σουρμενων .Παρα τα προβλήματα και τις αναγκαστικές αλλαγές νωρίς στο παιχνίδι λόγω τραυματισμού των ραλλη και Κατσάλα η ομάδα μας κατάφερε να προηγηθεί μετά από ωραία συνεργασία γαβριελατου και Στασινού στο κέντρο καταλήγοντας η μπαλα στον κορδιστο όπου ο τελευταίος με σουτ έκανε το 1-0. Η ομάδα μας χωρίς να απειληθεί ιδιαίτερα από τον αντίπαλο συνέχισε να πιέζει χάνοντας μεγάλη ευκαιρία με τον γαζο να κάνει το 2-0 μετά από πασα του κατσαριωτη, ενώ λίγο αργότερα το σουτ του Στασινού κατέληξε στο οριζόντιο δοκάρι του αντιπάλου τερματοφύλακα.
Σε ένα συναρπαστικό αγώνα με αρκετές αλλαγές συναισθημάτων και αυξομειώσεις στο σκορ, η Κ-10 των Τραχώνων πραγματοποίησε μια πολύ καλή εμφάνιση η οποία συνδυάστηκε με νίκη, αφου στα τελευταία λεπτά κατάφερε να μετουσιώσει τις πολλές ευκαιρίες που είχε σε γκολ.
Η ομάδα του Αλίμου κατάφερε να ανοίξει το σκορ με την σέντρα της αναμέτρησης, αφού ύστερα από ωραία προσωπική ενέργεια ο Νάννος έστειλε την μπάλα στα δίχτυα. Από εκείνο το σημείο άρχισε μια πληθώρα χαμένων ευκαιριών για τους μπλε, έχοντας μάλιστα και δύο δοκάρια και μερικές πολύ καλές ευκαιρίες με τους Αθανασάκη, Παπαθωμά και Καρκατζίνο, ενώ το 2-0 έγινε ύστερα από μακρινό σουτ του Κυρίτση, με την μπάλα να γκελάρει μπροστά στον τερματοφύλακα και να καταλήγει γκολ. Παρά την υπεροχή τους οι παίκτες του Στέλιου Μπαρμπαρή δεν έπιασαν στο πρώτο μέρος την απόδοση που θα μπορούσαν, αφού είχαν τη δυνατότητα να ανοίξουν καλύτερα τους χώρους τους, να έχουν καλύτερες τοποθετήσεις και να βρουν πιο σωστές συνεργασίες. Οι γηπεδούχοι κατάφεραν να σκοράρουν και να μειώσουν σε 2-1 λίγα λεπτά πριν την ανάπαυλα.
Μια πολύ καλή εμφάνιση από τους μικρούς μας ποδοσφαιριστές, εναντίον του Αθηναϊκού. Νίκη με 3-1 σκορ σε έναν αγώνα με πολλές προσπάθειες για γκολ. Όλα τα παιδιά κατέβαλαν μεγάλη προσπάθεια, κάνοντας καλή άμυνα με τους Τσιγκούλη, Κλωνιζακη και Γκλεγκλε. Οι καλές αποκρούσεις του Μπασού βοήθησαν την ομάδα να νικήσει όπως και τα γκολ των Χριστοφορίδη , Ταρναρη και Στάμου.