Νίκη για την Κ14 αυτή τη βδομάδα μετά από ένα πανέμορφο ματς με πολλές φάσεις και δύναμη, κόντρα στην αντίστοιχη Κ14 του Ολυμπιακού Αλίμου, εκτός έδρας. Όλα τα παιδιά προσπάθησαν πολύ και έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους στο παιχνίδι. Το ματς πήγαινε πάνω κάτω, ειδικά στο πρώτο ημίχρονο που ήταν όλοι “φρέσκοι” και δείξαμε απο νωρίς την θέληση μας για νίκη. Ο Βατικιώτης δημιούργησε προβλήματα στην αντίπαλη άμυνα και είχε ήδη τρία επικίνδυνα σουτ στα πρώτα 8 λεπτά, αλλά κανένα δεν βρήκε τον στόχο. Το σκορ άνοιξε στο 10′ ο Τσουλάκος με πολύ όμορφο σουτ στη γωνία,απο το ύψος της περιοχής αφού έκανε πολύ ωραία ενέργεια. Στο 16′ όμως δεχτήκαμε την ισοφάριση με πολύ όμορφο σουτ των αντιπάλων μέσα από την περιοχή. Στο 21′ βρεθήκαμε ξανά μπροστά στο σκορ με πολύ ωραία ενέργεια του Χούσα που απέφυγε δύο αντιπάλους και σουταρε απο πλάγια αριστερά στέλνοντας την μπάλα στην απέναντι γωνία για το 1-2! Λίγα λεπτά αργότερα,παρα λίγο να σκοράρουμε 3ο γκολ με σουτ του Τσουλάκου ξανά αλλά μπλόκαρε ο τερματοφύλακας, όμως στο 26′ το κατάφερε ο Βατικιώτης με ένα τρομερό σουτ έξω απο την περιοχή που δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης στον τερματοφύλακα του Ολυμπιακού Αλίμου, γράφοντας το 1-3!
Ένα πολύ όμορφο ντέρμπι για μια ακόμη εβδομάδα, έλαβε χώρα στην έδρα μας, μεταξύ της Κ16 των Τραχώνων και της αντίστοιχης ομάδας του Ολυμπιακού Ταύρου για το πρωτάθλημα με το τελικό αποτέλεσμα να είναι 2-2. Όπως μαρτυρά και το σκορ ήταν ένα μοιρασμένο παιχνίδι,με ένα ημίχρονο για την κάθε ομάδα με πολλή δύναμη αλλά και ποιότητα και πολλές φάσεις στις δύο εστίες! Το σκορ άνοιξε η ομάδα μας στο 10′ μετά από πολύ όμορφη ενέργεια του Παπαδάκη που τράβηξε την άμυνα επάνω του και με ωραία ασίστ έβγαλε τον Ξακουστό μόνο του και ο τελευταίος με ωραίο σουτ άνοιξε το σκορ! Στο 28′ μια πολύ όμορφη ενέργεια του Πρέγκα έφερε το πέναλτι και ανέλαβε ο ίδιος την εκτέλεση, γράφοντας το 2-0.
Ισοπαλία με 2-2 για την ομάδα της Κ14 απέναντι στην πολύ καλή ομάδα της ΝΙΚΗΣ ΑΛΊΜΟΥ. Η ομάδα μας ξεκίνησε πολύ καλά τον αγώνα και μόλις στο 1ο λεπτό ο Μπουσι με άψογη εκτέλεση πέναλτι, το οποίο κέρδισε ο ίδιος, έκανε το 1-0. Στο 15ο λεπτό ο Βαρθαλιτης αφού πέρασε και τον τερματοφυλακα και μετά από πολύ καλή πάσα του Κάρλος έκανε το 2-0.
Στο Β’ ημίχρονο όμως η ομάδα μας δεν μπήκε από την αρχή δυνατά στο παιχνίδι, με αποτέλεσμα η αντίπαλη ομάδα να το εκμεταλευτει και αρχικά στο 8ο λεπτό μετά από απευθείας εκτέλεση φάουλ, να μειώσει σε 1-2. Στο 14ο λεπτό ήρθε η ισοφαρίση για την ομάδα της ΝΙΚΗΣ ΑΛΙΜΟΥ σε 2·2.
Πρώτη νίκη για την ομάδα της Κ9 μετά από πολύ καλή εμφάνιση. Η ομάδα μας μπήκε δυνατά από την αρχή του αγώνα και στο 9ο λεπτό ο Στρατής με ωραία ατομική προσπάθεια έκανε το 0-1. Στο 16ο λεπτό ο Βαρσαμιδης με δυνατό σουτ έξω από την περιοχή έκανε το 0-2.
Στο Β’ Ημίχρονο η ομάδα μας συνέχισε να παίζει το ίδιο καλά και στο 7ο λεπτο ο Μεσσήνης με σουτ μέσα από την περιοχή έκανε το 0-3. Τέλος η ομάδα του ΟΣΦΠ ΑΛΙΜΟΥ κατάφερε να μειώσει σε 2-3 το οποίο έμεινε μέχρι το τέλος του αγώνα.
Χωρίς να αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα η ομάδα μας της κ12 συνέχισε με νίκη στο πρωτάθλημα της Επσα με σκορ 0-5 στο γήπεδο του Πας Αθηνών στην γλυφαδα . Η ομάδα μας εχοντας ωραία κυκλοφορία της μπάλας από πίσω με Φαλίδα ,ραλλη και αγάλια πέρασε από νωρίς την μπαλα στο επιθετικό μισό με τους κορδιστο, γαζο και Κατσάλα να συνεργάζονται όμορφα δημιουργώντας αρκετές ευκαιρίες στην αντίπαλη εστία . Το πρώτο τέρμα ήρθε μετά από ωραία κάθετη μεταβίβαση στον κενό χώρο από τον στασινο βρίσκοντας τον γαζο όπου ο τελευταίος με ωραίο τελείωμα έκανε το 0-1 για την ομάδα μας . Το 0-2 ήρθε νωρις στο δεύτερο ημίχρονο μετά από ωραία σέντρα του Κατσάλα βρίσκοντας πάλι τον γαζο στην σωστή θέση που με ωραίο πλασέ ανέβασε τον δείκτη του σκορ . Αμέσως μετά από την πίεση της ομάδα μας στον αντίπαλο ο αγαλιας έκλεψε την μπαλα και με φοβερό μακρινό σουτ έκανε το 0-3.
Με νίκη προχώρησε η ομάδα μας της Κ9 κερδίζοντας με 6-4 την αντίστοιχη της ηλιουπολης. Παρά το ότι η ομάδα μας βρέθηκε νωρίς πίσω στο σκορ αντέδρασε γρήγορα και με γκολ του Λάσκου έπειτα από ωραία ατομική ενέργεια και σουτ και γκολ του Χατζόγλου έπειτα από μεταβίβαση του τασιωκου κάνοντας το 2-1. Μετά από μεγάλες επεμβάσεις του Μηλιώνη κάτω από τα δοκάρια μας και τις καίριες επεμβάσεις στην άμυνα από την καρκατζινο, λυρο και ελ-Ταχήρ η ομάδα μας βρήκε και 3ο τέρμα όταν ο λιακοπουλος με σωστή μεταβίβαση στον λασκο στον κενό χώρο βρήκε τον τελευταίο με ωραίο πλασέ να κάνει το 3-1. Ο αντίπαλος αντέδρασε και με δυο γκολ ισοφάρισε σε 3-3 που ήταν και σκορ ημιχρόνου.
Εντυπωσιακή νίκη με 7-2 για την ομάδα της Κ14. Η ομάδα μας ήταν ανώτερη σε όλη την διάρκεια του αγώνα παίζοντας πολύ καλό ποδόσφαιρο. Στο 11ο λεπτό έγινε το 0-1 από τον Σωτηροπουλο με σουτ μέσα από την περιοχή. Στο 16ο λεπτό έγινε το 0-2 από τον Καμπούρη από κοντά μετά από κόρνερ του Μαυρίκου. Στο 18ο λεπτό έγινε το 0-3 με κεφαλιά του Καμπούρη μετά από κόρνερ πάλι του Μαυρίκου.
Νίκη για την ομάδα μας της κ16 για το πρωτάθλημα της Επσα με σκορ 2-0 επι της αντίστοιχης του ΓΣΑ. Η ομάδα μας μπήκε από την αρχή δυνατά στο παιχνίδι και με ωραία κυκλοφορια μπάλας στο κέντρο από γιαννοπουλο , Χρήστου και Γρηγορόπουλο Γιώργο έδειξε τις προθέσεις της ομάδας για ένα γρήγορο γκολ . Το σουτ του Ζαματογλου και του Μερδη δεν βρήκα τον στόχο όμως λίγα λεπτά αργότερα από πίεση της ομάδας μας ψηλά ο Γιαννοπουλος έκλεψε την μπαλα και με πασα στον Ζαματογλου η ομάδα μας βρήκε το πρώτο γκολ με τον τελευταίο με ψύχραιμο πλασέ να κάνει το 1-0.