Ένα πολύ όμορφο ντέρμπι στην έδρα μας,μεταξύ της ομάδας μας Κ16 και την αντίστοιχη ομάδα της Cobra με τελικό νικητή τους αντιπάλους, με σκορ 3-4. Παίξαμε πολύ όμορφο ποδόσφαιρο, ειδικά στο πρώτο ημίχρονο και θα μπορούσαμε να πετύχουμε πολλά τέρματα ακόμη, όμως πληρώσαμε τα λάθη μας, την ψυχολογία που δημιουργήθηκε με την εικόνα του ματς και την απειρία στη διαχείριση του σκορ, καθώς προηγηθηκαμε τρεις φορές και ισοφαριστηκαμε ισάριθμες μέσα σε λίγα λεπτά. Στο τέλος δεχτηκαμε και το 4ο τέρμα και έπειτα προσπαθήσαμε ανορθόδοξα να ισοφαρίσουμε,με αποτέλεσμα την ήττα! Κρατάμε στα θετικά την ωραία ανάπτυξη στο πρώτο ημίχρονο και το μάθημα που πήραμε για την διαχείριση του παιχνιδιού. Συνεχίζουμε την καλή δουλειά.
Χωρίς να αντιμετωπίσει ιδιαίτερα προβλήματα η ομάδα μας της Κ9 επικράτησε της αντίστοιχης του ΠΑΟ αλιμου με σκορ 6-2. Η ομάδα μας δεν μπήκε καλά στο ξεκίνημα του παιχνιδιού και βρέθηκε πίσω στο σκορ με 0-2 . Στην συνέχεια ανέβασε στροφές και μετά από ωραίες συνεργασίες από Καράγιαννη, Λιακόπουλο και λασκο ισοφάρισε σε 2-2 με σκόρερς τους κόμη και λασκο . Το 3-2 το έκανε ο Καραγιαννης με δυνατό σουτ μετά από ασιστ του κουτρουλη από τα δεξιά που ήταν και το σκορ ημίχρονο.
Εντυπωσιακή νίκη με 6-0 για την ομάδα της Κ12, η οποία είχε εξαιρετική εμφάνιση σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Το σκορ άνοιξε στο 10ο λεπτό ο Αποστολόπουλος, ο οποίος με ωραίο γυριστό σουτ έκανε το 1-0. Στο Β’ ημίχρονο ο Κουρής με πολύ δυνατό σουτ στο 5ο λεπτό έκανε το 2-0. Στο 8ο λεπτό έγινε το 3-0 από τον Παπαμερή με εντυπωσιακή ατομική προσπάθεια. Στο 11ο λεπτό ο Μποτης έκανε με σουτ το 4-0 μετά από ασίστ του Φεύγα. Στο 17ο λεπτό έγινε το 5-0 από τον Αρώνη με ωραία ατομική προσπάθεια.
Η ομαδα μας απεναντι στην Δευτεραθλητρια του περσυνου πρωταθληματος, τα εκπαιδευτηρια ΔΟΥΚΑ, πηρε μια πολύ σημαντικη νικη, στον 1ο αγωνα του νεου πρωταθληματος για την κατηγορια των Εφηβων.
Μεγάλη πρόκριση για την ομάδα μας μέσα στην έδρα του εξαιρετικού Άρη Πετρουπολης, ο οποίος δεν μπόρεσε να κάμψει την αντίσταση των παιχτών μας που αγωνίστηκαν σχεδον σε όλη την διάρκεια της παράτασης με 10 παίχτες λόγω τραυματισμού του αρχηγού μας Μανωλιαδη. Σε μεγάλη μέρα ο 17χρονος !!!! τερματοφύλακας μας Βασιλης Δανδρακης ο οποίος εκτός από τα δυο πέναλτι που έπιασε στην διαδικασία των πέναλτι, είχε σωτηρίες επεμβάσεις και στην κανονική διάρκεια. Το ματς έληξε 0-0 με λιγοστές φάσεις και κυρίως από πλευράς των γηπεδούχων, αν και τη μεγάλη εύκαιρια την έχασε η ομάδα μας στο δεύτερο ημ της παράτασης με τον Βαγγέλη Αυγερη μετά από εξαιρετική επιθετική προσπάθεια.
Σε έναν πολύ όμορφο αγώνα η ομάδα μας νίκησε το αντίστοιχο τμήμα του ΠΑΟ Αλίμου με σκορ 4-3.
Στο πρώτο ημίχρονο η ομάδα μας, κατάφερε να προηγηθεί με 2-0 με γκολ του Οικονόμου και του Καραγιάννη, για να μειώσει ο ΠΑΟ σε 2-1, λίγο πριν το τέλος του ημιχρόνου.
Στο δεύτερο ημίχρονο η ομάδα μας έκανε το 3-1 με τον Οικονόμου και πάλι, μετά από ωραία πάσα του Καραγιάννη. Όμως η ομάδα του ΠΑΟ αντέδρασε και με δύο γρήγορα γκολ ισοφάρισε σε 3-3. Οι ποδοσφαιριστες μας δεν το έβαλαν κάτω όμως και λίγο πριν τελειώσει το παιχνίδι ο Χανιώτης μετά από όμορφη ατομική προσπάθεια έκανε το 4-3, όπου ήταν και το τελικό αποτέλεσμα..!
Πρώτο επίσημο παιχνίδι για την ομάδα μας που συνοδεύτηκε με εύκολη νίκη απέναντι σε μία φιλότιμη αλλά αδύναμη ομάδα.Στο πρώτο μισάωρο του αγώνα βγάλαμε πολύ ενέργεια,κάναμε αρκετές φάσεις και δείξαμε στον αντίπαλο ότι δεν θα έχει ένα εύκολο κυριακάτικο μεσημέρι.Μόλις στο 8′ την κεφαλιά του Κουνταρδά έβγαλε πάνω από την γραμμή ο αντίπαλος αμυντικός αλλά στο 10′ ο ΦΑΛΙΔΑΣ έκανε το 1-0 με τρομερή βολίδα πολύ έξω από την μεγάλη περιοχή.Τέσσερα λεπτά αργότερα στο 14′ ο ΠΑΝΙΤΣΑΣ με διαγώνια κίνηση έκανε το 2-0 μετά από ατομική προσπάθεια και πάσα-ασιστ ΔΕΜΕΝΕΟΠΟΥΛΟΥ.Η επόμενη ευκαιρία ήταν στο 26′ με τον Κουνταρδά πο απο καλή θέση μετά από έναν πολύ ωραίο συνδυασμό πλάσαρε λίγο έξω από την εστία.
Μετά από ένα συναρπαστικό παιχνίδι στα Άνω Λιόσια η ομάδα μας της κ12 κέρδισε την αντίστοιχη του ερμη με σκορ 1-2. Η ομάδα μας μπήκε καλύτερα από τον αντίπαλο στο πρώτο μέρος και με ωραίο ποδόσφαιρο κατοχής από πίσω και αρκετές συνεργασίες έχασε νωρίς δυο ευκαιρίες με κορδιστο και γαζο για να μπει μπροστά στο σκορ . Ο αντίπαλος στην συνέχεια ανέβασε την απόδοση του και πίεσε όμως η πολλη καλή αμυντική συμπεριφορά των Φαλίδα ,ραλλη και αγάλια δεν έδωσε πολλές ευκαιρίες στις οποίες όπου χρειάστηκε ο Βρεττάκος με ωραίες επεμβάσεις κράτησε το 0 για την εστία μας στο πρώτο μέρος .Μετα από ενέργεια του Κατσάλα από τα αριστερά και σουτ του Στασινού η μπαλα πέρασε λίγο αουτ χάνοντας έτσι ακόμη μια ευκαιρία η ομαδα μας να προηγηθεί στο πρώτο μέρος , χωρίς όμως να τα καταφέρει με το 0-0 να είναι και το σκορ ημίχρονου.Στο δεύτερο ημίχρονο η ομάδα μας μπήκε και πάλι δυνατά κερδίζοντας πολλές μονομαχίες στο κέντρο με τους σαλαβρακο , κατσαριωτη και γαβριελατο με τον τελευταίο να πασάρει σωστά στα δεξιά βρίσκοντας τον γαζο που με δυνατό σουτ έκανε το 0-1.
Πετυχημένα ξεκίνησε τις αγωνιστικές της υποχρεώσεις η ομάδα της Κ14 στο πρωτάθλημα της ΕΠΣΑ. Νίκησε με 2-1 την ομάδα του ΠΑΣ ΑΘΗΝΏΝ. Η ομάδα μας ήταν κυρίαρχη σε όλη την διάρκεια του αγώνα, δημιουργώντας πολλές και κλασικές ευκαιρίες για να προηγηθεί στο σκορ, αλλά ήταν άστοχη στην τελική προσπάθεια. Έτσι επαληθεύτηκε ο άγραφος νόμος του ποδοσφαίρου και στο 15ο λεπτό μετά από αμυντική αδράνεια, η ομάδα του ΠΑΣ ΑΘΗΝΏΝ προηγήθηκε στο σκορ με 0-1.