Για ακόμη έναν αγώνα τα ατομικά λάθη της άμυνας και τα 3 γκολ δώρο στους αντιπάλους ήταν η κύρια αιτία της ήττας μας από τους Θρακομακεδόνες.
Οι ποδοσφαιριστές μας προσπάθησαν πολύ επιθετικα, δημιούργησαν πολλές κλασσικές ευκαιρίες, αλλά αρκετές εξαιρετικές επεμβάσεις του τερματοφύλακα τους, δεν μας έδωσαν το δικαίωμα να πετύχουμε το θετικό αποτέλεσμα.
Στο παγωμένο γήπεδο της Ταραχής στην Μεταμόρφωση από τα χιόνια η ομάδα μας ήταν πολύ καυτή, σχεδόν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και πήρε μια μεγάλη νίκη που της έδωσε και μαθηματικά την είσοδο στα Play Offs του πρωταθλήματος.
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ όμως ΝΙΚΗ της ομάδας μας, ήταν η συμμετοχή του ΑΝΤΩΝΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ στον αγώνα έπειτα από 2 σχεδόν μήνες, ο οποίος δίνει ταυτόχρονα την μεγαλύτερη μάχη της ζωής του ΕΚΤΟΣ γηπέδων.
Η ομάδα μας προηγήθηκε στο 1ο ημίχρονο με 2 γκολ, με τον ΣΧΟΙΝΑ στο 4’ & τον ΞΥΝΟ στο 11’, χάνοντας όμως πολλές ευκαιρίες για μεγαλύτερο σκορ.
Σε έναν αγώνα που δεν χωράει και ιδιαίτερη κριτική η ομάδα μας, επικράτησε πολύ εύκολα της ομάδας του Ρεθύμνου που παρουσιάστηκε με μόλις 5 ποδοσφαιριστές στο γήπεδο.
Χαρακτηριστικό του αγώνα ότι σκόρερ χρίστηκε και ο τερματύφυλακας της ομάδας μας, Μπάμπης Κολποδίνος ο οποίος αγωνίστηκε σαν παίκτης σε αυτόν τον αγώνα ενώ τα πρώτα του τέρματα και μάλιστα με χατ τρικ, πέτυχε ο Γιώργος Τάτσιος.
1ος σκόρερ με 4 τερμάτα, ο 16χρονος Δημήτρης Καραμπάτσης, βασικό στέλεχος της Κ18 της ακαδημίας μας, ο οποίος σε 2 αγώνες, πέτυχε 6 τέρματα.
Νίκη για τους μικρούς μας ποδοσφαιριστές με σκορ 3-1 απέναντι στο αντίστοιχο τμήμα του Ολυμπιακού Αλίμου. Παίζοντας όμορφο ποδόσφαιρο το σκορ άνοιξε ο Ξενουδάκης μετά από ωραία πάσα του Μαυροκορδάτου, έχοντας τον τερματοφύλακα μας Πρέγκα σε πολύ καλή μέρα, αποσοβώντας αρκετές φορές την εστία μας από βέβαια παραβίαση, αυτό ήταν και το σκορ του πρώτου ημιχρόνου.
Νίκη με 1-0 για την ομάδα της Κ12, απέναντι στην πολύ καλή ομάδα του ΑΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ.
Η ομάδα μας ξεκίνησε πολύ καλά τον αγώνα και μόλις στο 3ο λεπτό έγινε το 1-0 με ένα πολύ καλό διαγώνιο σουτ από τον Αποστολόπουλο.
Στη συνέχεια ο αγώνας εξελίχθηκε αμφίρροπος και για τις δύο ομάδες, χωρίς φάσεις, αλλά με πολύ δυνατές μονομαχίες σε όλο το μήκος και το πλάτος του γηπέδου.
Πρωταγωνιστες λοιπόν οι αμυντικοί παίκτες και οι τερματοφυλακες της κάθε ομάδας, οι οποίοι δεν άφησαν να δημιουργηθεί κανένας κίνδυνος και για τις δύο εστίες, με αποτέλεσμα να μείνει το 1-0 υπέρ της ομάδας μας μέχρι το τέλος του αγώνα.
Μια εύκολη νίκη πήρε η Κ-10 του Α.Ο.Τ. με αντίπαλο την ομάδα του Χαραυγιακού, σε ένα φιλικό παιχνίδι που η διαφορά δυναμικότητας των δύο ομάδων ήταν αρκετά μεγάλη και ως εκ τούτου δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια για ανάλυση.
Παρά το τσουχτερό κρύο οι δυο ομάδες μπήκαν δυνατά στο παιχνίδι σε ένα σχετικά ισορροπημένο πρώτο δεκάλεπτο. Όσο πέρναγε η ώρα τα παιδιά του Α.Ο.Τ. πάταγαν καλύτερα στον αγωνιστικό χώρο και έτσι φάνηκε γρήγορα η διαφορά επιπεδου μεταξύ των δύο ομάδων που δεν θα δημιουργούσε τις προϋποθέσεις για ένα ανταγωνιστικό παιχνίδι.
Σε ένα πολύ δυνατό φιλικό παιχνίδι στο γήπεδο μας με αντίπαλο τον χαραυγιακο , η ομάδα μας της κ12 αναδείχθηκε νικήτρια με σκορ 2-0. Το πρώτο ημίχρονο βρήκε τις δυο ομάδες χωρίς σκορ καθώς επικράτησε ένα παιχνίδι με αρκετές μόνομαχιες και λάθη στην τέλικη ενέργεια με την ομάδα μας να μην κινδυνεύει ιδιαίτερα καθώς η αμυντική λειτουργία από φαλιδα ,ραλλη και χαιδαρη δεν άφησε περιθώρια στον αντίπαλο να απειλήσει την εστία του καρανικα ο οποίος σε στημένες φάσεις όπου χρειάστηκε ήταν εκεί για επέμβει. Η καλή κυκλοφορία μπάλας από Κατσάλα, γαβριελατο και γαζο στον χώρο του κέντρου δεν κατέληξε σε κάποιο γκολ στο πρώτο ημίχρονο , καθώς οι ευκαιρίες από σαλαβρακο και γαζο δεν βρήκαν τον στόχο.
Σε ένα φιλικό παιχνίδι με άψογη συμπεριφορά και σωστό τρόπο παιχνιδιού και από τις δυο ομάδες , η ομάδα μας επικράτησε με σκορ 9-2. Με αναπτυξη παιχνιδιού από την άμυνα και κυκλοφορία της μπάλας και αρκετες συνεργασιες στο χώρο του κέντρου ,η ομάδα μας βρέθηκε αρκετές φορές στην αντίπαλη εστία δημιουργώντας πολλές φάσεις και γκολ .
Η ομάδα μας έχασε από την ομάδα του ΓΣ Αργυρούπολης με σκορ 3-2. Έχασε ευκαιρίες στο πρώτο ημίχρονο και τελικά προηγήθηκε στο τέλος αυτού με πλασέ του Παπαδόπουλου, μετά από ενέργεια και ασίστ του Στάμου. Στο δεύτερο ημίχρονο πραγματοποιήθηκαν κάποιες δοκιμές, οι οποίες έδωσαν την ευκαιρία στην αντίπαλη ομάδα να εκμεταλλευτεί κάποια κενά και να προηγηθεί. Η ομάδα μας ισοφάρισε με απ’ ευθείας εκτέλεση φάουλ του Διαβάτη. Σε αντεπίθεση η αντίπαλη ομάδα προηγήθηκε εκ νέου, η ομάδα μας όμως δεν εκμεταλλεύτηκε τις ευκαιρίες στο τέλος, ώστε να αποφύγει τουλάχιστον αυτήν τη φιλική ήττα.
Νίκη σε συνδυασμό με πολύ καλή εμφάνιση πέτυχε η ομάδα μας της κ8 του ΑΟΤ, επικρατώντας με 7-2 του Άρη Καλαμακίου. Οι Τράχωνες είχαν τα ηνία καθ’ όλη τη διάρκεια της αναμέτρησης, βγάζοντας πολλή ενέργεια στο γήπεδο. Οι γηπεδούχοι με ωραίους συνδυασμούς, κατάφεραν να διασπάσουν την άμυνα των αντιπάλων, γεγονός που αποτυπώνεται και από το τελικό αποτέλεσμα. Πρωταγωνιστές για την ομάδα του ΑΟΤ ήταν ο Ηλίας Σημούδης και ο Βάϊος Ζιάκας, οι οποίοι πέτυχαν τέσσερα και τρία γκολ αντίστοιχα, αποδεικνύοντας πως βρίσκονται σε εξαιρετική κατάσταση.