Σε ένα παιχνίδι με αρκετές διακυμάνσεις στην απόδοση των δυο ομάδων , η ομάδα μας της κ12 αναδείχθηκε ισόπαλη με σκορ 1-1 με την αντίστοιχη του πανιώνιου .
Στο πρώτο μέρος ο Πανιώνιος με καλύτερη κυκλοφορία μπάλας προσπάθησε να μπει από νωρίς μπροστά στο σκορ , όμως οι σωτηρίες επεμβάσεις του μερδη κάτω από τα δοκάρια και οι αμυντικές επεμβάσεις των φαλιδα, χαιδαρη και σαλαβρακου δεν το επέτρεψαν . Κάτι όμως που δεν συνεβει λίγο αργότερα όταν και ο αντίπαλος βρήκε κενό στην άμυνα μας και με σουτ έκανε το 1-0. Η ομάδα μας προσπάθησε να αντιδράσει και να απειλήσει όμως οι προσπάθειες του γαζου , Κατσάλα , κωτση και κορδιστου δεν βρήκαν τον στόχο με το ημίχρονο να βρίσκει την ομάδα μας πίσω στο σκορ . Στο δεύτερο ημίχρονο με την ομάδα μας να παρουσιάζει ένα διαφορετικό πρόσωπο με καλύτερη κυκλοφορία μπάλας στο κέντρο και πολλές συνεργασίες με γαβριελατο , αγάλια και Κατσάλα ανέβασε την απόδοση της και έψαξε την ισοφάριση , η οποία ήρθε μετά από ωραία συνεργασία γαβριελατου και κορδιστου με τον τελευταίο να βρίσκει τον ζωγα μέσα στη περιοχή και με ωραίο πλασέ να κάνει το 1-1 . Η ομάδα μας συνέχισε να πιέζει για να βρει το νικητήριο τέρμα χωρίς να απειληθεί ιδιαίτερα , καθώς όπου χρειάστηκε στην άμυνα μας ο πολυμερος και γαζος ήταν εκεί για να επέμβουν.
Άσχημο ξεκίνημα για το εφηβικό μας στο νέο όμιλο των ισχυρών της ΕΠΣΑ.Η εικόνα του παιχνιδιού δεν ήταν αντιπροσωπευτική του σκορ.Ειδικά στο πρώτο ημίχρονο η ομάδα μας κατά διαστήματα έπαιξε ωραίο ποδόσφαιρο με τακτικά πολύ καλές κινήσεις αλλά δυστυχώς όχι καλά τελειώματα. Στο δεύτερο ημίχρονο το γρήγορο γκολ των αντιπάλων μας αποσυντόνισε.Χάσαμε την ψυχραιμία μας και ειδικά μετά το ανύπαρκτο πέναλτι που έδωσε ο διαιτητής δεν είχαμε το ψυχικό σθένος να κάνουμε κάτι αξιόλογο.
Η ομάδα μας κέρδισε εύκολα την ομάδα του ΓΣ Ηλιούπολης με σκορ 5-0. Παρόλο που το σκορ του πρώτου ημιχρόνου ήταν 2-0, η ομάδα μας δε χαλάρωσε και πέτυχε άλλα 3 γκολ, ενώ έχασε ακόμη ευκαιρίες για μεγαλύτερο σκορ. Πολύ καλή η εμφάνιση όλων των παικτών.
Δύο γκολ πέτυχε ο Ζάκας και από ένα οι Ζώγας, Δελατόλας και Δρούλιας.
Η ομάδα μας σε ένα ισορροπημένο πρώτο ημίχρονο αναδείχθηκε ισόπαλη με την ομάδα της Δόξας Βύρωνα χωρίς σκορ. Στο δεύτερο ημίχρονο με τον ΓΣ Ηλιούπολης η ομάδα μας ήταν καλύτερη και με 2 γκολ του Σαλαβράκου κέρδισε με σκορ 2-1.
Νίκη με 2-0 για την ομάδα της Κ14, κλείνοντας με επιτυχία τον πρώτο γύρο του πρωταθλήματος, αφού κατέκτησε την πρώτη θέση. Η ομάδα μας δεν απειλήθηκε σε καμία στιγμή του αγώνα, κυριάρχησε σε όλη την διάρκεια του παιχνιδιου, δημιουργώντας πάρα πολλές ευκαιρίες, χωρίς όμως την ανάλογη αποτελεσματικότητα. Έτσι φτάνοντας στο 25ο λεπτό του Β’ ημιχρονου έγινε το 1-0 με τον Μαυρίκο από κοντά, μετά από εξαιρετική ατομική προσπάθεια και πάσα του Γκοτσόπουλου από τα δεξιά.
Εξαιρετική είναι η πορεία των κοριτσιών των Τραχώνων στα γήπεδα του ποδοσφαίρου. Σύμφωνα με την προπονήτριά Χριστίνα Σαχινίδου οι παίκτριες των τμημάτων (ηλικίας από 7 έως και 17 ετών) έχουν σημειώσει σημαντική πρόοδο και η γενικότερη πορεία τους είναι ιδιαιτέρως ελπιδοφόρα. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός επίσης πως χρόνο με το χρόνο όλο και περισσότερα κορίτσια επιλέγουν το ποδόσφαιρο και την ομάδα των Τραχώνων για να αθληθούν.
Ακόμη μια νίκη πέτυχε η ομάδα μας που την φέρνει ακόμη πιο κοντά στην είσοδο για την τελικη 4αδα του πρωταθλήματος της Κ18.
Αν και για ακόμη έναν αγώνα παρουσιάστηκε με αρκετές αλλαγές στο ρόστερ της, διατηρώντας έτσι το ευρύ rotation της, δεν απειλήθηκε καθόλου σε όλη την διάρκεια του αγώνα από την ομάδα των Θρακομακεδόνων, όπου ο εκπληκτικός τερματοφύλακας τους, με εξαιρετικές επεμβάσεις κράτησε το σκορ σε χαμηλά επίπεδα.
Το σκορ άνοιξε ο Ρούσσος με ωραίο σουτ και αφού κόντραρε σε αντίπαλο η μπάλα για το 1–0 στο 5’.