Σε ένα παιχνίδι με λιγοστές φάσεις και αρκετές μονομαχίες η ομάδα μας δεν μπόρεσε να βρει το νικητήριο γκολ παρά την καλύτερη γενική αγωνιστική εικόνα από τον αντίπαλο. Η καλή αμυντική λειτουργία από τους Φαλίδα, Ράλλη, Πολύμερο και Σαλαβράκο δεν άφησαν περιθώρια στον αντίπαλο να απειλήσει την εστία μας, με την ομάδα μας να πιέζει πολύ να βρει το γκολ της νίκης στα τελευταία λεπτά όμως τα σουτ των Στασινού και Κατσάλα βρήκαν σε ετοιμότητα τον αντίπαλο τερματοφύλακα. Οι καλές συνεργασίες των Γάζου, Κώτση και Κορδιστού δεν κατέληξαν σε γκολ με το 0-0 να παραμένει που ήταν και το τελικό σκορ.
Η ομάδα μας μπήκε μουδιασμένα στον αγώνα και το πλήρωσε, καθώς η αντίπαλη ομάδα έλαβε την πρωτοβουλία και βρέθηκε μπροστά στο σκορ με 2-0, δύο γκολ που επιτεύχθηκαν με αρκετή δόση τύχης. Στο δεύτερο ημίχρονο η ομάδα μας ισορρόπησε το παιχνίδι, πίεσε, μείωσε το σκορ με απ’ ευθείας εκτέλεση φάουλ του Παπαδόπουλου, αλλά δε μπόρεσε να φτάσει στην ισοφάριση.
Με πολλές απουσίες παρατάχθηκε η ομάδα μας. Συγκεκριμένα έπαιξαν οι: Μέρδης, Χατζηαντωνίου, Σκαρλάς, Διαβάτης, Καραμάνος, Ζώγας, Δελατόλας, Κάτσιος, Νταντής, Βασιλόπουλος, Παπαδόπουλος και Μαυροκορδάτος.
Το κοινωνικό παντοπωλείο του Δήμου ενίσχυσαν τα παιδιά των Τραχώνων στέλνοντας παράλληλα με αυτή την κίνησή τους το δικό τους μήνυμα προσφοράς και αλληλεγγύης εν όψει των Χριστουγέννων.
Σε πολύ όμορφη ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε φιλικό παιχνίδι με αντίπαλο τους μπαμπάδες των κοριτσιών Κ12. Πιο συγκεκριμένα η ιδέα δόθηκε και φυσικά δεν άργησε να γίνει πράξη. Λόγω ημερών και μετά από την πρωτόγνωρη κατάσταση της πανδημίας, που βιώνουν ειδικά τα παιδιά, ήρθε και αυτό το φιλικό να δημιουργήσει ακόμα πιο ευχάριστη ατμόσφαιρα και διασκεδαστική για όλους! Για την ιστορία το σκορ έληξε ισόπαλο 3 – 3 με τα κορίτσια να δείχνουν φυσικά ιδιαίτερο ζήλο και πάθος για να πάρουν τη νίκη! Τελικά έμειναν όλοι ευχαριστημένοι και με το σκορ!
Η Κ10 έδωσε τους πρώτους δύο αγώνες της στα πλαίσια του Χριστουγεννιάτικου τουρνουά. Ηττήθηκε και στα δύο με σκορ 4-1 (σκόρερ ο Κολωνιάδης) και 5-2 (σκόρερ οι Θ.Πιτισνής και Δαμίγος) από Coerver Ρέντη και Γ.Σ. Ηλιούπολης αντίστοιχα, παρά τη μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλλαν σε δύσκολες συνθήκες, λόγω της χαμηλής θερμοκρασίας.
Το Χριστουγεννιάτικο τουρνουά των Τραχώνων για τη Κ8 του Χριστόπουλου ξεκίνησε με νίκη κόντρα στην ομάδα του ΠΑΟ Αλίμου. Η ομάδα μας για όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού είχε το πάνω χέρι. Στην άμυνα και στην επίθεση παίξαμε σαν Ένας, συνεργασίες και γκολ ήταν το μόνο που βλέπαμε για 40 λεπτά. Πρωταρχικός στόχος του συνόλου μας ήταν να περάσουμε καλά και αυτό φυσικά φάνηκε. Η θετική ενέργεια των παιδιών ήταν ο κινητήριος μοχλός της μηχανής των Τραχώνων που κατάφερε να κερδίσει εν τέλη με 7-1 τον ΠΑΟ Αλίμου.
Το παρόν έδωσε η Κ10 των Τραχώνων στο εορταστικό τουρνουά, με την ομάδα μας να δίνει τους δυο πρώτους αγώνες το πρωί της Κυριακής και να μετράει μια νίκη και μια ήττα με αντιπάλους την ομάδα του Π.Α.Σ. Αθηνών και του Α.Ο. Βριλησσίων. Η ομάδα μας είχε αρκετά καλή παρουσία και στα δυο παιχνίδια, έχοντας ενέργεια, αρκετά τρεξίματα και διάθεση να αλλάξουν γρήγορα τη μπάλα σε μικρούς χώρους.
Εμφανής η διαφορα δυναμικότητας και σωματοδομής για τις δυο ομάδες με την ομάδα μας να μένει νωρίς πίσω στο σκορ με 3-0. Προσπάθησε να αντιδράσει και με γκολ του Ασλάνογλου μετά από συνεργασία Λιακόπουλου και τασιωκου μείωσε σε 3-1. Ο αντίπαλος ανέβασε τον δείκτη του σκορ σε 5-1, με την ομάδα μας αμέσως μετά να βρίσκει δεύτερο τέρμα αυτή τη φορά με τον τασιωκο μετά από πασα του Κουτρούλη.
Στην χειρότερη φετινή μας εμφάνιση, στο κλειστό του Κορυδαλλού, η ομάδα μας πήρε την νίκη απέναντι στην ομάδα της Σάμου και πάτησε στην κορυφή της βαθμολογίας του Ά ομιλου της Β΄ Εθνικής. Η ομάδα μας παρουσιάστηκε πολύ χαλαρή και εκτός πνεύματος αγώνα και έδωσε το δικαίωμα στους ποδοσφαιριστές της Σάμου να είναι για 35’ εντός παιχνιδιού και να προσπαθούν για την μεγάλη έκπληξη.
Η ομάδα μας προηγήθηκε στο 5’ με τον Τριανταφυλλίδη, αλλα ισοφαρίστηκε με την σέντρα στο ίδιο λεπτό σε 1 – 1 με τον Κώτσια. Στο 7’ ο Ξυνός έκανε το 2 – 1, και στο 9’ ο Γονατάς το 3 – 1. Η Σάμος αντέδρασε και αρχικά μείωσε σε 3 -2 στο 13’ με τον Ευσταθίου και ισοφάρισε στο 15’ με τον Οικονόμου. Τελικά ένα αυτογκόλ στο 17’ του Ευσταθίου έδωσε το προβάδισμα για την ομάδα μας, και έτσι έκλεισε το 1ο ημίχρονο με 4 – 3.