Χωρίς να αντιμετωπίσει δυσκολίες πέρασε η ομάδα μας από το Πάρκο Γουδί και την έδρα του Ηνίοχου συνεχίζοντας έτσι εντυπωσιακά την χρονιά της και διατηρήθηκε για μια ακομή αγωνιστική στην 2η θεση της βαθμολογίαςς, 3 βαθμούς πίσω από την πρωτοπόρο ΑΕΚ.
Η ομάδα μας ακολούθησε στο 100% το αγωνιστικό της πλάνο και την τακτική της, δημιούργησε αρκετές ευκαιρίες, είχε αποτελεσματικότητα και δεν άφησε σε κανένα σημείο του αγώνα τον αντίπαλο της να την απειλήσει.
Το μόνο που κατάφερε ο Ηνίοχος ήταν να μειώσει στα τελευταία 2 λεπτά σε 4–2.
Το σκορ άνοιξε ο Καραμπάτσης με πανέμορφη ενέργεια και τελείωμα μετά από εκπληκτική ασίστ του Σουτζίδη.
Μια ΝΙΚΗ αφιερωμένη στον ποδοσφαιριστή της ομάδας μας, ΑΝΤΩΝΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ, μια ΝΙΚΗ ΖΩΗΣ για την μεγάλη μάχη που δίνει και ευχόμαστε ΟΛΟΙ να βγει ΝΙΚΗΤΗΣ.
Οι ποδοσφαιριστές της ομάδας μας, τα έδωσαν όλα, είχαν αρκετές καλές επιθετικές ενέργειες και μπόρεσαν να κάμψουν την αντίσταση του Ψυχικού ανεβαίνοντας έτσι με αυτό το 3ποντο στην 2η θέση της βαθμολογίας.
Τα πολλά ατομικά λάθη στην άμυνα μας στοίχισαν και έτσι η ομάδα μας ηττήθηκε από τον Ηνίοχο στο Πάρκο Γουδί.
Αν και δημιουργήσαμε πολλές ευκαιρίες βρεθήκαμε απέναντι σε έναν εντυπωσιακό αντίπαλο τερματοφύλακα που έκανε εξαιρετικές επεμβάσεις και δεν επέτρεψε στην ομάδα μας να πάρει το θετικό αποτέλεσμα.
Εξαιρετικός αγώνας στο Νέο Ικόνιο με πολλές φάσεις και από τις 2 ομάδες, με πολλές συγκινήσεις και εναλλαγές συναισθημάτων για τους ποδοσφαιριστές και των 2 ομάδων. Τελικά οι 2 ομάδες, μοιράστηκαν τους βαθμούς της ισοπαλίας.
Το σκορ ανοιξε ο Κατσαλας στο 1ο λεπτο, ο Φαλιδας στο 3ο εκανε το 0 – 2, το Νέο Ικονιο μειωσε σε 1 – 2 στο 4’ που ηταν και σκορ ημιχρονου.
Το τελευταιο 3λεπτο του αγωνα εξελιχθηκε σε ποδοσφαιρικο θριλερ.
Νίκη με 5-1 σε φιλικό αγώνα με αντίπαλο την Νίκη Αλίμου για την Κ14. Η ομάδα μας ξεκίνησε πολύ καλά τον αγώνα και προηγήθηκε στο 8ο λεπτό με 1-0, με απευθείας εκτέλεση φάουλ του Θέμελη. Στο 15ο λεπτό έγινε το 2-0 από κοντά με προβολή του Βαρθαλιτη, μετά από πολύ καλή ατομική προσπάθεια και πάσα του Κάρλος. Στο 21ο λεπτό έγινε το 3-0 με τον Κάρλος που πίεσε και έκλεψε τη μπάλα από τον τερματοφυλακα. Στο 30ο λεπτό οι φιλοξενούμενοι μείωσαν σε 3-1.
Με ένα σπουδαίο διπλό ξεκίνησε η νέα χρονιά για την Κ18 των Τραχώνων καθώς επικράτησε στο κλειστό γήπεδο ΔΑΪΣ των Εκπαιδευτηρίων ΔΟΥΚΑ, με 3 – 7 της ομώνυμης ομάδας.
Με την νίκη αυτή η ομάδα μας σφράγισε την 2η θέση στη βαθμολογία και βάζει έτσι πολύ γερές βάσεις για την παρουσία της στο FINAL 4 του πρωταθλήματος.
Στο 1ο ημίχρονο η ομάδα μας λειτούργησε σε πολύ υψηλά επίπεδα με αποτέλεσμα τη δημιουργία πολλών επικίνδυνων στιγμών μπροστά από την αντίπαλη εστία και την επίτευξη 5 τερμάτων μετά από πολύ όμορφους συνδυασμούς.
Με ήττα ξεκίνησε το 2022 η Κ16 στο κλειστό των εκπαιδευτηρίων Δούκα.
Οι Τράχωνες παρατάχθηκαν με πολλές και σημαντικές απουσίες λόγω Covid & τραυματισμών. Σε όλα αυτά ήρθε να προστεθεί και η αμυντική μας αδράνεια στα πρώτα δευτερόλεπτα του αγώνα λόγω της δύσκολης προσαρμογής μας στο παρκέ του κλειστού ΔΑΪΣ.
Υπάρχουν ακόμη αρκετοί αγώνες όπου θα πρέπει να γίνει μεγάλη προσπάθεια από όλους για την πολυπόθητη πρόκριση στο FINAL 4 του πρωταθλήματος.
Την εμπειρία ενός τουρνουά με διάφορες ομάδες είχε την ευκαιρία να ζήσει η Κ9 αφήνοντας καλές εντυπώσεις με την ενέργεια, την θέληση, την αγωνιστικότητα, τις όμορφες συνεργασίες και κυρίως με την άψογη συμπεριφορά των παιδιών εντός και εκτός γηπέδου!
Στο αγωνιστικό κομμάτι, στο πρώτο παιχνίδι με αντίπαλο τον Ολυμπιακό η ομάδα μας με αρκετή ενέργεια και πάθος για την νίκη βρέθηκε νωρίς πίσω στο σκορ από τον αντίπαλο, όμως αντέδρασε και ισοφάρισε με τον Λάσκο, ενώ λίγα λεπτά αργότερα πέρασε μπροστά στο σκορ με 1-2 με γκολ του Λύρου έπειτα από εκτέλεση φάουλ του Τασιώκου. Η καλή αμυντική συμπεριφορά των Λιακόπουλου και Καρκατζίνου δεν επέτρεψε στον αντίπαλο να απειλήσει και την ομάδα μας να βρίσκεται μπροστά στο σκορ στο τέλος του πρώτου ημίχρονο.