Ισοπαλία με 4-4 για την ομάδα της Κ18Β με αντίπαλο την ομάδα του ΥΜΗΤΤΟΥ, σ ένα πλούσιο αγώνα με πολλές φάσεις και γκολ. Η ομάδα μας δεν ξεκίνησε καλά τον αγώνα και στο 11ο λεπτό έγινε το 1-0 μετά από εκτέλεση φάουλ και αμυντική αδράνεια. Όμως στη συνέχεια η η ομάδα της Κ18 ανέβασε την απόδοση της και την πίεση ψηλά, με αποτέλεσμα να γίνει στο 14ο λεπτό το 1-1 μετά από σέντρα του Σουλιμιωτη και προβολή του αμυντικού. Η ομάδα μας συνέχισε να πιέζει την ομάδα του ΥΜΗΤΤΟΥ και στο 19ο λεπτό έγινε το 1-2 μετά από πάσα του αντίπαλου αμυντικού στον τερματοφύλακα. Στο 21ο λεπτό η ομάδα του ΥΜΗΤΤΟΥ ισοφάρισε σε 2-2.
Επιστροφή στις νίκες για την Κ10 της ομάδας μας για το πρωτάθλημα Attica, με τους μπλε να επικρατούν με 3-0 έναντι του Πανιωνίου, σε ένα παιχνίδι όπου οι παίκτες του Στέλιου Μπαρμπαρή θα μπορούσαν να είχαν στείλει τη μπάλα στα δίχτυα περισσότερες φορές αλλά σίγουρα θα μπορούσαν να είχαν δεχτεί κάποιο γκολ, με τον Κατσαριώτη να πραγματοποιεί κάποιες πολύ εντυπωσιακές αποκρούσεις.
Ο Α.Ο.Τ. ήταν ανώτερος σε όλοι τη διάρκεια του παιχνιδιού, χωρίς όμως να λείπουν και αρκετά λάθη και στα δυο ημίχρονα, ενώ με δυο γκολ στο πρώτο μέρος κατάφερε να πάρει κεφάλι στο σκορ και να ελέγξει το ρυθμό μέχρι το τέλος.
Νίκη με 3-1 για την ομάδα της Κ12 μετά από πολύ καλή εμφάνιση και απόδοση σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Η ομάδα μας βγάζοντας συνδυαστικό ποδόσφαιρο κατάφερε στο 12ο λεπτό μετά από καταπληκτική παράλληλη πάσα του Καραγιάννη στον Παπαμερή, ο τελευταίος από κοντά να κάνει το 1-0. Η ομάδα μας δέχθηκε την ισοφάριση σε 1-1 στο 15ο λεπτό μετά από κόρνερ.
Στο Β’ Ημίχρονο όμως η ομάδα της Κ12 ανέβασε ακόμη περισσότερο την απόδοση της και στο 10ο λεπτό έγινε το 2-1 μετά από εκπληκτική ενέργεια και σουτ του Καραγιάννη. Τέλος στο 18ο λεπτό έγινε το 3-1 πάλι από τον Καραγιάννη μετά από μία δεύτερη εξαιρετική του προσπάθεια.
Με νίκη 3-0 ξεκίνησε τις αγωνιστικές της υποχρεώσεις η ομάδα της Κ14 στον 2ο γύρο των ισχυρών ομάδων του πρωταθλήματος της ΕΠΣΑ. Η ομάδα μας είχε πολύ καλή απόδοση, δημιουργώντας πολλές φορές τις προϋποθέσεις για γκολ. Στο 14ο λεπτό έγινε το 1-0 από τον Θέμελη με ένα πολύ δυνατό σουτ έξω από την περιοχή που ήταν αδύνατο να αποκρούσει ο τερματοφύλακας. Στο 22ο λεπτό μετά από εντυπωσιακή ενέργεια του Κάρλος, ο οποίος απέφυγε 2 αντιπάλους και με άπιαστο σουτ έκανε το 2-0.
Σ’ ένα πολύ όμορφο παιχνίδι που διεξήχθη ανάμεσα στον ΑΟΤ και την Ολυμπιάδα Υμηττού, η ομάδα μας επικράτησε με 4-2. Οι Τράχωνες προσπάθησαν να βγάλουν συνεργασίες και είχαν
τον έλεγχο κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Το επιθετικό πλάνο απέδωσε καθώς οι γηπεδούχοι προηγήθηκαν πολύ νωρίς στο σκορ με γκολ του Ζιάκα, ο οποίος ήταν ο πρωταγωνιστής της ομάδας μας με τα δύο γκολ που πέτυχε, αλλά και τη συνολική συνεισφορά του και στο αμυντικό σκέλος. Στη συνέχεια οι φιλοξενούμενοι ισοφάρισαν, εντούτοις αυτό δεν πτόησε τον ΑΟΤ που πιέζοντας ψηλά, πήρε εκ νέου το προβάδισμα με κοντινή προβολή του Ζιάκα.
Την κοπή της πίτας πραγματοποίησε το τμήμα της Κ14 των Τραχώνων, που συμμετέχει με μεγάλη επιτυχία στο πρωτάθλημα της ΕΠΣΑ, μετά το τέλος του φιλικού αγώνα προετοιμασίας για την επάνοδο στις αγωνιστικές υποχρεώσεις.
Ο προπονητής Ελευθερίου Παναγιώτης μοίρασε στα παιδιά την πίτα και το φλουρί έτυχε στον Φαίδωνα Μοίρο.
Στη συνέχεια τα παιδιά απόλαυσαν άφθονη πίτσα και αναψυκτικά.
Με πεντάσφαιρο Ζιάκα η Κ8 των Τραχώνων επικράτησε με σχετική άνεση απέναντι στην αντίστοιχη της Αργυρούπολης,5 τέρματα σημείωσε ο Βάιος Ζιάκας και 1 ο Ηλίας Σιμούδης.
Το απόγευμα της Δευτέρας 14/02 έκοψε την βασιλόπιτα της η ομάδας μας της Κ9 με τους γονείς να επιφυλάσσουν μια ευχάριστη έκπληξη για τους μικρούς μας αθλητές, καθώς μοίρασαν δωράκια σε όλους με τα ονόματα τους και τον αριθμό της φανέλας τους! Ο τυχερός που κέρδισε το φλουρί, κερδίζοντας ένα δώρο από τους γονείς και το αναμνηστικό δωράκι της ομάδας ήταν ο Ασλανογλου Χάρης .
Πάντα καλότυχος σου ευχόμαστε Χάρη!
Και του χρόνου με υγεία!!
Σε ευχάριστο κλίμα το βράδυ της Δευτέρας 14/02 έκοψε την βασιλόπιτα της η ομάδα μας της κ16, όπου δεν έλειψαν τα πειράγματα μεταξύ των παιδιών!
Ο τυχερός που πέτυχε το φλουρί και πήρε το αναμνηστικό δωράκι της ομάδας ήταν ο Χριστόπουλος Σπύρος!
Σπύρο πάντα καλότυχος σου ευχόμαστε!