Η ομάδα μας δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί την καλύτερη παρουσία της στο πρώτο ημίχρονο και ηττήθηκε με σκορ 2-0, σε έναν αγώνα που παρατάχθηκε με απουσίες.
Την Κυριακή 27 Φεβρουαρίου έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα η Κ10. Το φλουρί έτυχε στο Θανάση Πιτσινή, ενώ σύσσωμη η ομάδα μας έστειλε μήνυμα για τερματισμό του πολέμου.
Σε ένα μοιρασμένο παιχνίδι με αρκετές ευκαιρίες και από τις δυο ομάδες, η ομάδα μας της κ11 κατάφερε να πάρει την νίκη στα τελευταία λεπτά του αγώνα.
Τα γκολ για την ομάδα μας στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου ο Παπαηλιού με ωραίο πλασέ στην γωνία μετά από ασίστ του Μπανου, ο Καραγιάννης με δυνατό σουτ 5 λεπτά πριν την λήξη και ο τσίρος με κοντινό πλασέ μετά από εκτέλεση κόρνερ στο τελευταίο λεπτό!
Στην πιο ολοκληρωτική και επιβλητική εμφάνιση για φέτος οι μικροί μας ποδοσφαιριστές επικράτησαν με το ευρύ 8-3 απέναντι στο αντίστοιχο τμήμα του Αστέρα Βύρωνα. Παίζοντας σε κάποιες στιγμές πανέμορφο ποδόσφαιρο, η ομάδα μας δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης στον αντίπαλο.
Στο 1΄ λεπτό ο Αθανασίου έκανε το 1-0 μετά από ωραία πάσα του Μαυροκορδάτου, για να έρθει στο 4′ λεπτό ο Μαυροκορδάτος να κάνει το 2-0 έπειτα από ωραία πάσα του Ξενουδάκη. Ο Αστέρας θα μειώσει σε 2-1 με κοντινή προβολή για να έρθει ο Ξενουδάκης να κάνει το 3-1 με σουτ έξω από την μεγάλη περιοχή. Το 4-1 θα έρθει λίγο πριν το τέλος του πρώτου ημιχρόνου με τον Μαυροκορδάτο και πάλι με απευθείας εκτέλεση φάουλ στο γάμα της εστίας του αντίπαλου τερματοφύλακα. Το 4-1 ήταν και το σκορ του πρώτου ημιχρόνου, επίσης πολύ καλή συνεργασία υπήρχε και στην άμυνα με τον Μελέτη και τον Κουμαντάνο να συνεργάζονται και να επικοινωνούν άψογα και να κόβουν ότι απειλή πήγε να δημιουργήσει ο Αστέρας Βύρωνα.
Την κοπή της πίτας πραγματοποίησε την Τετάρτη 23/2, το τμήμα της Κ14 των Τραχώνων, που συμμετέχει στο Θουκυδιδειο πρωτάθλημα μετά το τέλος της προπόνησης.
Ο προπονητής Ελευθερίου Παναγιώτης μοίρασε στα παιδιά την πίτα και το φλουρί έτυχε στον Αναστάσιο Αρμπιλια.
Νίκη για την ομάδα μας της Κ9 στο πρωτάθλημα με την αντίστοιχη της δόξας με σκορ 1-3. Το 0-1 ο Λάσκος με ωραία ενέργεια και σουτ, για να να έρθει ο αντίπαλος και να ισοφαρίσει λίγα λεπτά πριν το ημίχρονο.
Στο δεύτερο ημίχρονο η ομάδα μας ανώτερη με πολλές συνεργασίες στο χώρο του κέντρου δημιούργησε αρκετές ευκαιρίες για γκολ με Κόμη, Ασλάνογλου, Λιακόπουλο και Κουτρούλη.
Το 1-2 από τον Τασιώκο με δυνατό σουτ, με το Λάσκο και πάλι λίγο πριν το φινάλε να γράφει το τελικό 1-3 καθώς η καλή αμυντική λειτουργία από Καρκατζινο, Καρούσο και Ελ-Ταχήρ μαζί με τις επεμβάσεις του Μηλιώνη κάτω από την εστία δεν άφησε περιθώρια στον αντίπαλο να επιστρέψει σε ματς.
Νικηφόρα συνέχισε η ομάδα μας της κ12 στο πρωτάθλημα της ΕΠΣΑ, καθώς επικράτησε της αντίστοιχης των Αγίων Αναργύρων με σκορ 0-1.
Παρά τις πολλές απουσίες τα παιδιά έδειξαν μεγάλη θέληση για την νίκη με τεράστια συγκέντρωση , μπαίνοντας δυνατά στο ματς απειλώντας με σουτ του Στασινού με τον αντίπαλο τερματοφύλακα να αποκρούει σε κόρνερ. Η ομάδα μας χωρίς να απειληθεί καθόλου στο πρώτο ημίχρονο, καθώς η καλή αμυντική λειτουργία Από Φαλίδα, Χαϊδάρη, Αποστολόπουλο και Πολύμερο δεν επέτρεψε στον αντίπαλο να βρει χώρους, με τον Κορδιστό με ατομική ενέργεια και σουτ να απειλεί και πάλι την αντίπαλη εστία χωρίς να βρει τον στόχο μένοντας έτσι το 0-0 που ήταν και σκορ ημιχρόνου.
Μετά από ένα συναρπαστικό φινάλε σε ένα παιχνίδι με πολλές μονομαχίες και ένταση , η ομάδα μας της κ16 αναδείχθηκε ισόπαλη με την αντίστοιχη του μικρασιατικού στην Καισαριανή με σκορ 2-2.
Ο αντίπαλος μπήκε δυνατά και προηγήθηκε νωρίς στο παιχνίδι , με την ομάδα μας να αντιδρά άμεσα και να ισοφαρίζει με τον Κωστόπουλο με ωραίο πλασέ στην κίνηση μετά από ωραία συνεργασία Γιαννόπουλου και Γρηγορόπουλου Γ. Με τον τελευταίο να σερβίρει στον σκόρερ.
Ακολούθησε παιχνίδι με πολλές μονομαχίες και ένταση , με τον αντίπαλο να βρίσκει τέρμα λίγο πριν το τέλος κάνοντας το 2-1 και την ομάδα μας να ισοφαρίζει λίγο πριν το φινάλε με κεφάλια του Μέρδη μετά από εκτέλεση κόρνερ σε 2-2 που ήταν και το τελικό σκορ.