Εμφατική νίκη πέτυχε η Κ11 των Τραχώνων εκτός έδρας, όπου αντιμετώπισε τον Άθλο Ηλιούπολης. Η διαφορά στα φυσικά χαρακτηριστικά των δύο ομάδων ήταν αρκετή για να μας δώσει μια εύκολη νίκη, καθώς η αντίπαλη ομάδα απαρτιζόταν ως επί το πλείστον με παίκτες της Κ10. Παρ’ όλα αυτά, και οι δυο ομάδες έπαιξαν ωραίο ποδόσφαιρο κατά διαστήματα και τα περισσότερα γκολ ήταν χάρμα οφθαλμών! Τα γκολ πέτυχαν για την ομάδα μας οι: Τσαούσης, Μιχαλόπουλος και Σιάφαρης. Πολύ καλά έπαιξαν όλοι οι παίκτες μας και συγχαρητήρια στον αντίπαλο που μας πίεσε και μας έτρεξε αρκετά!
Τράχωνες: Καραφύλλης, Καρόζης, Μπότης, Μιχαλόπουλος, Τσαούσης, Κυρίτσης, Σιάφαρης
Η Κ 14 των Τραχώνων αντιμετώπισε εκτός έδρας την Κ13 του ΓΣ Ηλιούπολης και δεν δυσκολεύτηκε να πετύχει μια εύκολη νίκη αφού η διαφορά δυναμικότητας (και λόγω ηλικίας) ήταν μεγάλη. Στο παιχνίδι σκόραραν οι: Πρέγκα, Σωτηρόπουλος, Χούσα και Καμπούρης. Στα πολύ θετικά ήταν ότι είδαμε ωραίες ομαδικές συνεργασίες, αλλά και προσωπικές ενέργειες και σίγουρα μερικά πανέμορφα γκολ όπως το ανάποδο ψαλίδι του Καμπούρη στην τελευταία φάση του παιχνιδιού.
Σε έναν τελικό, που έσπασαν καρδιές, η ομάδα μας ηττήθηκε από την Λάρισα με 6 – 5.
Ένα σκορ που την αδικει καταφωρα, καθως στην μεγαλυτερη διαρκεια του αγωνα ηταν μπροστα στο σκορ, δημιουργησε εξαιρετικες ευκαιριες, αλλα ποτε ο εξαιρετικος τερματοφυλακας της Λάρισας, ΚΟΛΟΝΙΩΤΗΣ και ποτε τα δοκαρια στερησαν από την ομαδα μας την δυνατοτητα να στεφθει πρωταθλητρια της Β’ Εθνικης.
Ο αγωνας ξεκινησε ιδανικα για την ομαδα μας, καθως ο νεαρος ΚΟΥΝΤΑΡΔΑΣ, και 2ος σκορερ του τουρνουα, με 2 δικα του τερματα μετα από ασιστ του ΑΔΑΜΙΔΗ, στο 2ο & 3ο λεπτο εβαλε μπροστα την ομαδα μας, με 0 – 2. Η Λάρισα, μειωσε προσωρινα με τον Μαρλιαμπα μετα από αδρανεια της αμυνας μας στο 6ο λεπτο. Ο ΜΑΥΡΑΝΤΩΝΗΣ με εξαιρετικο σουτ από τα 10μ, εδωσε εκ νεου προβαδισμα στην ομαδα μας με 2 τερματα, στο 9ο λεπτο, κανοντας το 1 – 3. Ο Καπουσης στο 15’ μειωσε προσωρινα, για να ερθει ο ΚΑΒΑΛΑΡΗΣ, στο 16ο λεπτο να κανει το 2 – 4, σκορ που εκλεισε και το 1ο ημιχρονο.
Με λευκή ισοπαλία έληξε το παιχνίδι μεταξύ της Κ11 των Τραχώνων και της αντίστοιχης της Διάνας Ηλιούπολης σε ένα πολύ καλό ματς με πολλές φάσεις στις δύο εστίες, που έλειψαν μόνο τα γκολ! Και οι δυο ομάδες έπαιξαν ωραίο ποδόσφαιρο και οι παίκτες μας τα έδωσαν όλα για την νίκη. Όλοι προσπάθησαν πάρα πολύ και στη δημιουργία φάσεων αλλά και στην ομαδική άμυνα. Συνεχίζουμε την προσπάθεια να γινόμαστε καλύτεροι!
Με ήττα συνέχισε η Κ14 των Τραχώνων που αντιμετώπισε την αντίστοιχη της Αθηναϊκής Αγ. Δημητρίου, εντός έδρας, με σκορ 1-5.
Προσπαθήσαμε να φέρουμε το παιχνίδι στα μέτρα μας και να γίνουμε δημιουργικοί αλλά το πράξαμε λίγες φορές και αυτό αντικατοπτρίζεται στο τελικό αποτέλεσμα. Τα παιδιά μας πάλεψαν στο παιχνίδι αρκετά αλλά δεν τα κατάφεραν. Στο πρώτο ημίχρονο μείναμε πίσω στο σκορ με 0-2, με δύο κοντινά σουτ στο 6′ και στο 19′ και μειώσαμε σε 1-2 στο 21′ με ένα πανέμορφο σουτ του Παπούλια στην γωνία, έξω από την περιοχή, μετά από ασίστ του Κομνηνού!