Προσπάθησε αλλά δεν τα κατάφερε η γυναικεία ομάδα των Τραχώνων να σταθεί απέναντι στον Ατρόμητο Αθηνών. Παρατάχθηκε στο γήπεδο έχοντας αρκετές απουσίες βασικών παιχτριών. Η ομάδα του ατρόμητου άνοιξε γρήγορα το σκορ και αν και η ομάδα μας κατάφερε να μειώσει σε 3-1 με απευθείας φάουλ της Μανίτα και σε 4-2 με γκολ από ατομική ενέργεια της Παντελακακη δεν μπόρεσε να πατήσει γερά στο γήπεδο και απειλήσει ουσιαστικά την εστία των αντιπάλων. Τελικό σκορ 6-2 που σίγουρα δεν αντιπροσωπεύει την προσπάθεια τουλάχιστον της ομάδας στο κομμάτι της κατοχής και της μαχητικότητας.
Έκαναν το καθήκον τους οι Τράχωνες και, παίζοντας για την ιστορία και την αξιοπρέπειά τους, επικράτησαν με 3-1 στο γήπεδο «Σ. Αγγελόπουλος» απέναντι στο Παλαιό Φάληρο, που «καιγόταν» για τους βαθμούς.
Έτσι, η ομάδα του Αλίμου έμεινε μόνη στην τρίτη θέση της κατάταξης στον 3ο όμιλο της Α’ ΕΠΣΑ, εκμεταλλευόμενη την απώλεια του Πανερυθραϊκού. Από την άλλη, κάτω από τη γραμμή του υποβιβασμού υποχώρησαν οι γηπεδούχοι και, πλέον, θα τα δώσουν… όλα για τη σωτηρία τους την τελευταία αγωνιστική.
Η ομάδα της Κ14 των Τραχώνων τελείωσε τον 1ο γύρο του πρωταθλήματος της ΕΠΣΑ, κατακτώντας την 1η θέση και αήττητη σ όλη την διάρκειά του. Η ομάδα μας έπαιξε ένα πολύ επιθετικό και εντυπωσιακό ποδόσφαιρο υπό την καθοδήγηση του έμπειρου προπονητή Ελευθερίου Παναγιώτη. Έχοντας κάνει ένα σερί από 9 νίκες και 2 ισοπαλίες, την 2η καλύτερη επίθεση και την 1η καλύτερη άμυνα, προσέλκυσε το ενδιαφέρον μεγάλων ΠΑΕ. Αυτή λοιπόν η εντυπωσιακή πορεία γεμίζει με αισιοδοξία και πίστη για μία ανάλογη συνέχεια της ομάδας μας, στον επόμενο γύρο των ισχυρών του πρωταθλήματος της ΕΠΣΑ.
Καλογρίδης Μίλτος (Τ/Φ) : Ο φύλακας – άγγελος της εστία μας.
Λυμπέρης Ορέστης (Τ/Φ) : Ο ‘έτερος’ τερματοφύλακας της ομάδας μας, ο οποίος ‘κατέβαζε ρολά’ με την απόδοση του.
Γκοτσόπουλος Παναγιώτης: Ο δεξιός αμυντικός της ομάδας μας ο οποίος έδωσε ‘λύσεις’ στην ομάδα μας και με τις έξυπνες πάσες του.
Φύτρος Γιώργος: Ο αριστερός αμυντικός της ομάδας μας, ο οποίος βοήθησε και αμυντικά αλλά και επιθετικά στους αγώνες.
Παρασκευάς Κωνσταντίνος: Ο ένας από τους δύο ‘ογκόλιθους’ στο κέντρο της άμυνας μας.
Μοίρος Φαίδων: Ο έτερος απροσπέλαστος κεντρικός αμυντικός της ομάδας μας.
Αποστολόπουλος Γιώργος: Το ‘μηχανάκι’ της ομάδας μας στο χώρο του κέντρου, ο οποίος σταματούσε κάθε υποψία επιθετικής ενέργειας της αντίπαλης ομάδας.
Θέμελης Βασίλης: Ο ‘φόβος και ο τρόμος’ των αντιπάλων ομάδων στο χώρο του κέντρου του γηπέδου.
Με το εμφατικό 9Χ9 έκλεισε τον πρώτο γύρο και την πρώτη φάση του πρωταθλήματος της ΕΠΣ Αθηνών η ομάδα μας της κ12.
Χωρίς να δώσει περιθώρια σε κάποιο αντίστοιχο σύνολο τερμάτισε με διαφορά στην πρώτη θέση της βαθμολογίας πραγματοποιώντας ορισμένες εύκολες επικρατήσεις αλλά και δύσκολες και σημαντικές νίκες που σημειώθηκαν στα τελευταία λεπτά δείχνοντας για ακόμη μια φορά την μεγάλη θέληση , ενέργεια και πάθος που βγάζουν αυτά τα παιδιά μέσα στο γήπεδο, με το απόλυτο των νικών και συνολικά τέρματα υπέρ-κατά 29-2!!!
‘’Σε ευχάριστο και άκρως οικογενειακό κλίμα πραγματοποιήθηκε η κοπή της πίτας και των τριών τμημάτων την Παρασκευή 18/02 για τις μικρές μας μπαλαδόρισες του συλλόγου!
Η πρώτη πίτα ήταν για την Κ10 με τις μικρές να είναι ιδιαίτερα ενθουσιασμένες δηλώνοντας το παρόν όπως μας έχουν συνηθίσει εξ άλλου! Η τύχη χαμογέλασε για την αθλήτρια Φαίη Θεοδωρακοπούλου , η οποία εκτός από την εξαιρετική πίτα που γεύτηκε , της έμεινε και το φλουρί και το δωράκι του συλλόγου!
Τη συνέχεια ανέλαβε η Κ13 με τον ίδιο ενθουσιασμό , με το φλουρί να πέφτει στην αθλήτρια Αριάδνη Γεωργάτου που αν και απούσα φάνηκε ιδιαίτερα τυχερή!
Έπειτα ήταν η σειρά για την Κ15, ενός πολλά υποσχόμενου συνόλου που σίγουρα ο σύλλογος έχει να περιμένει πολλά! Η τυχερή της υπόθεσης ήταν η αθλήτρια Ειρήνη Θωμοπούλου νέα προσθήκη στην ομάδα και μία αθλήτρια με πολλές δυνατότητες ειδικά για μια δύσκολη θέση όπως είναι αυτή του τερματοφύλακα!
Τα παρόν έδωσαν και αρκετοί γονείς απαθανατίζοντας αυτές τις απλές αλλά ιδιαίτερες στιγμές με τα παιδιά τους στον σύλλογό μας!’’
Την Κυριακή 20 Φεβρουαρίου έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα η Κ13. Το φλουρί έτυχε στον αμυντικό της ομάδας μας, Βαγγέλη Σκαρλά, ενώ τυχεροί της κλήρωσης για δύο ακόμη δώρα ήταν οι Χρυσόστομος Διαβάτης και Μανώλης Ζώγας.