Μεγάλη ευκαιρία έχασε η Κ14 στην έναρξη του ομίλου των ισχυρών να ξεκινήσει νικηφόρα σε παιχνίδι που είχε την πρωτοβουλία στο μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού. Το παιχνίδι ξεκίνησε με την ομάδα των Τραχώνων να πιέζει ψηλά και να έχει την κατοχή και τις ευκαιρίες χωρίς ο αντίπαλος να μπορεί να περάσει την γραμμή του κέντρου. Το 1-0 ήρθε για την ομάδα μας μετά από πάσα του Κάτσιου, ωραία προσπάθεια και σέντρα του Δρούλια από αριστερά και τελείωμα του Παπαδόπουλου που βρέθηκε στη κατάλληλη θέση. Κόντρα στη ροή του αγώνα και ενώ η ομάδα μας πίεζε να πετύχει και δεύτερο γκολ ήρθε η ισοφάριση μετά από αρκετά λάθη ενώ οι φιλοξενούμενοι προηγήθηκαν και πάλι σε φάση με πολλά λάθη κόντρα στη ροή του αγώνα.
Η ομάδα μας πάλεψε για ένα θετικό αποτέλεσμα αλλά δεν τα κατάφερε στον τελευταίο αγώνα του πρώτου γύρου. Η ομάδα των Βριλησσίων εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τα λάθη μας και κατάφερε να πάρει τη νίκη με 2-0.
Αν και αγωνίστηκε με πολλές απουσίες παικτών λόγω τραυματισμών και ιώσεων η ομάδα μας, κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Δούκα, και να κερδίσει στα Εκπαιδευτήρια με 3-1 , παραμένοντας έτσι για μια ακόμη εβδομάδα στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα της Κ13 Futsal League.
Μετά από εντολή της Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Αλίμου και λόγω της επιδείνωσης των καιρικών φαινομένων τις επόμενες ώρες, το γήπεδο θα παραμείνει κλειστό και όλες οι σημερινές προπονήσεις ΑΝΑΒΑΛΛΟΝΤΑΙ.
Η ομάδα μας έπαιξε δυναμικά, έχασε πάρα πολλές ευκαιρίες αλλά η έλλειψη καθαρού μυαλού στην τελική προσπάθεια και οι άστοχες συνεργασίες, μαζί με τις εξαιρετικές επεμβάσεις του αντίπαλου τερματοφύλακα, ήταν οι κύριες αιτίες της ήττας.
Ο Ηνίοχος σκόραρε μετά από αυτογκόλ παίκτη της άμυνας μας και άλλες 2 φορές χτυπώντας στην αντεπίθεση.
Εντυπωσιακή νίκη με 6-0 για την ομάδα της Κ9, μετά από πολύ καλή απόδοση με αντίπαλο την ομάδα της Ηλιούπολης. Η ομάδα μας έπαιξε εξαιρετικό ποδόσφαιρο με πολύ καλές συνεργασίες και ομαδική δουλειά. Μόλις στο 3ο λεπτό έγινε το 1-0 από τον Καπίρη με σουτ μέσα από την περιοχή. Στο 6ο λεπτό μετά από πολύ καλή συνεργασία και πάσα του Κουβουτσάκη στον Καραχάλιο Οδυσσέα έκανε το 2-0. Στο 12ο λεπτό έγινε το 3-0 από τον Καπίρη με ωραία ατομική προσπάθεια.
Εντυπωσιακή νίκη με 5-2 για την ομάδα της Κ10 με αντίπαλο την πολύ καλή ομάδα του ΠΑΟ Αλίμου. Η ομάδα μας έπαιξε πολύ καλό ποδόσφαιρο και όλα τα παιδιά προσπάθησαν και ανταποκρίθηκαν στις απαιτήσεις του αγώνα. Η ομάδα του ΠΑΟ Αλίμου όμως ήταν αυτή που ξεκίνησε καλύτερα τον αγώνα και μόλις στο 3ο λεπτό προηγήθηκε με 0-1 με σουτ από κοντά. Η ομάδα μας όμως απάντησε σχεδόν αμέσως και στο 5ο λεπτό έγινε το 1-1 από τον Παρασκευόπουλο από κοντά. Η ομάδα μας συνέχισε τον αγώνα με πολύ καλή απόδοση και με τον Πίκουλα έγινε το 2-1 με εντυπωσιακό σουτ έξω από την περιοχή.