Σε ένα συναρπαστικό παιχνίδι με πολλές ευκαιρίες και ωραίο ποδόσφαιρο η Κ11 των Τραχώνων δεν μπόρεσε να πάρει το αποτέλεσμα που άξιζε, καθώς οι πολλές ευκαιρίες που δημιούργησε δεν μετουσιώθηκαν σε γκολ.
Το παιχνίδι ξεκίνησε με τους φιλοξενούμενους να έχουν την κατοχή και την πρωτοβουλία, με την ομάδα μας να μην είναι απόλυτα συγκεντρωμένη και να βγάζει αδυναμία στην ανάπτυξη και στη διατήρηση και κυκλοφορία της μπάλας. Η Κηφισιά είχε δύο ευκαιρίες νωρίς στο παιχνίδι, με τον Κατσαριώτη να αποκρούει εύκολα στο 3′ & 4′. Στο 11′ ο Κολωνιάδης σούταρε από καλή θέση αλλά ο τερματοφύλακας απέκρουσε εύκολα, ενώ στο 18′ ο τερματοφύλακας του Α.Ο.Τ. έστειλε τη μπάλα άουτ ύστερα από ωραία απόκρουση σε μακρινό σουτ. Στο 21′ ο Πολύμερος βγήκε σε θέση τετ α τετ αλλά το σουτ του μπλόκαρε και πάλι το νούμερο 1 των φιλοξενούμενων. Παρά την κατοχή μπάλας της Κηφισιάς η ομάδα ήταν αυτή που είχε ακόμα δυο πολύ καλές ευκαιρίες για να ανοίξει το σκορ. Συγκεκριμένα ο Καρκατζίνος απείλησε με πολύ καλό σουτ από δεξιά στο 22′ με τη μπάλα να περνάει πάνω από το οριζόντιο δοκάρι, ενώ στο 26′ μεγάλη διπλή ευκαιρία είχαν οι Βεζύρης και Πολύμερος.
Ένα ωραίο παιχνίδι με δύο ισοδύναμες ομάδες πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου στο ΑΛΜΑ. Η ομάδα μας βρέθηκε αντιμέτωπη με την ομάδα της Τερψιθέας σε ένα παιχνίδι με πολλές δυνατές μάχες και ωραίες επιθετικές ενέργειες και από τις δύο ομάδες. Στα πρώτα λεπτά του παιχνιδιού η ομάδα μας βρέθηκε μπροστά στο σκορ με τον Ανδρουτσόπουλο ο οποίος με ωραίο σουτ νίκησε τον αντίπαλο γκολκίπερ. Στη συνέχεια χάθηκαν κι άλλες ευκαιρίες κυρίως από τους Αμπελιώτη και Παρούση.
Ένα πολύ όμορφο παιχνίδι που συνοδεύτηκε με νίκη της ομάδας μας με σκορ 6-3 πραγματοποιήθηκε το πρωί του Σαββάτου με αντίπαλο την ομάδα της Γενναδείου. Η ομάδα μας από πολύ νωρίς βρέθηκε μπροστά στο σκορ με τον Οικονόμου ο οποίος σκόραρε με κοντινό πλασέ. Στη συνέχεια ήρθε το 2-0 με τον ίδιο παίχτη. Λίγο αργότερα ο Παρασκευόπουλος σημείωσε και αυτός 2 γκολ σε διάστημα 5 λεπτών με πολύ όμορφα τελειώματα. Σκορ πρώτου ημιχρόνου 4-0 για την ομάδα μας.
Σε ένα ωραίο ανταγωνιστικό παιχνίδι η ομάδα μας ηττήθηκε με σκορ 2-3 , μετά από λάθη και αδράνειες στο χώρο της άμυνας μας.
Παρά την μεγάλη προσπάθεια και θέληση των παιδιών για την ισοφάριση με αρκετές τελικές στην αντίπαλη εστία δεν καταφέραμε να βρούμε τον στόχο, ενώ είχαν προηγηθεί δυο τέρματα με όμορφες συνεργασίες δυο και τριών παικτών.
Μέτρια εμφάνιση για την ομάδας μας , με τον αντίπαλο να έχει τον πλήρη έλεγχο του αγώνα σε όλο το μέρος και την ομάδα μας να κάνει αρκετά λάθη στη κυκλοφορία της μπάλας και στις επιλογές στο χώρο του κέντρου και στην αμυντική ζώνη με αποτέλεσμα να μην μπορεί να φανεί απειλητική στο επιθετικό τρίτο του γηπέδου .
Χαμένες ευκαιρίες για την ομάδα μας στο πρώτο μέρος με πλασέ του Κολοτούρου που πέρασε λίγο άουτ για την ισοφάριση και το πλασέ του Κορδιστού που κατέληξε στο κάθετο δοκάρι λίγο πριν το φινάλε .
Ανταγωνιστικό παιχνίδι που κρίθηκε στις λεπτομέρειες με την ομάδα μας να προηγείται στο πρώτο μέρος με σουτ του Μπάνου και τον αντίπαλο να ισοφαρίζει στις αρχές του δεύτερου μέρους. Συνεχίσαμε να ψάχνουμε το γκολ της νίκης , το οποίο ήρθε λίγο πριν το φινάλε με πλασέ του Στάνη έπειτα από γύρισμα του Μπάνου στο σωστό χρόνο. Το παιχνίδι θα μπορούσε να είχε και άλλα τέρματα, καθώς χάθηκαν αρκετές ευκαιρίες και από τις δυο πλευρές.
Στον εξ αναβολής αγώνα του πρώτου γύρου για την 7η αγωνιστική, η ομάδα των γυναικών κατάφερε να πάρει τη νίκη απέναντι στην Α.Π.Σ. Σαπφώ με 2-0, στην προσπάθειά της για την παραμονή στην κατηγορία. Στο πρώτο ημίχρονο το παιχνίδι ήταν ισορροπημένο με κάποιες καλές φάσεις για την ομάδα των Τραχώνων. Στο δεύτερο ημίχρονο η ομάδα μπήκε δυνατά και προηγήθηκε στο σκορ στο 58′ μετά από προσπάθεια της Ρούσσου από αριστερά και ψύχραιμο τελείωμα από την Σιαφαρή. Το 2-0 ήρθε από τη Χορού στο 63′. Μεγάλη απόκρουση της τερματοφύλακας των Τραχώνων σε πέναλτι που κέρδισε η Σαπφώ στο 80′.
Πραγματοποιήθηκαν την Δευτέρα, 6 Μαρτίου, οι εκλογές της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Σάλας και προέκυψε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο, αλλά και τα μέλη της Εξελεγκτικής και Πειθαρχικής Επιτροπής. Πρόεδρος παραμένει για δεύτερη συνεχόμενη θητεία ο Νίκος Αυλωνίτης ενώ μέλος του αποτελεί πλέον και η κα. Πόπη Βεκρή ως εκπρόσωπος των Τραχώνων!
Η προγραμματισμένη χοροεσπερίδα – κοπή πίτας του συλλόγου μας την Κυριακή 12/3, αναβάλλεται μετά την ασύλληπτη τραγωδία που συνέβη στη χώρα μας με το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη. Εκφράζουμε την βαθιά μας θλίψη και τα θερμά μας συλλυπητήρια στους συγγενείς και στους οικείους των θυμάτων.