Aν και έπαιξε πολύ καλά η ομάδα μας δεν κατάφερε να πάρει θετικό αποτέλεσμα στον σημαντικό αγώνα για την παραμονή στην Β’ εθνική με αντίπαλο την Αθηναϊκή. Για μια ακόμα φορά, από δικά μας λάθη, η αντίπαλη ομάδα κατάφερε να προηγηθεί, χωρίς η δική μας ομάδα να μπορέσει να απαντήσει. Η συνέχεια θα είναι και ένας τελικός για την ομάδα που θα παλέψει μέχρι τέλος για την παραμονή της στην κατηγορία.
Νίκη με 3-2 για την ομάδα της Κ14 στον φιλικό αγώνα με αντίπαλο την ομάδα της Νίκης Αλίμου. Ο αγώνας σημαδεύτηκε από τις πολλές ανατροπές στο σκορ και από την πολύ καλή προσπάθεια των παιδιών να δημιουργήσουν πολλές φάσεις για γκολ και να παίξουν επιθετικό ποδόσφαιρο. Στο 10ο λεπτό ο Κουτσόπουλος με σουτ από δύσκολη θέση και μετά από πολύ καλή πάσα του Κολοτούρου έκανε το 1-0. Όμως η συνέχεια για την ομάδα μας δεν ήταν ανάλογη αφού στο 18ο λεπτό δέχθηκε την ισοφάριση σε 1-1 και στο 24ο λεπτό η ομάδα της Νίκης Αλίμου ανέτρεψε το σκορ υπέρ της σε 1-2.
Με εντυπωσιακή εκτός έδρας νίκη με 0-4, με αντίπαλο τον Αθηναϊκό, συνέχισε τις αγωνιστικές της υποχρεώσεις στο Θουκυδίδειο πρωτάθλημα η ομάδα της Κ15. Η ομάδα μας στην αρχή του αγώνα δεν ήταν πολύ καλή με αποτέλεσμα να απειληθεί απειληθεί σε 2 φάσεις από την ομάδα του Αθηναϊκού. Όμως όσο περνούσε η ώρα γινόταν όλο και καλύτερη, με αποτέλεσμα στο 18ο λεπτό να γίνει το 0-1 με πολύ καλό σουτ μέσα από την περιοχή του Γκιόνι, μετά από εξαιρετική κάθετη πάσα του Πρέγκα.
Ισοπαλία με 2-2 για την ομάδα της Κ10 με αντίπαλο την πολύ καλή ομάδα της Τερψιθέας. Η ομάδα μας έπαιξε αρκετά καλό ποδόσφαιρο κυρίως αμυντικά και ήταν πολύ αποτελεσματική στις φάσεις που δημιούργησε σε όλη την διάρκεια του αγώνα.
Στο Α Ημίχρονο η ομάδα της Τερψιθέας ήταν αυτή που πίεζε περισσότερο, αλλά η ομάδα μας ήταν πολύ επικίνδυνη στις αντεπιθέσεις. Έτσι σε μία από αυτές στο 15ο λεπτό ο Πίκουλας με ωραία ατομική προσπάθεια έκανε το 0-1. Στο Β Ημίχρονο η ομάδα της ΤΕΡΨΙΘΈΑΣ συνέχισε να πιέζει και κατάφερε να ανατρέψει το σκορ σε 2-1 υπέρ της. Αρχικά στο 6ο λεπτό όπου έγινε το 1-1 και στο 10ο λεπτό όπου έγινε το 2-1. Όμως η ομάδα μας δεν πτοήθηκε και στο 16ο λεπτό σε μία ακόμα αντεπίθεση ισοφάρισε με πολύ καλή ατομική προσπάθεια του Παπαηλιού σε 2-2, το οποίο ήταν και το τελικό σκορ του αγώνα.
Καλύτερη η εικόνα της ομάδας μας από του αντιπάλου σε όλη τη διάρκεια του αγώνα με αρκετές συνεργασίες και τελικές μπροστά από την αντίπαλη εστία φτάσαμε στην νίκη με σκορ 1-2. Προηγηθήκαμε με πλασέ του Ασλάνογλου στο δεύτερο μέρος και λίγο αργότερα διπλασιάσαμε τα τέρματα μας με τον Δαμίγο.
Η ομάδα μας δεν μπήκε καλά στο παιχνίδι γεγονός που είχε ως συνέπεια να δεχθεί 3 γκολ στο 1ο ημίχρονο. Κατά τη διάρκεια του 2ου ημιχρόνου, οι παίκτες μας ανέβασαν στροφές σημειώνοντας 2 γκολ με τους Άγγελο Πρένγκα και Βασίλη Θεοχάρη. Τα τελευταία λεπτά, προσπαθώντας η ομάδα μας να ισοφαρίσει, δέχθηκε ακόμη 1 γκολ με αντεπίθεση της αντίπαλης ομάδας κάνοντας το σκορ 2 – 4 το οποίο ήταν και το τελικό αποτελέσμα.
Συνέχεια στις νίκες και τις καλές εμφανίσεις για την ομάδα μας που επικράτησαν στη φιλική αναμέτρηση απέναντι στην ομάδα του Ηλυσιακού το απόγευμα της Κυριακής. Τα παιδιά του Α.Ο.Τ. είχαν την υπεροχή σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, έπαιξαν καλό ποδόσφαιρο, ενώ παρά το γεγονός ότι έστειλαν τη μπάλα στα δίχτυα μόνο δύο φορές δημιούργησαν πολλές ευκαιρίες στην αντίπαλη εστία.
Το πρώτο ημίχρονο ξεκίνησε με τους μπλε να προσπαθούν να βρουν ρυθμό και να προσαρμοστούν στις διαστάσεις του γηπέδου, απειλώντας όμως από τα πρώτα κιόλας λεπτά. Στο 4′ ο Πολύμερος σουτάρει και ο τερματοφύλακας μπλόκαρε, στο 7′ ο Κολωνιάδης σούταρε άουτ ενώ στο 12′ στην πρώτη ευκαιρία των γηπεδούχων ο Κατσαριώτης κράτησε το μηδέν σε τετ α τετ. Στο 16′ και πάλι ο Κολωνιάδης βρίσκεται μέσα στη φάση και με προβολή με το γόνατο βρίσκει τη μπάλα που κατέληξε για λίγο άουτ, ενώ στο 17′ και πάλι ο ίδιος παίκτης μετά από ωραία προσωπική ενέργεια άνοιξε το σκορ. Η ομάδα μας συνέχισε στην ίδια ένταση και στο 19′ το σουτ του Παπαθωμάς-Μπαλούτογλου σταμάτησε και πάλι ο τερματοφύλακας του Ηλυσιακού. Στο 22′ οι Γιαννούλης και Καρκατζίνος είχαν μεγάλη διπλή ευκαιρία μπροστά από την αντίπαλη εστία για να κάνουν το 2-0 και στο 29′ ο Καλοπήτας έκλεισε τη σειρά των ευκαιριών για το πρώτο ημίχρονο με σουτ του να αποκρούεται από το νούμερο ένα του Ηλυσιακού.
Σε έναν πολύ ωραίο αγώνα οι μικροί μας ποδοσφαιριστές κατάφεραν να επικρατήσουν του αντίστοιχου τμήμα του Χαραυγιακού με σκορ 4-2. Η ομάδα μας προηγήθηκε με τον Μαναβέρη με πανέμορφο σουτ σχεδόν από το κέντρο του γηπέδου, για να έρθει να κάνει το 2-0 ο Καραγιάννης με απευθείας εκτέλεση κόρνερ. 2-0 ήταν και το σκορ του ημιχρόνου.
Ανταγωνιστικό και δυνατό παιχνίδι στο πρώτο μέρος με την ομάδα μας να προηγείται με 0-1 με δυνατό σουτ του Μπάνου. Στο δεύτερο μέρος ακολούθησε μια σειρά με πολλές κλασικές χαμένες ευκαιρίες για την ομάδα μας μπροστά από την αντίπαλη εστία , με τους Στάνη, Μαλιαρίτση και Τουρλούκη να μην βρίσκουν τον στόχο.
Ο αντίπαλος λίγο αργότερα ισοφάρισε σε 1-1, όμως η αντίδραση της ομάδας μας ήταν άμεση και με εκτέλεση φάουλ του Μπάνου προηγηθήκαμε ξανά στο σκορ, με τον Δρούλια αργότερα με πλασέ να γράφει το τελικό 1-3.
Ένα ωραίο παιχνίδι με δύο ισοδύναμες ομάδες έλαβε μέρος το πρωί του Σαββάτου στο Γήπεδο των Τραχώνων. Ο αγώνας έληξε ισόπαλος 2-2.
Από την αρχή του παιχνιδιού η ομάδα μας μπήκε πολύ καλά. Ήδη στα πρώτα λεπτά δημιούργησε δύο καλές ευκαιρίες για γκολ. Στο μισά όμως περίπου του πρώτου ημιχρόνου δεχτήκαμε ένα γκολ κι έτσι βρεθήκαμε πίσω στο σκορ. Στη συνέχεια και οι δύο ομάδες προσπάθησαν να σκοράρουν κάποιο γκολ χωρίς όμως να καταφέρουν κάτι μέχρι το τέλος του πρώτου ημιχρόνου.