Την ομάδα του Ολυμπιακού αντιμετώπισαν τα παιδιά της Κ11 των Τραχώνων, δίνοντας ακόμα ένα παιχνίδι πολύ υψηλών απαιτήσεων. Η ομάδα μας δεν μπόρεσε να είναι αρκετά ανταγωνιστική απέναντι στους ερυθρόλευκους, καθώς παρά την μεγάλη προσπάθεια δεν έπιασε τα επίπεδα απόδοσης της περασμένης αγωνιστικής, ενώ η πολύ υψηλή ποιότητα των αντιπάλων δεν άφησε πολλά περιθώρια.
Το παιχνίδι ξεκίνησε με τον Ολυμπιακό να έχει τον πλήρη έλεγχο και να προσπαθεί να απειλήσει, ενώ κατάφερε να ανοίξει το σκορ μόλις στο 4′ και πέντε λεπτά αργότερα να διπλασιάσει τα τέρματα του. Τα παιδιά του Αλίμου προσπάθησαν να κλέψουν μπάλες και να βγούνε μπροστά χωρίς όμως να το πραγματοποιούν στο βαθμό που ήθελαν ενώ πολύ γρήγορα δέχτηκαν και το τρίτο γκολ που καθόρισε και το σκορ ημιχρόνου.
Στο παιχνίδι της 8ης αγωνιστικής με αντίπαλο τον Παναθηναϊκό η ομάδα μας γνώρισε την ήττα με 6-0. Στα θετικά του αγώνα η συμμετοχή πολλών παικτριών μικρής ηλικίας που έδειξαν πάρα πολύ καλά δείγματα και αφήνουν ελπίδες για το μέλλον.
Ένα εύκολο πρωινό Κυριακής είχε η Κ9 των Τραχώνων στο εκτός έδρας παιχνίδι με την αντίστοιχη της Δόξας Βύρωνα. Το τελικό σκορ ήταν 0-5 και όπως μαρτυρά, δεν δεχτήκαμε μεγάλη πίεση από την Δόξα, η οποία προσπάθησε πάρα πολύ αλλά η άμυνα που έκαναν όλα τα παιδιά δεν άφησε πολλά περιθώρια να δημιουργήσει πολλές ευκαιρίες. Στο πρώτο ημίχρονο είχαμε την κατοχή της μπάλας αλλά δεν μπορούσαμε να ξεκλειδώσουμε την άμυνα της Δόξας μέχρι το 9′ όπου μετά από εκτέλεση κόρνερ του Παπαστάμου η μπάλα στρώθηκε στον Ασημακόπουλο μέσα στην περιοχή και αυτός πλάσαρε σωστά για το 0-1. Στο 15′ ήρθε το 0-2 με αυτογκόλ αφού σούταρε από αριστερά ο Τριαντάφυλλος αλλά ο αμυντικός της αντίπαλης ομάδας έστειλε την μπάλα στα δίχτυα της ομάδας του κατά λάθος.
Σε ένα παιχνίδι με πολύ ένταση και δυνατές μάχες η ομάδα μας δεν μπόρεσε να πάρει κάτι χάνοντας από την ομάδα της Τερψιθέας με 2-3, ένα αποτέλεσμα που δεν δικαιώνει το πολύ καλό παιχνίδι που πραγματοποίησε η ομάδα μας σε όλη την διάρκεια του. Όσον αφορά τον αγώνα η ομάδα μας βρέθηκε πρώτη μπροστά στο σκορ με γκολ του Κουμαντάνου ύστερα από ωραία πάσα του Μπακιάσι. Στη συνέχεια ήρθε η ισοφάριση, ενώ λίγο αργότερα σκοράραμε και δεύτερο γκολ το οποίο όμως ακυρώθηκε λόγω οφσάιντ. Σε όλο το πρώτο μέρος συνεχίσαμε να πιέζουμε και να δημιουργούμε φάσεις όμως δεν μπορέσαμε να σκοράρουμε σε κάποια από αυτές.
Την ήττα με 0-3 γνώρισε η Κ15 των Τραχώνων, εντός έδρας με αντίπαλο την αντίστοιχη του Παλαιού Φαλήρου, σε ένα ισορροπημένο κατά τα άλλα παιχνίδι που κρίθηκε λίγο πριν το τέλος του αγώνα. Η ομάδα του Παλαιού Φαλήρου δημιούργησε μερικές φάσεις παραπάνω από εμάς. Το πρώτο ημίχρονο βρήκε την ομάδα μας να έχει την κατοχή μπάλας και να προσπαθεί να δημιουργήσει ευκαιρίες χτίζοντας από την άμυνα και την ομάδα του Παλαιού Φαλήρου να προσπαθεί με αντεπιθέσεις να επιτεθεί κυρίως. Κάπως έτσι στο 18′ πέτυχε το 0-1 με ένα αδύναμο σουτ αλλά η λάθος εκτίμηση του τερματοφύλακα μας έκανε τη μπάλα να περάσει ανάμεσα από τα πόδια του και να καταλήξει στα δίχτυα.
Σε ανοδική πορεία η ομάδα μας, με ωραίο ποδόσφαιρο κατοχής και κυκλοφορίας της μπάλας έφτασε στην νίκη με σκορ 5-2 δημιουργώντας και άλλες ευκαιρίες για να διευρύνει και άλλο το σκορ.
Σε ένα όμορφο και ανταγωνιστικό παιχνίδι με πολλά τέρματα και ευκαιρίες μπροστά και από τις δυο εστίες, η ομάδα μας αναδείχθηκε ισόπαλη με σκορ 6-6 με την αντίστοιχη της Ηλιούπολης. Παρά την προσπάθεια των παιδιών στα τελευταία λεπτά για την νίκη, δεν καταφέραμε να βρούμε το νικηφόρο τέρμα καθώς οι τελικές μας προσπάθειες δεν βρήκαν τον στόχο.
Από ένα ημίχρονο είχαν οι δυο ομάδες , με την ομάδα μας να μπαίνει δυνατά στο πρώτο μέρος και να προηγείται νωρίς στο σκορ με τέρμα του Kολοτούρου μετά από ατομική ενέργεια του Παπαδόπουλου. Συνεχίσαμε την πίεση μας στον αντίπαλο και δημιουργήσαμε και άλλες ευκαιρίες χωρίς όμως να βρούμε τον στόχο μένοντας έτσι το ημίχρονο με σκορ 0-1.
Ήττα για την ομάδα μας με σκορ 3-0 από την ομάδα της Ηλιούπολης. Γενικότερα η ομάδα μας παρουσίασε μια πολύ καλή και βελτιωμένη εικόνα παρά τις αρκετές απουσίες που είχαμε. Μάλιστα έχασε κάποιες ευκαιρίες για γκολ κυρίως στο δεύτερο ημίχρονο με τον Καραμπούζη να αστοχεί σε τετ-α-τετ και στην επανάληψη της ίδιας φάσης πάλι ο ίδιος παίκτης με σουτ να μην καταφέρνει να εξουδετερώσει τον αντίπαλο γκολκίπερ. Αξίζει να σημειωθεί και η χαμένη ευκαιρία του Ντάφλου ο οποίος με ωραίο σουτ δεν μπόρεσε να σκοράρει.
Ένα όμορφο παιχνίδι με αρκετά γκολ και δυνατές μάχες πραγματοποιήθηκε το απόγευμα του Σαββάτου ανάμεσα στον Ολυμπιακό Αλίμου και τους Τράχωνες. Δυστυχώς η ομάδα μας ηττήθηκε με 5-3 , πραγματοποίησε όμως μια πολύ καλή εμφάνιση. Ευτύχησε να σκοράρει πρώτη γκολ με κοντινό πλασέ του Στάμου μετά από ωραία εκτέλεση κόρνερ. Στη συνέχεια δεχτήκαμε 2 γκολ αλλά λίγο πριν τη λήξη του πρώτου μέρους πάλι με τον Στάμου ισοφαρίσαμε σε 2-2. Στο δεύτερο ημίχρονο η ομάδα μας συνέχισε να παίζει καλά και κατάφερε να σημειώσει και τρίτο γκολ και αυτό με τον Στάμου ο οποίος μετά από την εξαιρετική κάθετη πάσα του Αμπελιώτη εκμεταλλεύτηκε τον κενό χώρο και με ένα πραγματικά πολύ ωραίο ψιλοκρεμαστό σουτ εξουδετέρωσε τον αντίπαλο γκολκίπερ.