Νίκη με ανατροπή παρόλο τις πολλές ελλείψεις και την κακή απόδοσή μας. Το παιχνίδι για τα πρώτα 60 λεπτά ήταν ένας μονόλογος για τους γηπεδούχους που έχασαν 4 κλασσικές ευκαιρίες αλλά στέλνανε την μπάλα ψηλά άουτ. Η ομάδα μας έκανε μία μόνο ευκαιρία μετά από μία πολύ καλή ανάπτυξη από την δεξιά πλευρά της άμυνάς μας με τελικό αποδέκτη τον Πανίτσα που δεν κατάφερε να σκοράρει. Στο δεύτερο ημίχρονο και ειδικότερα μετά το 60′ ανεβήκαμε ψηλά στο γήπεδο, πιέσαμε και καταφέραμε να πετύχουμε 2 γκολ και να πάρουμε την νίκη.
Αγωνιστικά στο 49′ έγινε το 1-0 μετά από μία κάθετη πάσα πίσω από πλάτη των στόπερ, Στο 73′ έγινε με πέναλτι που κέρδισε ο Αναστασάκης και εκτέλεσε ο ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ το 1-1 και 3′ αργότερα το 1-2 με τον ΠΑΝΙΤΣΑ μετά από από κλέψιμο της μπάλας ψηλά από τον Γιαννόπουλο, ωραία ατομική προσπάθεια του Αρβανίτη και ασίστ στον σκόρερ.
Την κατάκτηση του τουρνουά πανηγύρισε η Κ14 των Τραχώνων μετά από τη διαδικασία των πέναλτι στον τελικό με την ομάδα του Παλαιού Φαλήρου.
Η ομάδα μας είχε την υπεροχή και ειδικά στο β μέρος είχε επιβλητική παρουσία και θα μπορούσε να είχε πετύχει περισσότερα από ένα γκολ. Ωστόσο το 0-0 έμεινε και ο τελικός οδηγήθηκε στην διαδικασία των πέναλτι.
Η ομάδα των Τραχώνων που είχε 4 χαμένα πέναλτι στη σεζόν στο πρωτάθλημα της Ε.Π.Σ.Α. κατάφερε να ευστοχήσει και στα 9 που εκτέλεσε ενώ ο Καρανίκας έφτασε κοντά στο να αποσοβήσει άλλα 3 πέναλτι πριν το τελευταίο που έπιασε και έδωσε το σύνθημα για πανηγυρισμούς στους παίκτες μας. Τα πέναλτι εκτέλεσαν με την σειρά οι: Παπαδόπουλος, Ζώγας, Διαβάτης, Κάτσιος, Καραμάνος, Σκαρλάς, Δελατόλλας, Τσακίρης, Βασιλόπουλος.
Θετική εικόνα και καλές εντυπώσεις άφησε η ομάδα μας της κ13 στο χριστουγεννιάτικο τουρνουά ΕΠΣΑ Κ14.
Παρά το χαμηλό μέσο όρο ηλικίας σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες και τις πολλές απουσίες τελευταίας στιγμής από ασθένειες παρουσιαστήκαμε ανταγωνιστικοί στο τουρνουά με ωραίο ποδόσφαιρο κατοχής και πίεση της μπάλας ,σαφώς βελτιωμένοι σε όλους τους τομείς τερματίζοντας δεύτεροι στον όμιλο μας με πρόκριση στον μικρό τελικό όπου παρά την μεγάλη προσπάθεια και θέληση των παιδιών όπως και την καλύτερη εικόνα μέσα στον αγωνιστικό χώρο σε σχέση με τον αντίπαλο ηττηθήκαμε στη διαδικασία των πέναλτι.
Κρατάμε την πολύ καλή αγωνιστική και εξωαγωνιστική εικόνα και συμπεριφορά της ομάδας μας με μεγάλη βελτίωση.
Με νίκη ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις της για τον πρώτο γύρο του πρωταθλήματος η ομάδα των Τραχώνων κάνοντας το 5×5.
Με 15 βαθμούς και το απόλυτο των νικών βρίσκεται στην κορυφή του ομίλου.
Το πρώτο ημίχρονο ανήκε ολοκληρωτικά στην ομάδα του Τσίρμπα καθώς βρέθηκε μπροστά στο σκορ με 5-1 εκμεταλλευόμενοι τις φάσεις που δημιούργησε.
Στο δεύτερο ημίχρονο η εικόνα του ματς άλλαξε με την Λαμία να παίρνει τα ηνία και να μειώνει το σκορ στο 5-4. Κάπου εκεί οι Τράχωνες αφυπνίστηκαν και με αντεπίθεση ανέβασαν το δείκτη του σκορ στο τελικό 10-5.
Πολλά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την προσπάθεια!
Με μια δύσκολη νίκη συνέχισε τις υποχρεώσεις της η Κ15 των Τραχώνων στην έδρα της με αντίπαλο τον Αστέρα Βύρωνα, με σκορ 2-0. Η ομάδα μας προσπάθησε αρκετά για αυτή τη νίκη, παίζοντας καλό ποδόσφαιρο κατά διαστήματα.
Στο πρώτο ημίχρονο οι φάσεις ήταν λιγοστές και από τις δύο ομάδες παρόλο που είχαμε κατοχή της μπάλας περισσότερη ώρα, όμως υστερούσαμε στα τελειώματα προς την εστία, οπότε παρέμεινε το 0-0.
Στο 2ο ημίχρονο ανεβάσαμε την απόδοσή μας και απειλήσαμε περισσότερες φορές κυρίως με τους Πρέγκα, Βορέα, Αθανασίου και Ηλιόπουλο. Στο 42′ ήρθε το 1-0 με πανέμορφο ψηλοκρεμαστό σουτ του Αθανασίου έξω από την περιοχή και αριστερά, αφού ξεπέρασε τον αντίπαλο του με ωραία ενέργεια. Στο 52′ “κλείδωσε” το παιχνίδι ο Πρέγκα, ο οποίος εκμεταλλεύτηκε ένα κακό διώξιμο του τερματοφύλακα και αφού πέρασε έναν αντίπαλο βρέθηκε σε θέση τετ α τετ με τον τερματοφύλακα και πλάσαρε επιτυχώς στη γωνία, γράφοντας το τελικό 2-0.
Αυτήν την εβδομάδα είχαμε αγώνες κατάταξης για την Κ9 των Τραχώνων σε ένα μίνι τουρνουά με δύο αντιπάλους, την δόξα Βύρωνα και Γ.Σ. Ηλιούπολης. Παίξαμε από ένα ημίχρονο με κάθε αντίπαλο και τα αποτελέσματα ήταν πολύ θετικά και με τους δύο αντιπάλους. Τα παιδιά μας κέρδισαν και τα δύο ματς με σκορ 4-1 αμφότερα. Στο πρώτο παιχνίδι με αντίπαλο την Δόξα Βύρωνα, η νίκη εξασφαλίστηκε από τα πρώτα λεπτά αφού ο Παπαστάμος είχε πολλά κέφια και στην πρώτη φάση έκανε το 1-0 με κοντινό σουτ από δεξιά, στο 3′ έκανε το 2-0 με άπιαστο σουτ από πολύ δεξιά στην απέναντι γωνία. Στο 5′ ο ίδιο παίκτης είχε σουτ στο δοκάρι και στην επαναφορά ο Ματσαγγός με κεφαλιά πέτυχε το 3-0. Δύο λεπτά αργότερα ο Κιτσάκης πέτυχε το 4-0 με πανέμορφο σουτ έξω από την περιοχή και δεξιά. Στην συνέχεια έπεσε λίγο ο ρυθμός και οι αντίπαλοι μείωσαν στο 11′ σε 4-1 με ένα όμορφο σουτ στο Γ της εστίας έξω από την περιοχή. Χάθηκαν και άλλες ευκαιρίες για να διευρυνθεί το σκορ οι οποίο δεν κατέληξαν σε γκολ.
Τρία παιχνίδια (ημίχρονα) είχε την ευκαιρία να παίξει το περασμένο Σάββατο στο Δ Ηλιούπολης το τμήμα της κ8 λίγο πριν την ανάπαυλα για τις εορτές των Χριστουγέννων. Δυστυχώς οι μικροί μας ποδοσφαιριστές δεν μπόρεσαν να πάρουν νίκη σε κανένα από τα τρία παιχνίδια που έλαβαν μέρος. Το μόνο σίγουρο και το πιο σημαντικό είναι ότι ευχαριστήθηκαν τα παιχνίδια, σκόραραν, έπαιξαν και σε όλη την διάρκειά τους έδειχναν πολύ όρεξη για να αγωνιστούν.
Στο πρώτο παιχνίδι η ομάδα μας ηττήθηκε με 5-2 από την ομάδα του Coerver. Τα γκολ για την ομάδα μας σημειώθηκαν από τον Οικονόμου με κοντινά πλασέ. Στο δεύτερο παιχνίδι η ομάδα μας έπαιξε και πάλι με τμήμα του Coerver όπου αυτή την φορά ηττήθηκε με 3-1. Σκόρερ για την ομάδα μας ήταν ο Καραμπούζης που ευστόχησε σε τετ-α-τετ.
Την τρίτη συνεχόμενη νίκη της, που ταυτόχρονα της εξασφάλισε την συμμετοχή της στο γκρουπ των ισχυρών, πέτυχε η Κ14 των Τραχώνων. Οι παίκτες του Αλίμου δεν έπιασαν υψηλή απόδοση αλλά πήραν σχετικά εύκολα το αποτέλεσμα με τον αντίπαλο να φτάνει 2 φορές στο αμυντικό μας μισό, στο τέλος κάθε ημιχρόνου.
Αρχικά η ομάδα μας προηγήθηκε μετά από κλέψιμο και ατομική προσπάθεια του Καραμάνου από αριστερά ο οποίος στη συνέχεια γύρισε τη μπάλα στη περιοχή με τον Δρούλια να την αφήνει κάτω από τα πόδια και τον Δελατόλλα να πετυχαίνει το 1-0. Στη συνέχεια η ομάδα μας έχασε ακόμα ένα πέναλτι στο τουρνουά για να πάει με δύο γκολ μπροστά στο ημίχρονο.
Την απόλυτη κυριαρχία είχαν τα παιδιά της Κ11 του Α.Ο.Τ. στη φιλική αναμέτρηση με την αντίστοιχη ομάδα του Ολυμπιακού Αλίμου, με τους μπλε να είναι ανώτεροι σε όλη τη διάρκεια της αναμέτρησης και να αποδίδουν πολύ καλό ποδόσφαιρο κατά διαστήματα. Παρόλα αυτά δεν κατάφεραν να πάρουν τη νίκη που δικαιούταν αφού δεν κατάφεραν να γίνουν αποτελεσματικοί και να στείλουν τη μπάλα στα δίχτυα στις πολλές ευκαιρίες που δημιούργησαν, ενώ αντίθετα ο Ολυμπιακός σε μια από τις λίγες ευκαιρίες που έφτιαξε κατάφερε να πετύχει το γκολ που έκρινε τον νικητή.
Από το πρώτο λεπτό της αναμέτρησης η ομάδα μας είχε την κυριαρχία, αλλάζοντας όμορφα τη μπάλα και παίρνοντας σωστές ατομικές ενέργειες. Παρόλα αυτά έλειπε η ένταση στην τελική πάσα και η αποφασιστικότητα στο επιθετικό τρίτο του γηπέδου. Αυτό είχε ως συνέπεια ο Α.Ο.Τ. να έχει την πρώτη του πολύ καλή ευκαιρία ύστερα από σουτ του Ασημακόπουλου στο 24′ ενώ στο 27′ ο Κυρίτσης προωθήθηκε πολύ όμορφα με ατομική ενέργεια και από μακρινή απόσταση απείλησε με δυνατό σουτ.