Την πρώτη της νίκη στο γκρουπ των ισχυρών κατάφερε να πετύχει η ομάδα των Τραχώνων η οποία είχε την πρωτοβουλία καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού, ενώ είχε και ευκαιρίες να πετύχει περισσότερα τέρματα.
Το 1-0 ήρθε μετά από εκτέλεση κόρνερ του Κάτσιου και ωραία κεφαλιά του Ζώγα στο 2ο δοκάρι ενώ το 2-0 ήρθε μετά από ατομική προσπάθεια του Κάτσιου από αριστερά ο οποίος βρήκε τον Δρούλια εντός περιοχής που με κοντινό πλασέ πέτυχε το γκολ με τον Κάτσιο να πραγματοποιεί την 2η ασίστ στο παιχνίδι.
Ένα δυνατό ντέρμπι διεξήχθη το απόγευμα του Σαββάτου μεταξύ της Κ9 των Τραχώνων και της αντίστοιχης του ΠΑΟ Αλίμου στο Δ Ηλιούπολης. Ο τελικός νικητής ήταν η ομάδα του ΑΟΤ με σκορ 0-1. Το νικητήριο γκολ πέτυχε στο 25′ ο Ασημακόπουλος με πλασέ εξ επαφής αφού σε ένα διώξιμο από την άμυνα μας, πίεσε μαζί με τον Παπαστάμο τους αντίπαλους αμυντικούς και τους ανάγκασε σε λάθος, απέσπασε την μπάλα και τελείωσε επιτυχώς την φάση.
Με νίκη συνέχισε στο πρωτάθλημα η Κ15 των Τραχώνων στο εντός έδρας ματς με τον Αθηναϊκό με σκορ 3-2, το οποίο ήρθε κυριολεκτικά στο τελευταίο λεπτό του αγώνα.
Όπως μαρτυρά και το σκορ το παιχνίδι ήταν ένα ντέρμπι μεταξύ δύο ισάξιων αντιπάλων που κρίθηκε στις λεπτομέρειες. Στο πρώτο μέρος είχαμε αρκετές φάσεις με τους Βατικιώτη, Βορέα, Ραπαϊ και Παπούλια. Στο 7′ μετά από λάθος στην άμυνα μας ο αντίπαλος απέσπασε τη μπάλα και σούταρε μέσα στην περιοχή για το 0-1. Τρία λεπτά αργότερα όμως ο Βατικιώτης απέσπασε την μπάλα από τον αντίπαλο αμυντικό έξω από την περιοχή και πλάσαρε γρήγορα στη γωνία καθώς ο τερματοφύλακας ήταν ανέτοιμος, για την ισοφάριση.
Μεγαλη νικη επι της ΚΟΜΠΡΑ, που μας ανεβασε στην 3η θεση της βαθμολογιας για την ομαδα μας.
Πλεον απομενουν 2 ακομη ΕΝΤΟΣ ΕΔΡΑΣ αγωνες με ΚΑΤΕΝΑΤΣΙΟ & ΝΕΟ ΙΚΟΝΙΟ, και με 2 επιτυχιες σφραγιζεται η 3η θεση της κανονικης διαρκειας του πρωταθλήματος.
Άνετη νίκη με 5-0 για την ομάδα της Κ10, με αντίπαλο την ομάδα της Γενναδείου. Η ομάδα μας ήταν πολύ καλή σε όλη την διάρκεια του αγώνα και δεν άφησε κανένα περιθώριο αντίδρασης στην αντίπαλη ομάδα. Στο 6ο λεπτό του Α’ Ημιχρόνου έγινε το 1-0 από τον Μπόκα Οδυσσέα με πολύ δυνατό σουτ έξω από την περιοχή. Στο 9ο λεπτό έγινε το 2-0 πάλι από τον Μπόκα Οδυσσέα με σουτ μέσα από την περιοχή, μετά από πολύ καλή πάσα του Μαστρογιάννη. Στο 13ο λεπτό έγινε το 3-0 με ωραίο σουτ του Μπόκα Λουκά. Στο 18ο λεπτό έγινε το 4-0 πάλι από τον Μπόκα Λουκά μετά από πολύ καλή ατομική προσπάθεια.
Η ομάδα μας προηγήθηκε στο πρώτο ημίχρονο έπειτα από επιτυχημένη οργανωμένη επίθεση ενώ πριν κλείσει το ημίχρονο δέχτηκε γκολ από φάουλ. Στο δεύτερο ημίχρονο αν και προσπάθησε να ισοφαρίσει, η αντίπαλη ομάδα κατάφερε να ανατρέψει το σκορ με επιτυχημένη εκτέλεση ενώ το τρίτο γκολ ήρθε από αντεπίθεση προς το τέλος του αγώνα.
Η ομάδα μας ξεκίνησε να κυριαρχεί της αντίπαλης ομάδας από τα πρώτα λεπτά. Οι παίκτες μας κατάφεραν να δημιουργήσουν πολλές ευκαιρίες κυρίως με οργανωμένες επιθέσεις. Το πρώτο τέρμα ήρθε από κεφαλιά σε εκτέλεση κόρνερ. Στο δεύτερο ημίχρονο, το δεύτερο γκολ προήλθε από ωραίο μακρινό σουτ εκτός περιοχής ενώ το τρίτο από αντεπίθεση. Η αντίπαλη ομάδα μείωσε στην τελευταία φάση του αγώνα έπειτα από αδράνεια στην αμυντική μας λειτουργία.