Το γυναικείο τμήμα της Ακαδημίας εύχεται σε όλους Χρόνια Πολλά & Καλές Γιορτές!!!!
Κάθε παιδί αξίζει να χαμογελά!!!
Κάθε μέρα θα έπρεπε να είναι μέρα αγάπης και αλληλεγγύης (όχι μόνο τα Χριστούγεννα) αλλά έστω και με αυτό το έναυσμα οι ΤΡΑΧΩΝΕΣ συνεισφέρουν όπως κάθε χρόνο στο κοινωνικό παντοπωλείο!


















