Κύπελλο για το Παμπαιδικό 1 του Στράτου Παρούση στο Χριστουγεννιάτικο τουρνουά της Ε.Π.Σ.Α. !!!
Το κύπελλο σήκωσε το παμπαιδικό μας που έλαβε μέρος στο Χριστουγεννιάτικο τουρνουά της Ε.Π.Σ.Α. αφού πήρε 4 νίκες σε ισάριθμα παιχνίδια και μάλιστα χωρίς να δεχθεί γκολ. Ο τελικός απολογισμός για την ομάδα μας ήταν 10 – 0 κάτι που δείχνει αφενός την πολύ καλή αμυντική λειτουργία (δέχθηκε μόλις 5 φάσεις σε ολόκληρο το τουρνουά) και αφετέρου την αρκετά καλή επιθετική λειτουργία της κυρίως στα 3 πρώτα παιχνίδια όπου και δημιούργησε πολλές ευκαιρίες για γκολ με ορθολογικό ποδόσφαιρο και καλή κυκλοφορία. Αξίζει να σημειωθεί το γεγονός πως το παμπαιδικό μας συμμετείχε στον τουρνουά χωρίς “γνήσιο” τερματοφύλακα με τον Χρυσοχοϊδη να δίνει τις περισσότερες βοήθειες σε αυτή τη θέση αλλά και τους Παπαδάκη και Μπράτσι να έχουν χρόνο συμμετοχής ως τερματοφύλακες.
Η σύνθεση της ομάδας μας για τους αγώνες του Τουρνουά ήταν: Χρυσοχοϊδης, Κάβουρας, Σάρδης, Δημητράκος, Σκλαβούνος, Κόλα, Φαλίδας, Σουτζίδης, Σίμας, Σιακαβέλας, Αρβανίτης, Μπράτσι, Παπαδάκης, Γιαννακούδης
Παρακάτω ακολουθεί αναλυτικό ρεπορτάζ των παιχνιδιών του ομίλου αλλά και του τελικού:
1η αγωνιστική: Α.Ο.Τ. Αλίμου – Πανιώνιος 3 – 0
Πολύ καλή παρουσία για την ομάδα μας στην έναρξη του τουρνουά αφού δεν δέχθηκε καμία φάση σε ολόκληρο το παιχνίδι ενώ δημιούργησε φάσεις μετά από σωστή ανάπτυξη και υπομονή στο παιχνίδι της. Το σκορ του ημιχρόνου ήταν το 1-0 με τον Κάβουρα να πετυχαίνει το γκολ με κεφαλιά μετά από εκτέλεση κόρνερ.
Στο β μέρος και 10 λεπτά πριν τη λήξη μίλησε ο Παπαδάκης ο οποίος εκμεταλλεύτηκε την πολύ καλή κάθετη που δέχθηκε από την άμυνα και με φοβερό πλασέ πάνω από τον τερματοφύλακα πέτυχε το 2-0 καθαρίζοντας στην ουσία την υπόθεση νίκη. Λίγο αργότερα ο Παπαδάκης και πάλι με κοντινό πλασέ πέτυχε το τελικό 3-0 και αφού πρώτα είχε συνδυαστεί άψογα με τον Σιακαβέλα ο οποίος έβγαλε και την ασίστ.
2η αγωνιστική: Α.Ο.Τ. Αλίμου – Σούρμενα 1 – 0
Με νίκες συνέχισε η ομάδα του Αλίμου και στην 2η αγωνιστική εξασφαλίζοντας την πρόκριση στον τελικό. Το τελικό 1-0 δεν αντικατοπτρίζει την πραγματική εικόνα του παιχνιδιού μιας και οι μπλε είχαν την απόλυτη κυριαρχία, δεν δέχτηκαν καμία τελική και δημιούργησαν με ωραίο ποδόσφαιρο αρκετές προϋποθέσεις χωρίς όμως να μετουσιώνονται σε γκολ. Το μοναδικό τέρμα της αναμέτρησης πέτυχε με πολύ ωραίο μακρινό σουτ ο Σίμας στα μισά του α μέρους.
3η αγωνιστική: Α.Ο.Τ. Αλίμου – Μικρασιατικός 3 – 0
Σε αγώνα τυπικού χαρακτήρα μιας και οι δύο ομάδες είχαν εξασφαλίσει ήδη το εισιτήριο για τον τελικό η ομάδα των Τραχώνων πέτυχε τη νίκη κρατώντας το αήττητο και το μηδέν στην άμυνα. Το σκορ του ημιχρόνου ήταν 1-0 με τον Κόλα να έχει ανοίξει το σκορ με κοντίνο πλασέ από εκτέλεση κόρνερ. Στο μέρος και πάλι προς το τέλος ήρθαν τα υπόλοιπα τέρματα με τον Αρβανίτη να κάνει το 2-0 από κοντινή απόσταση μετά από προσπάθεια του Σιακαβέλα ενώ ο Μπράτσι ήταν αυτός που πέτυχε το τελικό 3-0.
Τελικός: Α.Ο.Τ. Αλίμου – Μικρασιατικός 3 – 0
Σε επανάληψη της 3ης αγωνιστική εξελίχθηκε ο τελικός όσον αφορά το σκορ μιας και η ομάδα του Αλίμου δεν πλησίασε την απόδοση που είχε σε κανένα από τα προηγούμενα παιχνίδια αν και το παιχνίδι ξεκίνησε ιδανικά. Για την ακρίβεια στο 1ο μόλις λεπτό ο Μπράτσι με πέναλτι πέτυχε το 1-0. Παρόλα αυτά αντί να φύγει το άγχος και να παίξει πιο απελευθερωμένα η ομάδα των Τραχώνων δεν μπόρεσε να πιάσει την απόδοση που έπρεπε. Στο β μέρος και 10 λεπτά πριν τη λήξη ο Μπράτσι και πάλι έλυσε τον γόρδιο δεσμό για την ομάδα μας κάνοντας το 2-0. Από εκεί και πέρα οι παίκτες του Αλίμου πίεσαν και πέτυχαν και τρίτο τέρμα με τον Σίμα ενώ θα μπορούσαν να πετύχουν και άλλο τέρμα μιας και δημιούργησαν αρκετές φάσεις.

















