Ολυμπιακός Αλίμου – Α.Ο.Τ. Αλίμου 0-5 (Αστεράκια 1)
Με τον καλύτερο τρόπο γιόρτασαν τα 60 χρόνια των Τραχώνων τα Αστεράκια 1 του Α.Ο.Τ καθώς με πολύ καλή εμφάνιση επικράτησαν με 5-0 σκορ στο γειτονικό ντέρμπι επί του Ολυμπιακού Αλίμου, αναγκάζοντας τους παρευρισκόμενους να χειροκροτήσουν σε αρκετές στιγμές του αγώνα.
Το παιχνίδι είχε πολλές και δυνατές μονομαχίες, οι μπλε όμως όντας ανώτεροι σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού πραγματοποίησαν πολλές φάσεις στην αντίπαλη εστία και κατάφεραν να ανοίξουν το σκορ με τον Αγάλια και να φτάσουν στο 2-0 με τον Κατσάλα. Παρά τις πολλές και χαμένες ευκαιρίες του πρώτου ημιχρόνου το σκορ δεν διευρύνθηκε.
Το δεύτερο μέρος βρήκε τους μπόμπιρες του Στέλιου Μπαρμπαρή να ανεβάζουν και άλλο την απόδοση τους και να πετυχαίνουν ακόμα τρία τέρματα με τους Αθανασσάκη, Αγάλια και Κατσάλα ενώ η γηπεδούχος ομάδα κέρδισε πέναλτι που απέκρουσε πολύ όμορφα ο Ράλλης.
Σκόρερς: Αγάλιας (2), Αθανασάκης, Κατσάλας (2)
Α.Ο.Τ Αλίμου (Μπαρμπαρής Στ.): Βρετάκος, Αγάλιας, Αθανασάκης, Ράλλης, Τσιμπράκος, Φαλίδας, Γαβριελάτος, Κατσάλας.

















