Δόξα Βύρωνος – Τράχωνες 2-2 (Εφηβικό 1)
Και τώρα ΗΛΥΣΙΑΚΟΣ…
Στο τελευταίο λεπτό του παιχνιδιού ήρθε ο ΕΜΝΕΡ και ισοφάρισε σε 2-2 το παιχνίδι με την Δόξα Βύρωνος χαρίζοντας μας την τρίτη θέση στην κατάταξη. Η κλήρωση της ΕΠΣΑ μας έφερε αντιμέτωπους με την ομάδα των Ιλίσων αφού στον δικό τους όμιλο ισοβάθμισαν με την ομάδα του Παναθηναϊκού.
Όσον αφορά τον αγώνα στο πρώτο ημίχρονο είχαμε την υπεροχή και τις φάσεις. Στο 27′ ο ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗΣ με σουτ από ύψος πέναλντι έκανε το 1-0 μετά από σπάσιμο-ασίστ του Δημάκη. Αρνητικό του πρώτου ημιχρόνου ήταν οι κίτρινες κάρτες που δεχθήκαμε (κάποιες αδικαιολόγητες) από έναν κατά τ’ άλλα πολύ καλό διαιτητή. Στο δεύτερο ημίχρονο η αλλαγή του ΠΑΙΣΙΟΥ (είχε αγώνα με την ανδρική ομάδα) έδωσε την ευκαιρία στον αντίπαλο να κερδίσει το κέντρο μας και να φθάσει σε 8 λεπτά στην ολική ανατροπή με την βοήθεια του ρέφερι που έδωσε ένα πέναλντι που ούτε ο αντίπαλος δεν θα ζητούσε. Και έφθασε το 79′ που μετά από ωραία μεταφορά μπάλας και πάσα ασίστ του Δημάκη ο ΕΜΝΕΡ έκανε το 2-2 με πολύ ωραίο και δυνατό πλασέ.
Στα σημεία αναφοράς ότι τερματοφύλακας για εμάς ήταν ο παίκτης ΜΑΤΕΟ που προσπάθησε πάρα πολύ και αξίζει συγαχρητήρια.
Τράχωνες (Σχίζας): ΚΑΤΣΑΝΟΛΙ, ΠΑΙΣΙΟΣ (40′ ΕΜΝΕΡ), ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗΣ, ΔΗΜΑΚΗΣ, ΚΑΛΙΓΓΕΡΟΣ, ΕΛΙΑΣ, ΜΑΝΟΥΚΙΑΝ (76′ ΜΑΓΟΥΛΙΑΝΙΤΗΣ), ΔΑΡΑΣ (68′ ΒΡΟΥΤΣΗΣ), ΑΥΓΕΡΗΣ, ΡΕΣΟΥΛΙ, ΠΑΠΑΠΕΤΡΟΥ

















