Ήττα με 3-1 για την ομάδα της Κ10 από τον ΓΣ Ηλιούπολης. Η ομάδα μας ήταν αρκετά καλή κατά διαστήματα στη διάρκεια του αγώνα, όμως η αδράνεια σε ορισμένα σημεία του αγώνα ήταν αυτή που έκρινε το αποτέλεσμα του αγώνα. Στο Α ημίχρονο, στο 10ο λεπτό έγινε το 1-0 από την γηπεδούχο ομάδα. Στο Β’ ημίχρονο, η ομάδα μας ξεκίνησε καλύτερα τον αγώνα και στο 5ο λεπτό ισοφάρισε σε 1-1 με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι του Δασκαλάκη που κέρδισε ο ίδιος. Στο 8ο λεπτό πολύ καλή εκτέλεση φάουλ από τον Δασκαλάκη αλλά ο αντίπαλος τερματοφύλακας απέκρουσε πολύ δύσκολα. Στο 13ο λεπτό έγινε το 2-1 από την Ηλιούπολη. Στο 17ο λεπτό έγινε το τελικό 3-1.
Υποτονικοί, χωρίς πίστη και δυνάμεις παρουσιάστηκε η Κ18 μας στο πρωινό παιχνίδι της Κυριακής απέναντι σε μια ομάδα που κυκλοφόρησε σωστά την μπάλα και όταν έδινε ρυθμό μας δημιούργησε πολλά προβλήματα. Μπήκαμε στο παιχνίδι χαλαροί με αποτέλεσμα μόλις στο 1ο λεπτό να δεχθούμε γκολ σε κόρνερ αντιπάλου και προβολή επιθετικού στο 2ο δοκάρι. Ο μικρός μας τερματοφύλακας Χατζηστεφάνου Μάξιμος κατάφερε να αποσοβήσει το 2ο γκολ σε 2 περιπτώσεις και κόντρα στην ροή του παιχνιδιού ισοφαρίσαμε στο 30΄με τον ΡΟΥΣΣΟ ΓΙΩΡΓΟ με σουτ έξω από την περιοχή (άλλαξε πορεία όταν χτύπησε στο σώμα αμυνόμενου).
Την ήττα γνώρισε η Κ11 του Α.Ο.Τ. με αντίπαλο την κεντρική σχολή Π.Α.Ο. σε ένα ισορροπημένο παιχνίδι όπου αν και οι μπλε προηγήθηκαν στο σκορ δεν κατάφεραν να διατηρήσουν το προβάδισμα, πληρώνοντας σε δύο περιπτώσεις τα δικά τους λάθη.
Στο πρώτο ημίχρονο οι δύο ομάδες προσπαθούσαν να επιβάλουν το ρυθμό τους, κρατώντας τη μπάλα κάτω και με συνδυαστικό ποδόσφαιρο να βγουν μπροστά. Παρόλα αυτά δεν δημιουργήθηκαν πολλές και κλασικές φάσεις στις δύο εστίες, με τους πράσινους να έχουν δύο καλές στιγμές με σουτ που έβγαλε ο τερματοφύλακας Κατσαριώτης στο 15′ και 22′ ενώ από την πλευρά της ομάδας μας, παρόλο που έβγαινε σωστά στην επίθεση δεν υπήρχε η αποφασιστικότητα ώστε να δημιουργηθούν πολλές τελικές, με τους μπλε να έχουν να επιδείξουν 2-3 σουτ που μπλοκαρίστηκαν από τον τερματοφύλακα εύκολα.
Ένα πολύ δυνατό ντέρμπι έλαβε χώρα στο γήπεδο των Τραχώνων αυτό το Σάββατο, όπου βρήκε την ομάδα μας της Κ9 να ηττάται με σκορ 2-3 από την Κ12 της Ολυμπιάδας Υμηττού, ένα τμήμα το οποίο είναι γυναικείο. Το παιχνίδι είχε πολλές φάσεις μπροστά στις δύο εστίες, πολύ τρέξιμο, πόλη δύναμη στις κόντρες, αρκετά φάουλ και πολύ όμορφα γκολ.
Στο πρώτο ημίχρονο ξεκινήσαμε πολύ δυνατά και μόλις στο 3′ ο Ματσακός, αφού απέσπασε την μπάλα από τον αντίπαλο, με διπλή ενέργεια πέτυχε το γκολ από κοντά κάνοντας το 1-0. Στην συνέχεια χάσαμε πολλές σημαντικές ευκαιρίες που η αντίπαλος τερματοφύλακας απέκρουσε επιτυχώς σε σουτ των Παπαστάμου, Μπαμπατζάνη και Ασημακόπουλου. Στο 12′ ήρθε το 1-1 με ένα σουτ από την περιοχή και λίγο πριν την λήξη του ημιχρόνου έγινε το 1-2 με απευθείας εκτέλεση φάουλ μακριά από την περιοχή.
Άλλο ένα φιλικό παιχνίδι διεξήχθη σήμερα για τις μίνι κορασίδες και για τις κορασίδες με αντίπαλο τον ΑΟ Βριλησσίων. Σε άκρως φιλικό και ευχάριστο περιβάλλον και σε έναν εξαιρετικό χλοοτάπητα, τα τμήματα μας έφυγαν με μια νίκη και μια ήττα αντίστοιχα. Συγκεκριμένα το σκορ διαμορφώθηκε σε 1-6 για τις μίνι κορασίδες και 5-2 για τις κορασίδες. Σκόραραν οι Ξανθάκη Χρύσα, Αληφράγκη Στέλλα (2), Δέρβη Μυρσίνη, Μπούνια Κυριακή και Χαρχαλάκη Αριστέα για τις μικρές. Και Μάγδα Μπαρμπάκη, Κατερίνα Δημητρέλλου για τις μεγάλες.
Να σημειωθεί ότι η μεταφορά μας εκεί πραγματοποιήθηκε με σχολικό που διέθεσε ο κύριος Φούφας από τη Γεννάδειο σχολή και τον ευχαριστούμε πολύ!
Είναι 27 ετών και έχει πραγματοποιήσει μια σημαντική πορεία στον χώρο της προπονητικής και όχι μόνο. O Παναγιώτης Τσιάπης από φέτος ανήκει στην οικογένεια των Τραχώνων έχοντας αναλάβει τα αγωνιστικά τμήματα Κ16 και Κ15. Βασικός του στόχος, όπως δηλώνει στο trahones-news.gr, είναι η εκπαίδευση των παιδιών να γίνει με βάση τον σύγχρονο τρόπο παιχνιδιού. «Θέλω τα παιδιά να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και στη συνέχεια να παρουσιαστούμε όσο το δυνατόν πιο ανταγωνιστικοί στις αγωνιστικές υποχρεώσεις μας πάντα εντός των προηγούμενων πλαισίων. Απώτερος σκοπός μου είναι να μπορέσει να στελεχωθεί η πρώτη μας ομάδα από νεαρούς αθλητές μας»
Το παιχνίδι ήταν ισορροπημένο με την ομάδα του ΟΦΗ να έχει λίγο παραπάνω την μπάλα στην κατοχή της. Η ομάδα μας με βελτιωμένη αμυντική λειτουργία δημιούργησε επιθέσεις κυρίως στην επιθετική μετάβαση ενώ δέχτηκε γκολ στο πρώτο ημίχρονο έπειτα από επιτυχημένη πίεση του αντιπάλου στο αμυντικό μας μισό. Στο δεύτερο ημίχρονο επικράτησε η ίδια εικόνα όμως με την ομάδα μας αυτή τη φορά να είναι αποτελεσματική με 2 γκολ του Δημήτρη Κάρλου. Η ομάδα του ΟΦΗ προσπάθησε να ισοφαρίσει τα τελευταία λεπτά όμως δεν τα κατάφερε.
Δυνατό παιχνίδι, κέντρου με λίγες φάσεις μπροστά στις αντίπαλες εστίες. Οι 2 εξ΄αυτών ήταν για τον αντίπαλο αλλά ο ΔΡΑΝΔΑΚΗΣ σε ισάριθμα τετ-α-τετ έσωσε την εστία μας με αποτέλεσμα στην μία και μόνη μας ευκαιρία να βρούμε τον δρόμο για τα δίχτυα και να πάρουμε την φιλική νίκη. Το γκολ πέτυχε ο ΧΡΙΣΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ στο 19′ του Β ημιχρόνου με ένα πραγματικά πολύ ωραίο σουτ πολύ έξω από την περιοχή αφού πρώτα χτύπησε την ρίζα του αριστερού δοκαριού. Στα αξιοσημείωτα οι 9 αλλαγές που προσπάθησαν μόχθησαν και κατάφεραν να μην αφήσουν αντίπαλο να κάνει σημαντικές ευκαιρίες.