Χωρίς να αντιμετωπίσει ιδιαίτερες δυσκολίες η ομάδα των Τραχώνων πήρε τη 2η νίκη της στο πρωτάθλημα απέναντι στον Πήγασο Αγ. Παρασκευής.
Οι μπλε ξεκίνησαν καλά τον αγώνα και πήραν γρήγορα το προβάδισμα με 5-1, όμως οι φιλοξενούμενοι αντέδρασαν και μείωσαν σε 5-3 ενώ έχασαν και δύο σημαντικές ευκαιρίες (πέναλτι & εξάμετρο) για να μειώσουν ακόμα περισσότερο.
Στο δεύτερο μέρος, οι γηπεδούχοι δεν άφησαν κανένα περιθώριο για αμφισβήτηση του τελικού νικητή και με ένα επιμέρους 8-0 έφθασαν στην επικράτηση και στο τελικό 13-3.
Η ομάδα μας είχε καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού την κατοχή της μπάλας προσπαθώντας να διασπάσει την άμυνα του αντιπάλου στο μισό γήπεδο. Δέχτηκε ένα τέρμα στο πρώτο ημίχρονο έπειτα από αντεπίθεση ενώ ισοφάρισε στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου. Στο δεύτερο ημίχρονο, επιμένοντας στον τρόπο παιχνιδιού της κατάφερε να πετύχει αλλά 2 τέρματα.
Η ομάδα μπήκε πολύ δυναμικά στο παιχνίδι δημιουργώντας πολλές ευκαιρίες τόσο στην επιθετική μετάβαση όσο και με οργανωμένες επιθέσεις. Κατάφερε να πετύχει στο πρώτο ημίχρονο 2 τέρματα. Στο δεύτερο ημίχρονο συνέχισε στον ίδιο ρυθμό πετυχαίνοντας ακόμα 3 τέρματα.
Σε ένα πολύ όμορφο και δυνατο παιχνίδι η ομάδα μας επικράτησε με 1-0 του αντίστοιχου τμήματος της ακαδημιας Thunders.
Το παιχνίδι κρίθηκε στην δύναμη, καθώς και οι δύο ομάδες από το πρώτο δευτερόλεπτο κράτησαν αμείωτο το ρυθμό, αλλά και το ενδιαφέρον όσων ήταν τυχεροί να παρεβρισκονται στο γήπεδο.
Το παιχνίδι ήταν ισορροπημένο και φαινόταν ότι οποία ομάδα βάλει πρώτη το γκολ αυτή θα πανηγυρίσει και την νίκη. Τελικά η ομάδα μας ευτύχησε να προηγηθεί με εκπληκτικό γκολ με απευθείας εκτέλεση φάουλ του Καραγιάννη πέντε λεπτά πριν την λήξη μέσα σε ξέφρενους πανηγυρισμούς. Έτσι η ομάδα μας έκανε το 2/2 στο πρωτάθλημα και κοιτάζει με αισιοδοξία την συνέχεια.
Νίκη με 4-3 για την ομάδα της Κ14 με αντίπαλο την ομάδα πολύ καλή ομάδα της Δόξα Βύρωνα. Ο αγώνας τα είχε όλα, ήταν “χορταστικός” σε θέαμα, ‘πλούσιος’ σε γκολ και με πολλές ανατροπές στο σκορ. Η ομάδα της Δόξα ήταν αυτή που κατάφερε να προηγηθεί στο σκορ στο 14ο με 0-1. Η ομάδα μας όμως ανταπέδωσε άμεσα στο 17ο λεπτό, όπου ο Αθανασίου από κοντά έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα, μετά από ασθενή απόκρουση του τερματοφύλακα σε σουτ του Τόλου, κάνοντας το 1-1.
Η φιλοξενούμενη ήταν αυτή προηγήθηκε ξανά στο σκορ με 1-2, στο 19ο λεπτό. Στο Β’ ημίχρονο όμως η ομάδα μας ήταν ακόμη πιο αποδοτική και κατάφερε αρχικά στο 10ο λεπτό, να ισοφαρίσει σε 2-2 με τον Ξανθάκη ο οποίος με διπλή προσπάθεια νίκησε τον αντίπαλο τερματοφύλακα, μετά από εξαιρετική ατομική προσπάθεια και πάσα του Κολοτούρου και στη συνέχεια να προηγηθεί με 3-2 στο 15ο λεπτό με τον Κολοτούρο ο οποίος τελείωσε άψογα δική του ατομική προσπάθεια.
Νίκη με 4-0 για την ομάδα της Κ13 με αντίπαλο την ομάδα του ΓΣ Ηλιούπολης, που συνοδεύτηκε και με πολύ καλή απόδοση κυρίως στο Β ημίχρονο για την ομάδα μας. Στο Α ημίχρονο έγινε το 1-0 στο 16ο λεπτό, από τον Βασιλάκη από κοντά μετά από κλέψιμο και πολύ καλή πάσα του Απατσίδη. Στο Β Ημίχρονο η ομάδα μας ήταν καταιγιστική και δεν άφησε κανένα περιθώριο αντίδρασης στην αντίπαλη ομάδα. Στο 15ο λεπτό έγινε το 2-0 από τον Απατσίδη με πολύ ωραίο σουτ μέσα από την περιοχή, μετά από εξαιρετική πάσα του Βασιλάκη. Στο 24ο λεπτό έγινε το 3-0 από τον Ζερβό με πολύ δυνατό σουτ μέσα από την περιοχή μετά από πάσα του Αναστασίου. Στο 28ο λεπτό έγινε το τελικό 4-0 από τον Αναστασίου μετά από δική πολύ καλή ατομική προσπάθεια.
Νίκη με 7-0 για την ομάδα της Κ15Β με αντίπαλο την ομάδα της Δόξα Βύρωνα. Η ομάδα μας έπαιξε πολύ καλό ποδόσφαιρο κυρίως στο Β ημίχρονο όπου και πέτυχε τα 6 από τα 7 συνολικά γκολ. Το 1-0 έγινε στο 7ο λεπτό με ωραία κεφαλιά του Βατικιώτη από κοντά. Στο Β’ ημίχρονο η ομάδα της Κ15Β ανέβασε ακόμη περισσότερο την απόδοση της και πέτυχε ακόμη 6 γκολ φθάνοντας σε αυτή την ευρεία σε έκταση σκορ νίκη. Ο Πρέγκα με τρία προσωπικά του γκολ, στο 2ο, στο 6ο και στο 9ο λεπτό ανέβασε τον πήχη του σκορ στο 4-0.
Χωρίς να κινδυνεύσει ιδιαίτερα η ομάδα μας από τον αντίπαλο, με αρκετές συνεργασίες στο χώρο του κέντρου και πολλές τελικές στην αντίπαλη εστία επικρατήσαμε με σκορ 5-1.