Στο δυναμικό των Τραχώνων έχει προστεθεί ο Κώστας Καρασάββας, ένα εξαιρετικός ποδοσφαιριστής που μετρά πολλά χρόνια στα γήπεδα και έχει προστεθεί στο Ελληνικό hall of fame με τους δώδεκα καλύτερους παίκτες futsal όλων των εποχών!
Η επαφή με το ποδόσφαιρο για τον Ροδίτη ποδοσφαιριστή ξεκίνησε από τα εφηβικά του χρόνια όταν και αρχικά εντάχθηκε στην ομάδα Ομόνοια Γενναδίου και έπειτα από τρία χρόνια στον Διαγόρα Βατίου. Ο ερχομός του στην Αθήνα και η επαφή με το ποδόσφαιρο σάλας ήταν καθοριστικοί παράγοντες για την μετέπειτα πορεία του. «Ανέβηκα στην Αθήνα για να παίξω στον Φωστήρα Ταύρου, την αμέσως επόμενη χρονιά έπαιξα στον Ολυμπιακό Χαλκίδας και εκείνη την χρονιά ήρθα πρώτη φορά σε επαφή με το ποδόσφαιρο σάλας στην ομάδα Προοδευτική. Στην Προοδευτική με είδε ο προπονητής της εθνικής κύριος Παλλαντζάς ο οποίος και με κάλεσε στην επόμενη προπόνηση. Όταν κλήθηκα να παίξω στην εθνική αγάπησα ακόμα περισσότερο το άθλημα και από τότε αποφάσισα να ασχοληθώ μόνο με το ποδόσφαιρο σάλας» δήλωσε ο Κώστας Καρασάββας στους trahones-news.gr. Αξίζει να σημειωθεί πως με την ομάδα της Προοδευτικής κατάφερε μάλιστα να φτάσει μέχρι τον τελικό του πρωταθλήματος!
Στο πλαίσιο της ανάπτυξης του Στίβου των Τραχώνων του οποίου τον σχεδιασμό και την λειτουργία ηγείται η Ολυμπιονίκης Κατερίνα Θάνου, δημιουργείται Τμήμα Ενηλίκων.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ασκήσεις ενδυνάμωσης, φυσικής κατάστασης και εξατομικευμένα προγράμματα fitness.
Για ημέρες και ώρες του τμήματος παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμματεία του συλλόγου.
Όταν η ομάδα είναι πλήρης τότε ο προπονητής χαίρεται να κοουτσάρει και σε πολλά σημεία του παιχνιδιού να απολαμβάνει τον αγώνα. Υψηλή αγωνιστικότητα, πολύ καλή τακτική σε όλη την διάρκεια του παιχνιδιού και τρομερή διαχείριση του σκορ από την Κ18 μας που δεν έδωσε περιθώρια στην αντίπαλη ομάδα να κάνει κάτι αξιόλογο ενώ το σκορ θα μπορούσε να είναι πολύ πιο υψηλό αν είμαστε πιο συγκεντρωμένοι στην τελική προσπάθεια αλλά και αν ο αντίπαλος τερματοφύλακας δεν πραγματοποιούσε εξαιρετική εμφάνιση.
Την ήττα με 3-0 γνώρισε η ομάδα γυναικών σε φιλικό αγώνα με την ομάδα Α.Σ. Ποντίων. Για άλλη μία φορά φάνηκαν αδυναμίες και η απουσία βασικών παικτριών ήταν αισθητή στην συνολική εικόνα της ομάδας. Η ομάδα καλείται να παρουσιαστεί όσο το δυνατόν έτοιμη, στον λίγο χρόνο που απομένει για την έναρξη του πρωταθλήματος.
Ευχαριστούμε πολύ την Α.Σ. Ποντίων για την φιλοξενία και ευχόμαστε καλή σεζόν.