Απόλλων Χαλανδρίου – Α.Ο.Τ Αλίμου 1-2 (Παιδικό 1)
Νίκη εκτός έδρας για την ομάδα του Αλίμου, στο δύσκολο πρωτάθλημα της ΕΠΣΑ, απέναντι στην πολύ καλή ομάδα του Απόλλων Χαλανδρίου με 1-2. Η ομάδα μας αιφνιδίασε τους αντιπάλους και με γκολ από τα αποδυτήρια προηγήθηκε με 0-1. Στο 3΄ λεπτό ο ΕΛΙΑΣ έφυγε στην πλάτη της αντίπαλης ομάδας και με ωραίο πλασέ έδωσε το προβάδισμα στον Α.Ο.Τ. Σιγά σιγά η ομάδα του Χαλανδρίου ισσορόπησε το παιχνίδι και έγινε ένα κλειστό παιχνίδι, δίχως πολλές φάσεις και από τις δύο ομάδες. Όμως στο 24΄ λεπτό και ύστερα από καλή κυκλοφορία της μπάλας από την αντίπαλη ομάδα έφερε το παιχνίδι στα ίσια σε 1-1.
Το Β΄ ημίχρονο συνέχισε στον ίδιο ρυθμό και με παιχνίδι κέντρου. Όσο περνούσε η ώρα φαινόνταν ότι όποια ομάδα πετύχαινε γκολ θα έπαιρνε το παιχνίδι. Αυτή ευτύχησε να είναι η ομάδα μας και στο 55΄ με ωραίο σουτ έξω από την περιοχή του ΠΑΠΑΠΕΤΡΟΥ διαμόρφωσε το τελικό 1-2.
Α.Ο.Τ Αλίμου (Τσουτκαλάς): ΚΑΜΠΟΥΡΟΓΛΟΥ, ΔΡΙΤΣΟΥΛΑΣ, ΚΑΤΣΑΝΟΛΙ, ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ, ΓΚΡΑΝΑΣ, ΡΕΣΟΥΛΗΣ (57΄ ΔΟΥΡΑΝΟΣ), ΤΣΙΑΝΤΟΣ (50΄ ΤΣΙΛΗΣ), ΜΑΓΟΥΛΙΑΝΙΤΗΣ (43΄ ΖΑΡΜΑΚΟΥΠΗΣ), ΕΛΙΑΣ, ΑΥΓΕΡΗΣ, ΠΑΠΑΠΕΤΡΟΥ

















