ΑΟΤ Αλίμου – Κοψαχείλα 0-1 (Παμπαιδικό 2)
Παρ΄ ότι δεν είχε καλή απόδοση η ομάδα του Α.Ο.Τ, είχε τις ευκαιρίες και δικαιούταν να πετύχει 1 γκολ τουλάχιστον. Στο 15′ μετά από ωραία συνεργασία Σιακαβέλλα – Σκλαβούνου και πάσα στον Μπράτσι, το σουτ του τελευταίου απέκρουσε ο τερματοφύλακας. Στο 20′, στην πρώτη καλή ευκαιρία της ομάδα της Κοψαχείλας γίνεται το 0-1. Στο 24′ μετά από φάουλ του Κάβουρα βρέθηκε ο Σιακαβέλλας μόνος του με τον τερματοφύλακα αλλά το σουτ του απέκρουσε ο τερματοφύλακας, στην επαναφορά της μπάλας το σουτ του Παλαμάρη αποκρούστηκε από τα σώματα των αμυντικών και στην δεύτερη επαναφορά της μπάλας το σουτ του Μπράτσι χτυπάει στο δοκάρι. Στο 25′ απευθείας εκτέλεση φάουλ του Κάβουρα απέκρουσε ο τερματοφύλακας.
Στο 2ο ημίχρονο, στο 5′ απευθείας εκτέλεση φάουλ του Παπαγιαννέρη φεύγει μόλις άουτ. Στο 13′ μετά από εκτέλεση φάουλ του Σίμα, ο Σουτζίδης από πολύ κοντά με προβολή δεν μπορεί να σκοράρει. Τέλος στο 22′ έχουμε πολύ καλή απόκρουση του Μιμιγιάννη σε σουτ.
Α.Ο.Τ Αλίμου (Ελευθερίου): Μιμιγιάννης, Δημητράκος, Σιακαβέλλας, Κάβουρας, Παλαιολόγος, Παλαμάρης, Σουτζίδης, Σίμας, Γερουλάκης, Μπράτσι, Σκλαβούνος, Γιαννακούδης,Τσιμπράκου, Μπανάκος, Σάρδης, Παπαγιαννέρης, Αρβανίτης

















