ΑΟΤ Αλίμου – ΓΣ Αργυρούπολης 2-3 (Παμπαιδικό 4)
Όμορφο παιχνίδι για τις 2 ομάδες με τον Α.Ο.Τ να μην μπορεί να βάλει κάποιο γκολ στο 1ο 20λεπτο παρά τα 2 τετ α τετ και αντίθετα να δέχεται 2 τέρματα. Στο 2ο 20λεπτο οι παίκτες του Αλίμου στάθηκαν πολύ καλά στον αγωνιστικό χώρο και δημιούργησαν πολλές ευκαιρίες ενώ έκλεισαν και σωστά τους χώρους με αποτέλεσμα να μειώσουν σε 1-2 με γκολ του Παπαχριστοφόρου.
Στο 3ο 20λεπτο του παιχνιδιού υπήρχε ισορροπία τόσο στην απόδοση όσο και στα γκολ αφού το επιμέρους σκορ ήταν 1-1 με τον Λεκάι να πετυχαίνει το γκολ για την ομάδα μας.
Α.Ο.Τ Αλίμου (Παρούσης): Τριπαρόλης, Χριστακόπουλος, Παπαδήμας, Μπράτιμος, Πιπέρας, Κόλα, Λιοπύρης, Αντζουλάτος, Ποπώλης, Παπαχριστοφόρου, Βαρσάμης, Λεκάι, Γεωργιτσογιαννάκος, Χρυσοχοίδης, Γεωργαντζής

















