Α.Ο.Τ Αλίμου – Α.Ο.Ν.Α 1-1 (Παμπαιδικό 2)
Δίκαιη ισοπαλία με 1-1 σύμφωνα με την απόδοση και των δύο ομάδων, που μοιράστηκαν τελικά βαθμούς, γκολ και ευκαιρίες. Στην αρχή του Α’ ημίχρονου η ομάδα του Α.Ο.Ν.Α μπήκε πιο δυνατά, με κατοχή και καλύτερη κυκλοφορία της μπάλας, με αποτέλεσμα στο 12′ μετά από κόρνερ, είχαν κεφαλιά στο δοκάρι. Μετά από αυτή την ευκαιρία η ομάδα του Α.Ο.Τ φαίνεται ότι αφυπνίστηκε και πιέζοντας έφτασε τελικά στο 1-0, στο 28′ με τον Αρβανίτη μετά από σέντρα του Μπράτσι.
Το Β’ ημίχρονο είχε την ίδια εικόνα χωρίς πολλές φάσεις μπροστά στις δύο εστίες, με πολλές μονομαχίες και δυνατά μαρκαρίσματα. Στο 20′ έχουμε την ισοφάριση σε 1-1 μετά από κόρνερ. Στο 21′ σουτ του Σίμα από 30 μέτρα σταματάει στο δοκάρι. Στο 23′ σουτ του Αρβανίτη αποκρούει ο τερματοφύλακας. Και τελικά στο 30′ έχουμε τη μεγάλη ευκαιρία με τον Μπράτσι, που μετά από ωραία ενέργεια, το σουτ που επιχείρησε απέκρουσε ο τερματοφύλακας.
Σκόρερ: Αρβανίτης
Α.Ο.Τ Αλίμου (Ελευθερίου): Μιμιγιάννης, Μπράτσι, Δημητράκος, Κάβουρας, Γιαννακούδης, Σουτζίδης, Παλαμάρης, Σάρδης, Γερουλάκης, Παλαιολόγος, Αρβανίτης, Σιακαβέλλας, Σίμας, Παπαγιαννέρης, Τσιμπράκου, Μπανάκος

















