Α.Ο.Ν.Α – Α.Ο.Τ Αλίμου 1-3 (Παιδικό 2)
Τεράστιο διπλό για το παιδικό μας μέσα στην Αργυρούπολη με τον πρωτοπόρο Α.Ο.Ν.Α σε ένα παιχνίδι που κυριάρχησε απόλυτα η ομάδα του Αλίμου.
Οι παίκτες των Τραχώνων μπήκαν στο παιχνίδι αποφασισμένοι και απόλυτα συγκεντρωμένοι παίρνοντας από την αρχή τον έλεγχο και κλείνοντας τον αντίπαλο στο μισό. Η ομάδα του Αλίμου είχε καλή κυκλοφορία, έβγαλε τελικές αλλά δυσκολεύτηκε να πετύχει γκολ. Τελικά το γκολ ήρθε στο 20 με μακρινό σουτ του Παύλου Τόλη δίνοντας το προβάδισμα με 0-1. Σε μία από τις 2 φορές που κατάφερε να απειλήσει η ομάδα του Α.Ο.Ν.Α (την πρώτη απεσόβησε ο Γιακουμάκης) κέρδισε πέναλτι όπου και ισοφάρισε σε 1-1, που ήταν και το σκορ του ημιχρόνου.
Οι παίκτες του Αλίμου μπήκαν ακόμα πιο δυνατά στο β ημίχρονο με τον νεοεισερχόμενο Ρούσσο να κάνει τη διαφορά. Με την έναρξη του ημιχρόνου πέτυχε το 1-2 με ψαλιδάκι!!! Στη συνέχεια εκμεταλεύτηκε την ασθενής απόκρουση του τ/φ και κέρδισε το πέναλτι. Την εκτέλεση ανέλαβε ο Παύλου Αναστάσιος κάνοντας το 1-3. Το παιχνίδι συνέχισε στον ίδιο ρυθμό με τους γηπεδούχους να μην μπορούν σε καμία περίπτωση να απειλήσουν ενώ ο Άλιμος δημιούργησε και άλλες φάσεις από τα πλάγια με Τρίγκα και Παύλου να μην έχουν αντίπαλο στη γραμμή.
Το τελικό 1-3 είναι απόλυτα δίκαιο και έφερε την ομάδα των Τραχώνων στη 1η θέση σε ισοβαθμία με Α.Ο.Ν.Α. και Νίκη Αλίμου.
Α.Ο.Τ Αλίμου (Παρούσης): Γιακουμάκης, Πρίφτης, Φίκιρης, Αστεριάδης, Μποσίνης, Ρεσούλης, Φωτόπουλος, Παύλου Τόλης, Τρίγκας, Παύλου Αν., Ρούσου, Ρούσσος, Ανδρέου, Δημητριάδης, Μιχαλόπουλος

















