Καλλιθέα – ΑΟΤ Αλίμου 2 – 0 (Εφηβικό 1)
Ο νόμος του ποδοσφαίρου επιβεβαιώθηκε για άλλη μια φορά σε παιχνίδι μας, μιας και μετά από 4 κλασικότατες ευκαιρίες μας, οι αντίπαλοι βρέθηκαν να προηγούνται με 2-0 με δυο σουτ πολύ έξω από την περιοχή μας.
Στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν πολύ καλοί με καλή δημιουργία επιθετικά παρόλο την αφόρητη ζέστη και στο 15′ ο Σίμος δεν μπόρεσε σε τετ-α-τετ να μας δώσει το προβάδισμα.Το ίδιο έγινε και στο 2ο ημίχρονο παρόλο που η απόδοσή μας δεν ήταν εξίσου καλή χάσαμε στο 7′ με Μαλικάι και στο 11′ με Κωστάκη 2 ευκαιρίες που δεν χάνονται. Τελικά στο 61′ και στο 70′ με 2 σουτ έξω από περιοχή μας και αδράνεια του τερματοφυλακα μας έγινε το 2-0.
ΑΟΤ ΑΛΙΜΟΥ (ΣΧΙΖΑΣ):
ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ,ΞΕΖΩΝΑΚΗΣ, ΠΑΙΣΙΟΣ, ΚΩΣΤΑΚΗΣ,ΚΙΣΤΑ,ΣΙΜΟΣ (51′ ΓΑΛΑΝΟΣ),ΔΗΜΑΚΗΣ,ΜΑΛΙΚΑΙ (61′ ΚΩΝΣΤΑΝΤΕΛΛΗΣ),ΚΥΡΙΑΖΗΣ (35′ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗΣ), ΠΑΤΤΑΚΟΣ,ΣΕΝΕΒΙΡΑΤΝΕ.

















