ΑΟΤ Αλίμου – ΓΣ Αργυρούπολης 4-5 (Εφηβικό 2)
Την ήττα γνώρισε το εφηβικό 2 από την ομάδα της Αργυρούπολης με 4-5. Έγινε ένα ωραίο παιχνίδι από δύο ισοδύναμες ομάδες με πολλά γκολ. Στο Α΄ ημίχρονο η αντίπαλη ομάδα προηγήθηκε δυο φορές στο 18΄ και στο 33΄ έκανε δύο τα τέρματα της. Στο 26΄ είχε ισοφαρίσει για την ομάδα μας ο ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ.
Στο Β΄ ημίχρονο τα γκολ έπεφταν βροχή, στο 4΄ με τον ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟ και στο 5΄ με τον ΒΑΣΙΛΑΚΗ η ομάδα μας προηγήθηκε με 3-2. Στο 8΄ και στο 17΄ η ομάδα της Αργυρούπολης πήρε και πάλι το προβάδισμα με 3-4. Στο 24΄ και πάλι ο ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έφερε το παιχνίδι στα ίσα, αλλά 3 λεπτά πριν τη λήξη διαμορφώθηκε το τελικό 4-5. Να σημειωθεί ότι στην ενδεκάδα της ομάδας μας αγωνίστηκαν και 3 παίχτες από το Παιδικό 1 και 2.
Α.Ο.Τ Αλίμου (Τσουκαλάς): ΦΟΥΝΤΑΣ, ΤΡΙΓΚΑΣ, ΔΡΙΤΣΟΥΛΑΣ, ΑΗΔΟΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ, ΓΙΑΝΝΑΚΟΥΔΗΣ, ΓΙΑΣΣΙΜΑΚΟΣ, ΤΣΙΑΝΤΟΣ, ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΣΙΜΙΤΖΗΣ, ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ.
Αγωνίστηκαν και οι ΚΟΝΤΟΛΕΩΝ, ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ, ΚΩΣΤΑΚΗΣ, ΡΑΛΛΙΟΣ, ΤΡΑΦΑΛΗΣ, ΤΡΙΑΝΤΟΣ.

















