Αθηναϊκός – ΑΟΤ Αλίμου 0-7 (Παμπαιδικό 4)
Ανώτερη σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού η ομάδα των Τραχώνων πήρε την νίκη βάζοντας 4 γκολ στο πρώτο ημίχρονο και 3 στο δεύτερο.
Τον χορό των γκολ άνοιξε ο Κόλα με κεφαλιά μετά από εκτέλεση κόρνερ ενώ το 0 – 2 έκανε ο Σαντικάι με κοντινό πλασέ. Την σκυτάλη πήρε ο Λεκάι ο οποίος με 2 ωραία τέρματα ανέβασε τον δείχτη του σκορ στο 0 – 4 στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου.
Στο δεύτερο ημίχρονο δεν άλλαξε η εικόνα με τον Αντζουλάτο να πετυχαίνει το 0 – 5 με μακρινό σουτ και τον Γιαννιώτη από κοντά να κάνει το 0 – 6. Το τελικό 0 – 7 πέτυχε και πάλι ο Αντζουλάτος με πλασέ σε κενή εστία μετά από ωραία προσπάθεια και ασίστ του Μαράτου.
Πολύ καλή παρουσία όλων των παικτών αλλά το σημαντικότερο είναι η σχεδόν καθολική παρουσία των ποδοσφαιριστών του Αλίμου (19/20) παρά το πρωινό της ώρας (το παιχνίδι έγινε στις 9:00 το πρωί της Κυριακής με τη συνάντηση να είναι στις 8:30).
Α.Ο.Τ Αλίμου (Παρούσης): Τριπαρόλης, Ψυχογυιός, Βαρσάμης, Σπυριδάκος, Γιαννιώτης, Κόλα, Πιπέρας, Γιαννακούδης, Παπαχριστοφόρου, Σαντικάι, Λεκάι, Μαράτος, Παπακαλοδούκα, Ταβλαράκης, Αντζουλάτος, Γεωργιτσογιαννάκος, Παπαδήμας, Ποπώλης, Μπράτιμος

















