Μετά την ακύρωση του φιλικού από την ομάδα του Χαραυγιακού, την τελευταία στιγμή, οι αθλητές του Junior 4 συγκεντρώθηκαν στο γήπεδο παίζοντας ένα εσωτερικό δίτερμα. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε δυο ισάξιες ομάδες και έδειξαν τις επιθετικές τους αρετές σε ένα ματς που έλειξε 5-5. Οι αθλητές έπαιξαν δυνατά, συνδυάστηκαν όμορφα αρκετές φορές και βρίσκονται σε πολύ καλό δρόμο εν όψει πρωταθλήματος.
Το πρώτο τους αγώνα με αντίπαλη ομάδα πραγματοποίησαν τα ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ του 2010. Οι “πιτσιρικάδες” αντιμετώπισαν μια ομάδα που όλα τα παιδιά της ήταν γεννημένα το 2009 και προσπάθησαν πάρα πολύ. Το σκορ είναι απολύτως φυσιολογικό καθώς η σωματική διάπλαση των αντιπάλων και η εμπειρία τους έκανε την διαφορά. Όπως και να χει τα παιδιά έπαιξαν, έτρεξαν, διασκέδασαν και απέκτησαν παραστάσεις για την συνέχεια.
Σε ένα φιλικό αγώνα με μια πολύ ισχυρή ομάδα κλήθηκαν τα παιδιά του Παμπαιδικού 5 να αγωνιστούν το μεσημέρι της Κυριακής. Παρά την δυσκολία του παιχνιδιού η ομάδα μας στάθηκε πολύ καλά στο πρώτο μέρος.
Ικανοποίηση και αισιοδοξία για την πολύ καλή εμφάνιση του Παμπαιδικού των Τραχώνων παρά την φιλική ήττα από τον Ηνίοχο με 5 – 3 το πρωί του Σαββάτου στο γήπεδο της Ε.Π.Ο.
Την πρώτη τους αγωνιστική συνάντηση είχαν το πρωί της Κυριακής τα αστεράκια των Τραχώνων για να αγωνιστούν σε φιλικό διπλό καθώς σε λίγες ημέρες ξεκινούν οι επίσημες αγωνιστικές τους υποχρεώσεις.
Καλή εμφάνιση που συνδυάστηκε και με καλό αποτέλεσμα από τα Pre-Junior 1. Η ομάδα μας, ήταν καλύτερη και ειδικά στο πρώτο ημίχρονο ήταν καταιγιστική αφού προηγήθηκε με 0-3 στο 13ο λεπτό.