ΓΣΑ – ΑΟΤ Αλίμου 0 – 7 (Junior 2)
ΜΕ ΘΕΤΙΚΟ ΠΡΟΣΗΜΟ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΤΑ ΦΙΛΙΚΑ ΠΡΙΝ ΤΙΣ “ΕΠΙΣΗΜΕΣ” ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΖΟΥΝΙΟΡ 2 ΑΦΟΥ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ.
ΜΕ ΘΕΤΙΚΟ ΠΡΟΣΗΜΟ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΤΑ ΦΙΛΙΚΑ ΠΡΙΝ ΤΙΣ “ΕΠΙΣΗΜΕΣ” ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΖΟΥΝΙΟΡ 2 ΑΦΟΥ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ.
Tην τελευταία τους φιλική αναμέτρηση πραγματοποίησαν τα δυο τμήματα του συλλόγου μας πριν την έναρξη των επίσημων υποχρεώσεων. Το παιχνίδι ήταν σκληρό με καλές ατομικές αλλά και ομαδικές ενέργειες και από τις δυο ομάδες. Ευκαιρίες, δοκάρια και 3 γκολ δεν άφησαν ασυγκίνητους τους θεατές.
Το Κυριακάτικο πρωϊνό το γήπεδο των Τραχώνων γέμισε παιδιά. Παιδιά και χρώματα….!! Αυτό συνέβηκε γιατί πραγματοποιήθηκε η τελετή έναρξης του Θουκιδίδειου Τουρνουά που συμμετέχει για ακόμη μια φορά η ομάδα μας. Και η ιδέα για αυτή την έναρξη ήταν να γίνει ένα μίνι τουρνουά για τα αστεράκια και τα προτζούνιορ.
Στο δεύτερο παιχνίδι της Ε.Π.Σ.Α το Παμπαιδικό των Τραχώνων αν και παρουσίασε βελτιωμένο πρόσωπο δεν κατάφερε να συνδυάσει την απόδοση με το αποτέλεσμα. Τα πολλά ατομικά και ομαδικά λάθη ήταν η αιτία να χαριστούν 4 γκολ στην ομάδα του Ιλίου.
Για άλλη μια φορά η ομάδα του Αντώνη Τσουκαλά βρέθηκε μπροστά σε μια μεγάλη πρόκληση, αφού κλήθηκε να αντιμετωπίσει την επίλεκτη ομάδα Junior του Παναθηναϊκού.
Νίκη που θα μπορούσε να είναι και ήττα για το Παιδικό 1 που επιβλήθηκε της Δάφνης Π. Φαλήρου με 2-1. Οι αντίπαλοι είχαν πιο κλασσικές ευκαιρίες αλλά η ομάδα μας ήταν πιο αποτελεσματική.