AOT Αλίμου – Oλυμπιακός Ρέντη 1 – 4 (Παμπαιδικό 4)
ΕΝΑ ΚΑΛΟ 1ο ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΣΚΟΡΑΡΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ 2ο ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΠΙΑΣΕ ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΗΤΑΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.
ΕΝΑ ΚΑΛΟ 1ο ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΣΚΟΡΑΡΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ 2ο ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΠΙΑΣΕ ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΗΤΑΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.
Έγινε ένα δυνατό παιχνίδι στην Ηλιουπολη με πολλές ευκαιρίες και απο τις δυο ομάδες .
ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΟΣΦΠ ΑΛΙΜΟΥ ΟΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΗ ΝΙΚΗ.
ΜΙΑ ΠΙΟ ΑΝΕΤΗ ΝΙΚΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟ-ΤΖΟΥΝΙΟΡ (5) ΕΑΝ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΙ ΟΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ ΣΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ.
Η αντίπαλη ομάδα μπήκε δυνατά απο το πρώτο λεπτό. Άνοιξε νωρις το σκορ και ήταν κυρίαρχη καθ’όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού .
Όμορφο παιχνίδι από τα Αστεράκια των Τραχώνων, που παρά την ήττα δημιούργησαν πολλές φάσεις και βγάλανε ωραίους συνδυασμούς.
Ακόμη γελάνε και οι εξέδρες με την διαιτητή του αγώνα που έδωσε ένα πέναλντυ στον αντίπαλο που ούτε ο πιο φανατικός οπαδός-γονιός δεν θα το έδινε – και γενικά ήταν μια κοπέλα που μάλλον δεν είχε καμία σχέση με το ποδόσφαιρο αδικώντας μετά την φάση αυτή και τις 2 ομάδες.
Στο ίδιο έργο θεατές για ένα ακόμη παιχνίδι του εφηβικού μας με δώρο το 1-0 του Φωστήρα στο 5′ με ατομικό λάθος αμυντικού μας και σωρεία δικών μας χαμένων κλασσικών ευκαιριών.
Ένα παιχνίδι που φάνταζε εύκολο στην αρχή της εβδομάδας, καθώς είχαμε να αντιμετωπίσουμε τον τελευταίο της βαθμολογίας, μετατράπηκε σε εφιάλτη.