ΓΣΑ- ΑΟΤ Αλίμου 3 – 0 (Παμπαιδικό 5)
Δύο πρόσωπα παρουσίασαν οι Τράχωνες στο γήπεδο της Αργυρόυπολης.
Δύο πρόσωπα παρουσίασαν οι Τράχωνες στο γήπεδο της Αργυρόυπολης.
Παιχνίδι με ανατροπές και συγκινήσεις διεξήχθη το πρωί της Κυριακής στον Άλιμο. Δυο δυνατές και ποιοτικές ομάδες βρέθηκαν στον αγωνιστικό χώρο.
Νίκη και θέαμα από τα Τζούνιορ των Τραχώνων που κέρδισαν με 2 – 0 την ομάδα της Ολυμπιάδας το απόγευμα του Σαββάτου.
Εύκολο πρωινό για τους παίκτες του Παμπαιδικού 3 όπου με αντίπαλο την ομάδα του Άρη Βούλας επικράτησαν με 8 – 0.
Ισόπαλοι αναδείχθηκαν Αίολος και Τράχωνες, σε ένα παιχνίδι που και οι δύο ομάδες δημιούργησαν ευκαιρίες έβαλαν τα πόδια τους στη φωτιά και πέτυχαν από δυο τέρματα η κάθε μια.
Σε κακή ημέρα η ομάδα του Παιδικού 2 των Τραχώνων η ήττα ήρθε φυσιολογικά απο την ομάδα του Π.Φαλήρου με 1-2.
KAΛΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΛΛΑ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΛΑΘΗ ΣΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΔΕΝ ΑΦΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.
ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΠΑΡΕΙ ΤΗ ΝΙΚΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΟΜΑΔΑ.
ΟΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΠΑΜΠΑΙΔΙΚΟΥ(4) ΗΤΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΣΤΗ ΠΙΕΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΑΛΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.
ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΑ ΑΦΟΥ ΕΙΧΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΑΛΛΗ ΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ Α ΓΥΡΟΥ.