ΑΟΤ Αλίμου – Αθηναϊκός 10-0 (Παμπαιδικό 2)
Μεγάλης έκτασης νίκη για την ομάδα του Α.Ο.Τ στον φιλικό αγώνα με τον Αθηναϊκό. Στο 4′ πολύ ωραία συνεργασία Σουτζίδη-Σιακαβέλλα-Μπράτσι και ο τελευταίος από κοντά κάνει το 1-0. Στο 10′ πάρα πολύ καλή ενέργεια του Σιακαβέλλα από δεξιά και πάσα στον Μπράτσι, ο οποίος από κοντά κάνει το 2-0. Στο 14′ πάλι ωραία συνεργασία Σουτζίδη-Σιακαβέλλα και πάσα στον Παλαμάρη, που κάνει με σουτ από κοντά το 3-0. Στο 18′ σουτ του Σουτζίδη από μακριά, απόκρουση του τερματοφύλακα και ο επερχόμενος Παλαμάρης με σουτ κάνει το 4-0. Στο 23′ μετά από σουτ του Παλαμάρη η μπάλα χτυπάει στο σώμα του αμυντικού και καταλήγει στα δίχτυα κάνοντας το 5-0. Στο 25′ ο Σουτζίδης κερδίζει πέναλτι, το οποίο εκτελεί ο Μιμιγιάννης και ευστοχεί κάνοντας το 6-0.Στο Β’ ημίχρονο στο 3′ ο Σιακαβέλλας με μακρινό σουτ ανεβάζει το δείκτη του σκορ στο 7-0. Στο 10′ ο Τσιμπράκου με σουτ κάνει το 8-0. Στο 15′ ο Παπαχριστοφόρου με σουτ κάνει το 9-0. Ο ίδιος παίκτης με σουτ στο 17′ θα κάνει το τελικό 10-0.
Σκόρερς: Μπράτσι (2), Παλαμάρης (3), Σιακαβέλλας, Παπαχριστοφόρου (2), Μιμιγιάννης, Τσιμπράκου
Α.Ο.Τ Αλίμου (Ελευθερίου): Μιμιγιάννης, Γιαννακούδης, Σιακαβέλλας, Κάβουρας, Μπανάκος, Παλαμάρης, Σουτζίδης, Σίμας, Σάρδης, Μπράτσι, Γερουλάκης, Τσιμπράκου, Παπαχριστοφόρου

















