ΑΟ Γλυφάδας – Τράχωνες 0-8 (Κ12 ΕΠΣΑ)
Η ομαδα μας της Κ12 χωρίς να αντιμετωπίσει προβλήματα συνέχισε με νίκη στο πρωτάθλημα της ΕΠΣΑ κάνοντας το 6Χ6 με σκορ 0-8. Δείχνοντας την ανωτερότητα της από τα πρώτα κιόλας λεπτά με παιχνίδι κυκλοφορίας άνοιξε το σκορ με τον Γαβριελάτο μετά από ωραία συνεργασία με τον Στασινό.
Το 0-2 έγινε λίγα λεπτά αργότερα όταν μετά από προσπάθεια του Κορδιστού η μπάλα κατέληξε στον Κατσάλα και ο τελευταίος με όμορφο πλασέ ανέβασε τον δείκτη του σκορ, με τον ίδιο παίχτη μετά από απευθείας εκτέλεση φάουλ να κάνει το 0-3. Στο δεύτερο ημίχρονο η ομάδα μας συνέχισε το παιχνίδι κατοχής και κυκλοφορίας της μπάλας από πίσω με πολλές πάσες και χωρίς να κινδυνεύσει καθόλου από τον αντίπαλο με τις σωστές αμυντικές επεμβάσεις από Καρανίκα, Πολύμερο, Ράλλη και Χαϊδάρη βρηκε νωρίς και 4ο τέρμα αυτή την φορά με τον Γάζο με ωραίο σουτ από τα πλαγια. Το 0-5 έγινε μετά από συνεργασία Κορδιστού, Γάζου και Γαβριελάτο με τον τελευταίο με ωραία τρίπλα και πλασέ να βρίσκει τα αντίπαλα δίχτυα . Συνεχίζοντας η ομάδα μας το ωραίο ποδόσφαιρο κατοχής βρήκε ακόμη δυο τέρματα με τον Κατσαριώτη μετά από συνεργασία με Στασινό και Σαλαβράκο κάνοντας το 0-7. Το τελευταίο τέρμα ήρθε πριν από το φινάλε με τον Κορδιστό μέσα από την μικρή περιοχή να πλασάρει μετά από συνεργασία με τον Γαβριελάτο γράφοντας έτσι το τελικό 0-8.

















