Ολυμπιάδα Υμηττού – ΑΟΤ Αλίμου 4 – 0 (Junior 3)
Την ήττα με 4 – 0 γνώρισαν τα Τζούνιορ των Τραχώνων από την ομάδα της Ολυμπιάδας Υμηττού σε ένα παιχνίδι που οι μπλε ήταν αρκετά άτυχοι.
Τα παιδιά του Α.Ο.Τ. έπαιξαν πολύ καλά προσφέροντας όμορφο θέαμα, ενώ σε αρκετά σημεία του αγώνα ήταν ανώτεροι των αντιπάλων.
Το ημίχρονο τελείωσε με τη γηπεδούχο ομάδα να προηγείται με 2 – 0 ενώ με την έναρξη του δεύτερου μισού η ομάδα μας έχασε αρκετές ευκαιρίες για να μειώσει το σκορ.
Χωρίς να μπορούμε να στείλουμε τη μπάλα στα δίχτυα, την στιγμή που ήμασταν ανώτεροι δεχτήκαμε το τρίτο και μοιραία και το τέταρτο γκολ.

















