ΤΟ ΣΚΟΡ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ.Η ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΕΙΧΕ ΑΠΟ ΕΝΑ ΗΜΙΧΡΟΝΟ.
Η ΟΜΑΔΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΚΑΛΑ ΕΠΑΙΞΕ ΚΑΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟ Α ΗΜΙΧΡΟΝΟ. ΕΚΑΝΕ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΣΚΟΡΑΡΕΙ ΟΤΑΝ ΤΗΣ ΔΟΘΗΚΑΝ ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ. ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΘΗΚΕ ΜΙΑ ΟΛΙΓΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΘΕΝΗ ΑΠΟΚΡΟΥΣΗ ΤΟΥ ΓΚΟΛΚΗΠΕΡ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΣΤΟ ΣΚΟΡ.
Οι ακαδημίες ποδοσφαίρου του Α.Ο. Τραχώνων, γνωρίζοντας τις σοβαρές συνέπειες της οικονομικής κρίσης στην οικογενειακή ζωή χιλιάδων συνδημοτών μας και θέλοντας να συμβάλλουν έμπρακτα εν όψει Χριστουγέννων
Βρίσκεται για δεύτερη χρονιά στην οικογένεια της Ακαδημίας των Τραχώνων και φέτος έχει αναλάβει το παμπαιδικό τμήμα 4. Ο λόγος για τον προπονητή Παναγιώτη Ελευθερίου.
Για τρίτη φορά κατάφεραν οι Παίδες να κρατήσουν το μηδέν παθητικό, κάνοντας ταυτόχρονα και την δεύτερη συνεχόμενη νίκη. Σε ένα ματς που απο την αρχή κυριάρχησαν στην κατοχή της μπάλας,άνοιξαν το σκόρ στα μέσα του πρώτου ημιχρόνου μετά από σουτ έξω απο την περιοχή του Διονύση Πάτση. Η ομάδα του ΓΣΑ δεν κατάφερε να απειλήσει,και είδε αρκετές ευκαιρίες των φιλοξενούμενων να περνάν άουτ.
Ισόπαλο έληξε το οικογενειακό ντέρμπι με τις δυο ομάδες να έχουν από ένα ημίχρονο και τελικό σκορ να είναι 1-1. Στο 1ο ημίχρονο προηγήθηκε η ομάδα της κ. Προκόπη. Στο 2ο ημίχρονο η ομάδα του κ. Παρούση ισοφάρισε σε 1-1 ενώ είχε και την πρωτοβουλία. Το γκολ πέτυχε ο Ζαρμακούπης μετά από ωραία ομαδική προσπάθεια.
Άλλο ένα παιχνίδι για την ομάδα του Αλίμου που χάνετε στην λεπτομέρεια. Δύο ισοδύναμες ομάδες που μπήκαν στο γήπεδο με αρκετό άγχος και χωρίς καθαρό μυαλό.
Σ’ ένα ωραίο ματς με ισοδύναμες ομάδες, η ομάδα μας προηγήθηκε με 2-0, με γκολ των Λούπαση και Πιτσιάκου, αλλά μετά, χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα για αλλαγές (δανειστήκαμε και παίκτη από τον Μικρασιατικό για να ξεκινήσει το ματς), η κούραση επηρέασε την ομάδα, και ο Μικρασιατικός κατάφερε να πετύχει 4 γκολ και να κερδίσει τον αγώνα.