Εύκολη νίκη στην έδρα του ΒΥΡΩΝΑ, με 8 – 1 για την ομάδα μας, στην τελευταία αγωνιστική της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος και την κατάκτηση της 3ης θέσης.
Στα PLAY OFFS η ομάδα μας θα αντιμετωπίσει το Ψυχικό.
Παράσταση για έναν ρόλο, ο αγώνας της ομάδας μας με την Προοδευτική καθώς η ομάδα μας ήταν καταιγιστική σε όλο το διάστημα του αγώνα και δεν άφησε κανένα περιθώριο στην Προοδευτική να διεκδικήσει κάτι από αυτόν.
Δυο παίκτες μας σημείωσαν καρέ τερμάτων ενώ κρατήθηκε και ενός λεπτού σιγή στη μνήμη των θυμάτων του δυστυχήματος των Τεμπών.
Μετά από ένα μέτριο σε απόδοση 1ο ημίχρονο, όπου η ομάδα του Ικονίου ήταν ισόπαλη με την δική μας, στο 2ο ημίχρονο πατήσαμε γκάζι, ανεβάσαμε στροφές και πετύχαμε ακόμη 5 τέρματα χωρίς να μπορεί η ομάδα του Περάματος να αντιδράσει, πετυχαίνοντας μια ακόμη νίκη, προσπερνώντας στην βαθμολογία την ομάδα του Νέου Ικονίου και σκαρφαλώνοντας στην 3η θέση της βαθμολογίας.
Νίκη με 3-0 για την ομάδα της Κ14 σε φιλικό αγώνα με αντίπαλο την ομάδα της Νίκης Αλίμου. Η ομάδα μας από την αρχή του αγώνα ήταν κυρίαρχη, δεν άφησε κανένα περιθώριο αντίδρασης στην αντίπαλη ομάδα και όλα τα παιδιά ανταποκρίθηκαν στις απαιτήσεις του αγώνα. Στο 10ο λεπτό του Α’ Ημιχρόνου έγινε το 1-0 από τον Ξανθάκη με σουτ μέσα από την περιοχή μετά από πάσα του Αθανασίου. Στο 18ο λεπτό έγινε το 2-0 πάλι από τον Ξανθάκη με σουτ από κοντά μετά από εξαιρετική πάσα του Κολοτούρου.
Στο Β’ ημίχρονο η ομάδα της Κ14 συνέχισε να αποδίδει πολύ καλό ποδόσφαιρο, δημιουργώντας και χάνοντας πολλές καλές ευκαιρίες για να σημειώσει και άλλα γκολ. Τελικά στο 20ο λεπτό έγινε το 3-0 από τον Τόλο με ωραίο δυνατό σουτ μέσα από την περιοχή μετά από πάσα του Κολοτούρου.
Εντυπωσιακή εκτός έδρας νίκη για την ομάδα της Κ14 με αντίπαλο την ομάδα του ΟΣΦΠ Ταύρου. Η ομάδα μας και όλα τα παιδιά έπαιξαν ένα πολύ επιθετικό ποδόσφαιρο, με αποτέλεσμα να πετύχουν 5 γκολ και να δημιουργήσουν ακόμα περισσότερες ευκαιρίες τις οποίες δεν μπόρεσαν να τις τελειώσουν αποτελεσματικά. Έτσι στο 9ο λεπτό του Α’ Ημιχρόνου, μετά από πάσα του Ξανθάκη, ο Αθανασίου με πολύ δυνατό σουτ έξω από την περιοχή έκανε το 0-1.
Την πρώτη της νίκη στο γκρουπ των ισχυρών κατάφερε να πετύχει η ομάδα των Τραχώνων η οποία είχε την πρωτοβουλία καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού, ενώ είχε και ευκαιρίες να πετύχει περισσότερα τέρματα.
Το 1-0 ήρθε μετά από εκτέλεση κόρνερ του Κάτσιου και ωραία κεφαλιά του Ζώγα στο 2ο δοκάρι ενώ το 2-0 ήρθε μετά από ατομική προσπάθεια του Κάτσιου από αριστερά ο οποίος βρήκε τον Δρούλια εντός περιοχής που με κοντινό πλασέ πέτυχε το γκολ με τον Κάτσιο να πραγματοποιεί την 2η ασίστ στο παιχνίδι.
Νίκη με 3-2 για την ομάδα της Κ14 στον φιλικό αγώνα με αντίπαλο την ομάδα της Νίκης Αλίμου. Ο αγώνας σημαδεύτηκε από τις πολλές ανατροπές στο σκορ και από την πολύ καλή προσπάθεια των παιδιών να δημιουργήσουν πολλές φάσεις για γκολ και να παίξουν επιθετικό ποδόσφαιρο. Στο 10ο λεπτό ο Κουτσόπουλος με σουτ από δύσκολη θέση και μετά από πολύ καλή πάσα του Κολοτούρου έκανε το 1-0. Όμως η συνέχεια για την ομάδα μας δεν ήταν ανάλογη αφού στο 18ο λεπτό δέχθηκε την ισοφάριση σε 1-1 και στο 24ο λεπτό η ομάδα της Νίκης Αλίμου ανέτρεψε το σκορ υπέρ της σε 1-2.
Νίκη με 4-3 για την ομάδα της Κ14 με αντίπαλο την ομάδα του ΠΑΟ Αλίμου, σ ένα αγώνα ο οποίος διεκδικεί το πρώτο βραβείο για το απόλυτο σασπένς. Στο Α’ Ημίχρονο η ομάδα μας δεν ξεκίνησε καλά τον αγώνα και μόλις στο 3ο λεπτό σε αντεπίθεση έγινε το 0-1 από τον ΠΑΟ Αλίμου. Όμως με αυτό το γκολ η ομάδα μας αφυπνίστηκε και στο 8ο λεπτό έγινε το 1-1 με απευθείας εκτέλεση κόρνερ του Αθανασίου. Η ομάδα μας μετά από αυτό το γκολ ανέβασε ακόμη περισσότερο την απόδοση της και στο 13ο λεπτό έγινε το 2-1 με εξαιρετική ατομική προσπάθεια του Κορέλα και μετά από πολύ καλή πάσα του Τόλου.
Ισόπαλη με σκορ 2-2 ήρθε η ομάδα μας για το γκρουπ των ισχυρών της ΕΠΣΑ. Η ομάδα μας προηγήθηκε με ωραίο δεξί σουτ μέσα από τη περιοχή με τον Δρούλια αλλά δεν κράτησε για πολύ το προβάδισμα αφού μετά από αδράνεια ήρθε το 1-1. Λίγο πριν τη λήξη του ημιχρόνου οι γηπεδούχοι πέρασαν μπροστά στο σκορ με 2-1.
Στο β ημίχρονο οι παίκτες του Αλίμου προσπάθησαν να φέρουν το παιχνίδι στα ίσα με πίεση ψηλά και κλεμμένες μπάλες. Αυτό ήρθε μετά από κερδισμένο πέναλτι του Κάτσιου το οποίο εκτέλεσε εύστοχα ο Παπαδόπουλος για το 2-2.